Den (än så länge) temalösa Ulvleken

DL 4 dl 22:00
20:17 Mirtai röstar på Heffaklumpen
20:20 cirkus röstar på Mirtai
20:45 Habina röstar på Elo
21.35 Hedinn röstar på Mirtai
21.50 Artline röstar på Mirtai
21.51 Heffaklumpen röstar på Mirtai
21.51 Lobelia röstar på Elo
21.54 Hedinn röstar på Heffaklumpen
21.55 Mirtai ändrar sin röst till Elo
21.56 Elo röstar på Lobelia

Heffaklumpen 1
Mirtai 3
Elo 3
Lobelia 1
 
Om det står mellan två ulvar försöker man väl rädda sig själv? Ryker Mirtai och visar sig vara ond nu blir ju Elo huvudmisstänkt?
Samtidigt försöker man väl rädda sig själv som god också? Det är väl rätt klart att Mirtai iaf inte har en god specialroll, så why not?
 
Samtidigt försöker man väl rädda sig själv som god också? Det är väl rätt klart att Mirtai iaf inte har en god specialroll, så why not?
Jo, kanske. Men har uppfattat Elo som att ha både brist på ork och tid, men som en av två ulvar kvar tänker jag ändå att man inte ”ger upp” för lagets skull?
 
Varför tror du det egentligen?
Nej jag tror nog fan att Elo är ulv nu. Det är ju iskallt att inte ändra röst i det läget.
Jag är benägen att hålla med dig. En god hade ju inte avstått att rösta på en potentiellt ond i det läget. En ond däremot skulle absolut kunna låta bli att bidra till att rösta ut en god.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 318
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp