DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen
Blacksmithfarm 3 lynchas -medusa
Lobelia 2
heffaklumpen 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
qitis 1
cirkus 1
Habina1
Lite tankar på röstningen igår.
Jag tror att jag (och även Habina) kan ha varit rätt ute igår att ulvarna kan ha undvikit att lägga en första röst såtillvida att den inte ligger just på en ulvkollega pga Medusa
Vilket gör att jag tittar närmare på på ändringarna igår samt de första andra rösterna
@Hedinn röstar först på hemlig men ändrar sedan till lobelia (vilken jag la första rösten på )
@hemlig röstar först på Mirtai men ändrar sedan till en tredjeröst på BSF som sedan lynchades och visade sig vara god (medusa ) och hon sätter med den ändringen också spiken i kistan för BSF
@Artline lägger den första andra rösten (på hemlig)
Tätt följd av Elo som lägger en andra röst på BSF
Därefter kommer Hedinns röständring från Hemlig till Lobelia vilket innebar att hemlig sedan hade bara en röst
@LenaH lägger den sista andrarösten (på heffa )
Det som sticker ut mest för mig är ändå
@hemlig igår. Inte bara för att hon såg till att rädda sig själv genom att spika igen för BSF utan också för att mycket av ändringarna rörde henne direkt eller indirekt
Om min tanke är rätt att hemlig kan vara ulv så är också hedinns röständring från hemlig till Lobelia högintressant samt även att hemlig röstade på Mirtai som första röst
Jag reagerade också på hemligs feltänk(?) igår.
Kändes lite konstigt ändå.
Hemlig är alltid lite lätt att misstänka oavsett vilken roll hon har , men för mig blir detta lite väl mycket som sätter henne i centrum som verkligen får mig att fundera över vart hon hör hemma i denna leken
Sedan noterar jag att
@Lobelia röst idag inte kommer räknas pga att hon la den allra första rösten igår på BSF som visade sig vara Medusa