Det är ju du som gjort listorna!
Jag kopierar bara. Ser inte vad som ändras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju du som gjort listorna!
Ja precis men jag fattade verkligen inte. Först. Sjukt trött ju! (tjatig)Nja, första rösten på Medusa. Dvs i det här scenariot om jag och hemlig vore i lyan tillsammans var min första röst ”säker” när jag sen ändrade till någon som redan hade en röst.
Andra och tredjeröster är ju precis lika säkra.Ja det gör den ju vad det gäller medusa
Menade bara att ändringarna är intressanta i perspektivet att rädda en ulv.
Ändå har du uppdaterat röstlistorna kontinuerligt ?Såg det precis. Har inte hängt med öht hur rösterna fördelat sig när det byttes kors och tvärs.
Det stämmerAndra och tredjeröster är ju precis lika säkra.
Fast du lägger väl till?Jag kopierar bara. Ser inte vad som ändras.
Ändå har du uppdaterat röstlistorna kontinuerligt ?
Min tanke ursprungligen. andra och efterföljande röster är ”säkra ” att inte bli förstenadeAndra och tredjeröster är ju precis lika säkra.
jag sponsrar allt, bara du själv betalarJag har hittat en fin häst nu. Sponsrar LL kanske?
Rent krasst vore väl det säkraste som ulv att vänta och lägga en sen uddaröst på en kollega. Både utslagsgivande röster och ändringar brukar ju bli mer granskade i regel.Det stämmer
Andra och tredjeröster är ju precis lika säkra.
Sant!Min tanke ursprungligen. andra och efterföljande röster är ”säkra ” att inte bli förstenade
Wednesday!
Nä, nu när jag läser igen så kommenterar du ju att du inte förstår varför Lobelia är skum.Ursäkta va? På vilket vis sår jag misstankar om Lobelia? Jag blev bara förvirrad över det hastiga intresset för att Lobelia sa nåt fel (som jag fortfarande inte förstått) och hoppades att om hon lynchades åtminstone var ulv. Nu verkar hon inte bli lynchad ändå.
Nä, nu när jag läser igen så kommenterar du ju att du inte förstår varför Lobelia är skum.
Jag borde nog gå och lägga mig, sällan jag är så här osorterad.
Samma här, och rent krasst ligger det väl inte bara i ulvarnas intresse att undvika Medusa.Sant!
Trist på ett sätt, jag lägger ju gärna andra- tredje- och om jag är vågad en fjärderöst i dl 1 för det är så jäkla trist när det sprids över hela fältet och det blir lottning alt att ulvarna kan styra.