Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Nja, första rösten på Medusa. Dvs i det här scenariot om jag och hemlig vore i lyan tillsammans var min första röst ”säker” när jag sen ändrade till någon som redan hade en röst.
Ja precis men jag fattade verkligen inte. Först. Sjukt trött ju! (tjatig)
 
Nu tänker jag inte rösta på @Habina ikväll (återvändare ftw!) men jag tycker det är lite skumt att inte se vem man ändrar siffra efter och undrar om hon på något sätt försöker så ulvmisstankar mot @Lobelia ?
Nog för att Lobelia kan vara ond men det skaver lite.
 
Rent krasst vore väl det säkraste som ulv att vänta och lägga en sen uddaröst på en kollega. Både utslagsgivande röster och ändringar brukar ju bli mer granskade i regel.
Men misstänker oavsett att alla ulvar inte kan gå på säkerhet. De har ju ändå rätt stor chans att inte träffa Medusa, en sisådär 90% om det är fyra ulvar.
 
Nu tänker jag inte rösta på @Habina ikväll (återvändare ftw!) men jag tycker det är lite skumt att inte se vem man ändrar siffra efter och undrar om hon på något sätt försöker så ulvmisstankar mot @Lobelia ?
Nog för att Lobelia kan vara ond men det skaver lite.

Ursäkta va? På vilket vis sår jag misstankar om Lobelia? Jag blev bara förvirrad över det hastiga intresset för att Lobelia sa nåt fel (som jag fortfarande inte förstått) och hoppades att om hon lynchades åtminstone var ulv. Nu verkar hon inte bli lynchad ändå.
 
Ursäkta va? På vilket vis sår jag misstankar om Lobelia? Jag blev bara förvirrad över det hastiga intresset för att Lobelia sa nåt fel (som jag fortfarande inte förstått) och hoppades att om hon lynchades åtminstone var ulv. Nu verkar hon inte bli lynchad ändå.
Nä, nu när jag läser igen så kommenterar du ju att du inte förstår varför Lobelia är skum.
Jag borde nog gå och lägga mig, sällan jag är så här osorterad.
 
Sant!
Trist på ett sätt, jag lägger ju gärna andra- tredje- och om jag är vågad en fjärderöst i dl 1 för det är så jäkla trist när det sprids över hela fältet och det blir lottning alt att ulvarna kan styra.
Samma här, och rent krasst ligger det väl inte bara i ulvarnas intresse att undvika Medusa. :p
 
Men det hade väl varit viktigare att undvika medusa i ett senare skede? Det kan påverka leken mer än i början när ingen har koll på något?
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 318
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp