Paddington
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan också känna att det blev ett väldigt stort fokus på medusa i den här lynchen
Jag får med ge att jag hört bättre och möjligen någon sämre.Ja precis. Fast det behöver såklart inte vara medusa man ändrar till, man har bara garderat sig genom att rösta på en ulvkollega först. Därmed inte sagt att det är en jättebra teori.
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen
Blacksmithfarm 3
Lobelia 2
heffaklumpen 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
qitis 1
cirkus 1
Habina 1
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen
Blacksmithfarm 3
Lobelia 2
heffaklumpen 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
qitis 1
cirkus 1
Habina 1
Jag förstår du du röständrade för att rädda dig själv. Men när du inte längre hade två röster. Fanns det ingen med redan röster som kändes skumare än bsf?Först fokus på ledtrådar (kan vara skyldig till att leta det) och sen på Medusa.
Funderade på att ändra tillbaka till dig, men det var nog mest lathet då eftersom det är svårt såhär första DL..
Jag förstår du du röständrade för att rädda dig själv. Men när du inte längre hade två röster. Fanns det ingen med redan röster som kändes skumare än bsf?
Tillbaka till Artline? Du röstade väl först på Mirtai ?Funderade på att ändra tillbaka till dig, men det var nog mest lathet då eftersom det är svårt såhär första DL.
Ja, feltänkt. Tillbaka till Mirtai.Tillbaka till Artline? Du röstade väl först på Mirtai ?
Fast då är jag besvärligt och tycker nog att du borde ha haft en bättre motivering till att ge mig en andra röst än en udda röst på Mirtai.Ja, feltänkt. Tillbaka till Mirtai.
Jag skrev ju att jag tänkte fel. Funderade på att ändra tillbaka till Mirtai, inte till dig.Fast då är jag besvärligt och tycker nog att du borde ha haft en bättre motivering till att ge mig en andra röst än en udda röst på Mirtai.
Men jag håller med dig, första dl är jätte svår.