Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Vill vi verkligen sprida rösterna så mycket som möjligt? Det blir ju enklare för ulvarna att styra då…

Fast det är ju bara i första dl tänker jag? Värt för att två goda ska hitta varandra? Men det finns ju redan två som har två röster, så det blir ändå inte som jag tänkte mig. ;)
 
Eftersom vi vill sprida rösterna så mycket det bara går (om min tanke att medusa då hittas av spionen, dvs en god hittar en god) så kommer min röst nu.

Habina röstar på cirkus

Detta då cirkus och Hedinn tidigare i leken pratade om balansen i leken och kändes som kompisar och sen lite out of the blue röstar cirkus på Hedinn (då hon med samma teori hade kunnat rösta på mig). Därför får jag en känsla av att cirkus vill ta lite avstånd från Hedinn pga att de sitter i lyan ihop. Eftersom vi inte ska försöka rösta på samma personer, så väljer jag att rösta på cirkus framför Hedinn.
Fast hur ska spionen hitta medusa? Om all får röster om spioninfon är ”medusa förstenar någon” är det inte mkt till ledtråd när alla fått röster
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn

20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm


Blacksmithfarm 3
hemlig 2
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
heffaklumpen 1
qitis 1
Lobelia 1
cirkus 1

2 kvar att rösta!
 
Citerar här det jag menade. Så det framgår tydligt
Leker 100% på mobilen sedan några år och det är ibland en utmaning !
Och jag undrar vad i det som är skumt, jag är helt med på vilket inlägg du syftar på, just nu talar du mest om att du tycker det är skumt, inte på vilket vis det skulle var skumt.
 
Fast det är ju bara i första dl tänker jag? Värt för att två goda ska hitta varandra? Men det finns ju redan två som har två röster, så det blir ändå inte som jag tänkte mig. ;)
Är du säker på att spionen verkligen får info om vems röster som inte räknas i nästa lynch?
 
Hur tänker du här? Jag är med på att du noterat mitt misstag, men om du nu inte tror på min förklaring att jag inte syftade på någon specifik ordning. Vad är ulvigt? Att blanda ihop inläggen? Eller menar du att jag har något motiv med det och gör det avsiktligt?
Det här kändes lite väl ifrågasättande för en förstadagsröst?

Hedinn ändrar röst till Lobelia
 
Och jag undrar vad i det som är skumt, jag är helt med på vilket inlägg du syftar på, just nu talar du mest om att du tycker det är skumt, inte på vilket vis det skulle var skumt.
Det jag tyckte var skumt och fick mina red flags att vifta var just det att du vände på historiken i hur inläggen kom.
Blev det klarare ?
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen

19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn

20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia


Blacksmithfarm 3
Lobelia 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
heffaklumpen 1
qitis 1
cirkus 1

2 kvar att rösta!
 
Som jag sa så har jag ont om tid idag. Dagen blev dessutom mycket jobbigare än jag förväntade mig så min hjärna är mos nu. Så jag kommer göra min plikt och rösta nu men sen stänger jag ner för ikväll.


Heffaklumpen röstar på Habina för att hon har skrivit (kommenterat) om det mesta och jag hänger verkligen inte med i något av det. Kan iofs vara pga ivrig att komma igång. Men det skulle också kunna vara en ulv som försöker få oss andra förvirrade och på villovägar? Är i alla fall inget jag kan utesluta. I alla fall inte med förra leken färskt i minnet där ulvarna fick mig så totalt förvirrade att jag typ bara letade ulvar bland de som var goda
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen

19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina


Blacksmithfarm 3
Lobelia 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
heffaklumpen 1
qitis 1
cirkus 1
habina

1 kvar att rösta!
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 317
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp