Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Ledtråd 1 - lekstart på en ONSDAG (Wednesday)
Ledtråd 2-3 Siren & Medusa (Bianca & Gorgon/stoner )
Ledtråd 4 - high school
Ledtråd 5 - roller som normalt är onda är i denna lek goda..
Den enda ledtråden jag kunde möjligen ha greppat är att leken startade på en onsdag.
Har inte sett wednesday :cool:
Så ska se till att hålla koll på viken dag i veckan det är i framtiden :angel1:
 
Ledtråd 1 - lekstart på en ONSDAG (Wednesday)
Ledtråd 2-3 Siren & Medusa (Bianca & Gorgon/stoner )
Ledtråd 4 - high school
Ledtråd 5 - roller som normalt är onda är i denna lek goda..
Jag såg att "Never more" var en ledtråd, och hade förmodligen hittat det om jag scrollat ner förbi hårdrocksbandet- min mor ringde dock då så det blev aldrig av. Alla övriga ledtrådar var liksom meningslösa då jag inte hade någon koll på temat alls och därmed ingen chans att koppla ihop ledtrådarna.
 
ursäkta att uppdateringen dröjt, hade helt missat att min tid hos läkaren var vid 09, trodde den var på em...

Uppdatering



Som rektor är jag sååå glad att äntligen kunna välkomna er alla till Nevermore!
Jag vet att detta kanske inte var ert förstahandsval men jag lovar att ni kommer att trivas här.

Ni har nu blivit tilldelade era rum och rumskamrater men tyvärr verkar jag redan nu kunna ses vissa slitningar mellan er även om det bara är Dag1 än så länge.


Men oavsett det så förflöt natten lugnt.
 
Ja nu borde iallafall spionen och siaren ha lite koll tänker jag. Om folk nu gör som man brukar för att goda ska hitta varandra.🤷‍♀️
Ja, vi kan ju hoppas att folk gör som man brukar! Är ju dock inte så många ovana spelare med den här omgången så sannolikheten är väl rätt stor för det.
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen

19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen


Blacksmithfarm 3 lynchas -medusa
Lobelia 2
heffaklumpen 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
qitis 1
cirkus 1
Habina1

Lite tankar på röstningen igår.
Jag tror att jag (och även Habina) kan ha varit rätt ute igår att ulvarna kan ha undvikit att lägga en första röst såtillvida att den inte ligger just på en ulvkollega pga Medusa
Vilket gör att jag tittar närmare på på ändringarna igår samt de första andra rösterna

@Hedinn röstar först på hemlig men ändrar sedan till lobelia (vilken jag la första rösten på )
@hemlig röstar först på Mirtai men ändrar sedan till en tredjeröst på BSF som sedan lynchades och visade sig vara god (medusa ) och hon sätter med den ändringen också spiken i kistan för BSF
@Artline lägger den första andra rösten (på hemlig)
Tätt följd av Elo som lägger en andra röst på BSF
Därefter kommer Hedinns röständring från Hemlig till Lobelia vilket innebar att hemlig sedan hade bara en röst

@LenaH lägger den sista andrarösten (på heffa )

Det som sticker ut mest för mig är ändå @hemlig igår. Inte bara för att hon såg till att rädda sig själv genom att spika igen för BSF utan också för att mycket av ändringarna rörde henne direkt eller indirekt

Om min tanke är rätt att hemlig kan vara ulv så är också hedinns röständring från hemlig till Lobelia högintressant samt även att hemlig röstade på Mirtai som första röst

Jag reagerade också på hemligs feltänk(?) igår.
Kändes lite konstigt ändå.
Funderade på att ändra tillbaka till dig, men det var nog mest lathet då eftersom det är svårt såhär första DL.

Tillbaka till Artline? Du röstade väl först på Mirtai ?

