Hedinn
Moderator
Precis. En ulv borde göra det?Oj - vad kosntigt det blev nu.
Elo försöker inte ens rädda sig själv med en röst på Mirtai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. En ulv borde göra det?Oj - vad kosntigt det blev nu.
Elo försöker inte ens rädda sig själv med en röst på Mirtai.
Skitskumt - jag tror det är två ulvar uppeElo försöker inte ens rädda sig själv.
Tror du verkligen det? Jag tänker nästan tvärtom…Skitskumt - jag tror det är två ulvar uppe
Inte en trött ulv som känner sig avslöjad. Men om Mirtai skulle vara god så kan det innebära att elo är godPrecis. En ulv borde göra det?
Är det Heffa och Lobelia som är ulvar då?Tror du verkligen det? Jag tänker nästan tvärtom…
Om det står mellan två ulvar försöker man väl rädda sig själv? Ryker Mirtai och visar sig vara ond nu blir ju Elo huvudmisstänkt?Skitskumt - jag tror det är två ulvar uppe
Jag börjar tro det. Mvh nojig.Är det Heffa och Lobelia som är ulvar då?
Ja kanske.
Tycker ändå att heffa brukar delta mer i diskussioner som god?Är det Heffa och Lobelia som är ulvar då?
Ja kanske.
Förra leken tyckte jag att den goda Heffa var urskum för att hon knappt deltog, så vet e katten. Jag hjälpte till och lyncha henne för det.Tycker ändå att heffa brukar delta mer i diskussioner som god?
Samtidigt försöker man väl rädda sig själv som god också? Det är väl rätt klart att Mirtai iaf inte har en god specialroll, så why not?Om det står mellan två ulvar försöker man väl rädda sig själv? Ryker Mirtai och visar sig vara ond nu blir ju Elo huvudmisstänkt?
Ah okej. Då hoppas jag att ni andra har gjort rätt då, så det stod mellan två ulvar!Förra leken tyckte jag att den goda Heffa var urskum för att hon knappt deltog, så vet e katten. Jag hjälpte till och lyncha henne för det.
Jo, kanske. Men har uppfattat Elo som att ha både brist på ork och tid, men som en av två ulvar kvar tänker jag ändå att man inte ”ger upp” för lagets skull?Samtidigt försöker man väl rädda sig själv som god också? Det är väl rätt klart att Mirtai iaf inte har en god specialroll, så why not?
Varför tror du det egentligen?Inte en trött ulv som känner sig avslöjad. Men om Mirtai skulle vara god så kan det innebära att elo är god
Det kan ju vara så enkelt att hon räknat fel och missade hur rösterna låg. Hon borde i och för sig ha full koll, men vem vet.Varför tror du det egentligen?
Nej jag tror nog fan att Elo är ulv nu. Det är ju iskallt att inte ändra röst i det läget.
Jag är benägen att hålla med dig. En god hade ju inte avstått att rösta på en potentiellt ond i det läget. En ond däremot skulle absolut kunna låta bli att bidra till att rösta ut en god.Varför tror du det egentligen?
Nej jag tror nog fan att Elo är ulv nu. Det är ju iskallt att inte ändra röst i det läget.
Märkligt är det oavsett.Varför tror du det egentligen?