Ja, feltänkt. Tillbaka till Mirtai.
Hemlig är alltid lite lätt att misstänka oavsett vilken roll hon har , men för mig blir detta lite väl mycket som sätter henne i centrum som verkligen får mig att fundera över vart hon hör hemma i denna leken

Sedan noterar jag att @Lobelia röst idag inte kommer räknas pga att hon la den allra första rösten igår på BSF som visade sig vara Medusa
 
Lite tankar på röstningen igår.
Jag tror att jag (och även Habina) kan ha varit rätt ute igår att ulvarna kan ha undvikit att lägga en första röst såtillvida att den inte ligger just på en ulvkollega pga Medusa
Vilket gör att jag tittar närmare på på ändringarna igår samt de första andra rösterna

@Hedinn röstar först på hemlig men ändrar sedan till lobelia (vilken jag la första rösten på )
@hemlig röstar först på Mirtai men ändrar sedan till en tredjeröst på BSF som sedan lynchades och visade sig vara god (medusa ) och hon sätter med den ändringen också spiken i kistan för BSF
@Artline lägger den första andra rösten (på hemlig)
Tätt följd av Elo som lägger en andra röst på BSF
Därefter kommer Hedinns röständring från Hemlig till Lobelia vilket innebar att hemlig sedan hade bara en röst

@LenaH lägger den sista andrarösten (på heffa )

Det som sticker ut mest för mig är ändå @hemlig igår. Inte bara för att hon såg till att rädda sig själv genom att spika igen för BSF utan också för att mycket av ändringarna rörde henne direkt eller indirekt

Om min tanke är rätt att hemlig kan vara ulv så är också hedinns röständring från hemlig till Lobelia högintressant samt även att hemlig röstade på Mirtai som första röst
Bra sammanfattning - tack.

Om din tanke stämmer fullt ut så har vi ju flera medlemmar klara i lyan. Hedinn, hemlig och Mirtai.
Sen kan ju alla med andraröster också vara lyafolk av samma anledning utan att vara inblandade i röständringar.
Det blir ju en jäkla stor lya om alla dessa ska ingå...
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen

19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen


Blacksmithfarm 3 lynchas -medusa
Lobelia 2
heffaklumpen 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
qitis 1
cirkus 1
Habina1

Lite tankar på röstningen igår.
Jag tror att jag (och även Habina) kan ha varit rätt ute igår att ulvarna kan ha undvikit att lägga en första röst såtillvida att den inte ligger just på en ulvkollega pga Medusa
Vilket gör att jag tittar närmare på på ändringarna igår samt de första andra rösterna

@Hedinn röstar först på hemlig men ändrar sedan till lobelia (vilken jag la första rösten på )
@hemlig röstar först på Mirtai men ändrar sedan till en tredjeröst på BSF som sedan lynchades och visade sig vara god (medusa ) och hon sätter med den ändringen också spiken i kistan för BSF
@Artline lägger den första andra rösten (på hemlig)
Tätt följd av Elo som lägger en andra röst på BSF
Därefter kommer Hedinns röständring från Hemlig till Lobelia vilket innebar att hemlig sedan hade bara en röst

@LenaH lägger den sista andrarösten (på heffa )

Det som sticker ut mest för mig är ändå @hemlig igår. Inte bara för att hon såg till att rädda sig själv genom att spika igen för BSF utan också för att mycket av ändringarna rörde henne direkt eller indirekt

Om min tanke är rätt att hemlig kan vara ulv så är också hedinns röständring från hemlig till Lobelia högintressant samt även att hemlig röstade på Mirtai som första röst

Jag reagerade också på hemligs feltänk(?) igår.
Kändes lite konstigt ändå.





Hemlig är alltid lite lätt att misstänka oavsett vilken roll hon har , men för mig blir detta lite väl mycket som sätter henne i centrum som verkligen får mig att fundera över vart hon hör hemma i denna leken

Sedan noterar jag att @Lobelia röst idag inte kommer räknas pga att hon la den allra första rösten igår på BSF som visade sig vara Medusa
Jag ser bara inte varför det skulle vara så viktigt för ulvarna att undvika Medusa DL1 att de bara lägger andraröster/röständrar? Det känns lite väl simpelt och helt ärligt ganska klantigt spelat om de outar sig så redan DL1. I längden tjänar de nog mer på att smyga med.

Med det sagt är det inte fel att granska de rösterna du nämner, go ahead, granska mig bara.

Anledningen till att jag bytte från hemlig var att jag fick känslan av att hon kunde ha en viktig, god roll utifrån hur hon skrev när hon fick röster på sig (ja, jag vågar skriva så för det har garanterat lyan redan snappat upp om hon inte sitter där inne). Så det kändes inte bra att hålla kvar vid rösten där när hon fick en till. Kan ju dock lika gärna vara ulv, såklart, men jag vågade inte chansa.
 
Bra sammanfattning - tack.

Om din tanke stämmer fullt ut så har vi ju flera medlemmar klara i lyan. Hedinn, hemlig och Mirtai.
Sen kan ju alla med andraröster också vara lyafolk av samma anledning utan att vara inblandade i röständringar.
Det blir ju en jäkla stor lya om alla dessa ska ingå...
Jag funderar på -allt behöver ju inte stämma bara att jag ser ett scenario att om jag är rätt ute så kan det leda till att fler blir misstänkta

Jag funderar även på @Elo som la andra rösten på BSF direkt efter hemlig fått sin andra röst. Här ar det dock väldigt tätt mellan de rösterna bara en minut så mycket möjligt att Elo inte såg det innan hon postade
Oavsett så är ju andrarösten lite utstickande med tanke på att vi vet att BSF var god. Men behöver inte betyda att Elo är ond för det

@LenaH som lägger en andra röst på heffa är sist av alla att rösta. Då hade BSF 3 röster och Lobelia 2
Hon valde att inte avgöra /jämna ut det genom att vare sig lägga en tredje röst på lobelia eller en 4:e röst på BSF
Behöver kolla upp lite mera där hur hon resonerade under kvällen och när hon röstade

Blev ju lite rumphugget igår efter att det strulade så för LL att uppdatera leken så blev inte mycket till eftersnack i leken efter det egentligen av någon

Känner att jag behöver läsa igenom det i lugn och ro igen senare ikväll.
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen

19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen


Blacksmithfarm 3 lynchas -medusa
Lobelia 2
heffaklumpen 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
qitis 1
cirkus 1
Habina1

Lite tankar på röstningen igår.
Jag tror att jag (och även Habina) kan ha varit rätt ute igår att ulvarna kan ha undvikit att lägga en första röst såtillvida att den inte ligger just på en ulvkollega pga Medusa
Vilket gör att jag tittar närmare på på ändringarna igår samt de första andra rösterna

@Hedinn röstar först på hemlig men ändrar sedan till lobelia (vilken jag la första rösten på )
@hemlig röstar först på Mirtai men ändrar sedan till en tredjeröst på BSF som sedan lynchades och visade sig vara god (medusa ) och hon sätter med den ändringen också spiken i kistan för BSF
@Artline lägger den första andra rösten (på hemlig)
Tätt följd av Elo som lägger en andra röst på BSF
Därefter kommer Hedinns röständring från Hemlig till Lobelia vilket innebar att hemlig sedan hade bara en röst

@LenaH lägger den sista andrarösten (på heffa )

Det som sticker ut mest för mig är ändå @hemlig igår. Inte bara för att hon såg till att rädda sig själv genom att spika igen för BSF utan också för att mycket av ändringarna rörde henne direkt eller indirekt

Om min tanke är rätt att hemlig kan vara ulv så är också hedinns röständring från hemlig till Lobelia högintressant samt även att hemlig röstade på Mirtai som första röst

Jag reagerade också på hemligs feltänk(?) igår.
Kändes lite konstigt ändå.





Hemlig är alltid lite lätt att misstänka oavsett vilken roll hon har , men för mig blir detta lite väl mycket som sätter henne i centrum som verkligen får mig att fundera över vart hon hör hemma i denna leken

Sedan noterar jag att @Lobelia röst idag inte kommer räknas pga att hon la den allra första rösten igår på BSF som visade sig vara Medusa
Du kan inte tänka nån annan situation än att jag skulle vara i lyan (igen...) och därmed vilja rädda mig själv?

Ja, jag blandade ihop artline och mirtai. Jag somnade också med kläderna på mellan ungarna häromkvällen och sov nästan 10 timmar pga trött. Tycker inte jag behöver förklara det så mycket mer.
 
Jag ser bara inte varför det skulle vara så viktigt för ulvarna att undvika Medusa DL1 att de bara lägger andraröster/röständrar? Det känns lite väl simpelt och helt ärligt ganska klantigt spelat om de outar sig så redan DL1. I längden tjänar de nog mer på att smyga med.

Med det sagt är det inte fel att granska de rösterna du nämner, go ahead, granska mig bara.

Anledningen till att jag bytte från hemlig var att jag fick känslan av att hon kunde ha en viktig, god roll utifrån hur hon skrev när hon fick röster på sig (ja, jag vågar skriva så för det har garanterat lyan redan snappat upp om hon inte sitter där inne). Så det kändes inte bra att hålla kvar vid rösten där när hon fick en till. Kan ju dock lika gärna vara ulv, såklart, men jag vågade inte chansa.
Det är ju rätt praktiskt för ulvar om dekan klara sig genom att hinta om en god roll.

I övrigt känns det bra konstruerat att tro att ulvarna skulle vara såpass korkade att de lägger så stor vikt vid att inte förlora sin röst att de skulle outa sig genom att bara lägga andraröster och eller rösta på ulvar för att ändra. Jag kan tänka mig att några tänkt lite och valt att lägga rösten senare för att eventuellt lyckas undvika, men då oavsett roll och kanske inte med en djupare plan och bara om det funkar i övrigt.
 
Du kan inte tänka nån annan situation än att jag skulle vara i lyan (igen...) och därmed vilja rädda mig själv?

Ja, jag blandade ihop artline och mirtai. Jag somnade också med kläderna på mellan ungarna häromkvällen och sov nästan 10 timmar pga trött. Tycker inte jag behöver förklara det så mycket mer.
Alltså fattar att man kan skriva fel och vara trött -det har hänt mig med

Jag tänker att du inte är bybo med så många specialroller på goda sidan.
Skulle kunna vara en god med specialroll då du ändå räddar dig själv dock kan det också tyda på att du är ulv

Men faktum är att när jag kollade igenom alla dina inlägg så var det inte så mycket input från dig lekmässigt vad det gäller att leta ulvar -dock mer i jakten på att hitta temat.

Det var mest korta svar till mig, Habina och Artline jag hittade. Samt dina röster ,kändes väldigt undanglidande sammantaget och som att du låg lite lågt

Så för min del vägde vågskålen över till att du kunde vara ulv

Vad det gäller sannolikheten att vara ulv två gånger på raken -tja det har hänt förr. Fråga bara att @Artline :D Tror hon har rekordet på 10 lekar i rad som ond !

Skulle vara intressant att höra dina tankar om deltagarna dock - visa lite mer av dig 🤠
Jag funderar ju över flera -inte bara dig
 
Alltså fattar att man kan skriva fel och vara trött -det har hänt mig med.
Jag tänker att du inte är bybo med så många specialroller på goda sidan. Skulle kunna vara en god med specialroll då du ändå räddar dig själv dock kan det också tyda på att du är ulv

Men faktum är att när jag kollade igenom alla dina inlägg så var det inte så mycket input från dig lekmässigt vad det gäller att leta ulvar -dock mer i jakten på att hitta temat.
Det var mest korta svar till mig, Habina och Artline jag hittade. Samt dina röster ,kändes väldigt undanglidande sammantaget och som att du låg lite lågt
Så för min del vägde vågskålen över till att du kunde vara ulv
Vad det gäller sannolikheten att vara ulv två gånger på raken -tja det har hänt förr. Fråga bara att @Artline :D Tror hon har rekordet på 10 lekar i rad som ond !

Skulle vara intressant att höra dina tankar om deltagarna dock - visa lite mer av dig 🤠
Jag funderar ju över flera -inte bara dig
Tycker det är svårt att leta ulv vid första DL, därav det rätt sparsamma om just det innan.

Kommer vara ensam med ungarna ett par timmar ikväll och därmed ha ont om tid då. Och innan det ska jag till stallet. Men ska absolut försöka gå igenom spelare för spelare, om du tror att det skulle kunna få dig att inse att jag inte är ulv.
 
Deltagare
1. hemlig - det är jag

2. Heffaklumpen flaggade för dåligt med tid och det speglar sig i endast två inlägg. Röstade på Habina med en i mitt tycke rätt enkel röst.

3. qitis - misstänker mig. Jag hade skrivit mer här men kom åt på mobilen så jag fick börja om med inlägget, så ska försöka komma ihåg mina tankar och få ner på pränt.

4. Harrysen funderade liksom jag lite över ledtrådarna, men gav upp det pga var rädd bli måltavla. Vet inte riktigt var det sätter Harrysen.


DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen

19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen


Blacksmithfarm 3 lynchas -medusa
 
Okej, så det skulle vara lättare nu att ha koll på ulvarna? O_o Jag kommer i första hand försöka titta på de som röstade på BSF och se om det känns ulvigt. Det var så mycket som hände igår precis innan DL så jag hängde inte med riktigt i alla teorier. Nu är jag ju ny spelare, men minst en av dem som röstade på BSF borde ju vara ulv, så går i alla fall mina funderingar nu. Sen vet jag inte om det är för solklart om det bara är ulvar som röstat på BSF, det borde ju inte vara så uppenbart. Å andra sidan är det så uppenbart att man kanske skulle gömma sig bakom det? I alla fall två röster? Och i så fall att någon som ändrade röst (minns ej vem) och avgjorde, är ulv? Får kolla närmare på det sen!

Angående temat har jag inte sett Addams och Wednesday, förutom Wednesdaysången och något klipp !
 
Okej, så det skulle vara lättare nu att ha koll på ulvarna? O_o Jag kommer i första hand försöka titta på de som röstade på BSF och se om det känns ulvigt. Det var så mycket som hände igår precis innan DL så jag hängde inte med riktigt i alla teorier. Nu är jag ju ny spelare, men minst en av dem som röstade på BSF borde ju vara ulv, så går i alla fall mina funderingar nu. Sen vet jag inte om det är för solklart om det bara är ulvar som röstat på BSF, det borde ju inte vara så uppenbart. Å andra sidan är det så uppenbart att man kanske skulle gömma sig bakom det? I alla fall två röster? Och i så fall att någon som ändrade röst (minns ej vem) och avgjorde, är ulv? Får kolla närmare på det sen!

Angående temat har jag inte sett Addams och Wednesday, förutom Wednesdaysången och något klipp !
Av vilken anledning tänker du att en eller flera som röstade på BSF är ulvar?
 
5. Habina snöade in mycket på medusa igår tycker jag. Valde att rösta på cirkus pga tror hon och Hedinn är i lyan tillsammans och vill inte rösta på samma som nån annan. Tror du fortfarande dom är i lyan tillsammans @Habina ?

7. cirkus röstar på Hedinn. Har i mitt tycke inte kommit med så många egna idéer, förutom protest mot antalet ulvar.

8. Snurrfian påpekar för q att hon borde leta ulvar istället för att komma på temat. Nåt som nu q tycker att jag också gjorde (och det gjorde jag, men bara för att det är så förbaskat svårt lyckas i första DL).
Känns ändå konstigt att hon röstade där när hon var mer misstänksam mot tex Habina.

Jag tycker att @Habina snurrar in sig lite i hur @Artline skulle ha kunnat tänkt, frågan är om habina tänker rätt och Artline är ulv eller om det är habina som är ulv och försöker göra artline till ulvig?

9. Hedinn har också funderat lite över Medusa. Hittar inget speciellt om Hedinn som jag känner är viktigt att ta upp. Säger inte att det gör henne god dock. Bara att jag inte har nåt.
 
Okej, så det skulle vara lättare nu att ha koll på ulvarna? O_o Jag kommer i första hand försöka titta på de som röstade på BSF och se om det känns ulvigt. Det var så mycket som hände igår precis innan DL så jag hängde inte med riktigt i alla teorier. Nu är jag ju ny spelare, men minst en av dem som röstade på BSF borde ju vara ulv, så går i alla fall mina funderingar nu. Sen vet jag inte om det är för solklart om det bara är ulvar som röstat på BSF, det borde ju inte vara så uppenbart. Å andra sidan är det så uppenbart att man kanske skulle gömma sig bakom det? I alla fall två röster? Och i så fall att någon som ändrade röst (minns ej vem) och avgjorde, är ulv? Får kolla närmare på det sen!

Angående temat har jag inte sett Addams och Wednesday, förutom Wednesdaysången och något klipp !
Jag vet inte om deg skulle vara lättare nu. Spionen har förhoppningsvis hittat en god och siaren borde känna till nån efter natten. Kan dock vara ond eller god. På det sättet kan det dock bli lättare, i alla fall om siaren hittat en ulv.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 326
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp