Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Heffaklumpen röstar på Habina för att hon har skrivit (kommenterat) om det mesta och jag hänger verkligen inte med i något av det. Kan iofs vara pga ivrig att komma igång. Men det skulle också kunna vara en ulv som försöker få oss andra förvirrade och på villovägar? Är i alla fall inget jag kan utesluta. I alla fall inte med förra leken färskt i minnet där ulvarna fick mig så totalt förvirrade att jag typ bara letade ulvar bland de som var goda
Jag tycker det är lite skumt att misstänka nån för att vara aktiv och vrida och vända på saker inför dl1, det känns som något en ulv skulle tycka vara jobbigt.

LenaH röstar på heffaklumpen
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen

19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina


Blacksmithfarm 3
Lobelia 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
heffaklumpen 1
qitis 1
cirkus 1
habina

1 kvar att rösta!
Jag har en tanke till (ovanligt !) men tänker att ulvarna iom medusa kan ha Tänkt att ja men jag lägger en uddaröst på en ulvkollega = säker på att medusa inte förstenar den -och nästa röst i Lynch inte räknas ?
Och det blir lite spännande då med röständringarna som kommit nu när jag skrivit om detta
Hemligs ändring mer förståelig (rädda sig Själv -friskriver inte att hon är god dock )
Hedinn lite mer spännande tycker jag ändå -från hemlig till lobelia ?
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen

19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm

20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
21:35 LenaH röstar på heffaklumpen


Blacksmithfarm 3
Lobelia 2
heffaklumpen 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
qitis 1
cirkus 1
Habina 1
 
Jag har en tanke till (ovanligt !) men tänker att ulvarna iom medusa kan ha Tänkt att ja men jag lägger en uddaröst på en ulvkollega = säker på att medusa inte förstenar den -och nästa röst i Lynch inte räknas ?
Och det blir lite spännande då med röständringarna som kommit nu när jag skrivit om detta
Hemligs ändring mer förståelig (rädda sig Själv -friskriver inte att hon är god dock )
Hedinn lite mer spännande tycker jag ändå -från hemlig till lobelia ?

Helt klart intressant! Det kan bli nåt att bena i längre fram i leken.
 
Men förstarösten gällde väl eller hur var det nu? (sjukt trött)
Nja, första rösten på Medusa. Dvs i det här scenariot om jag och hemlig vore i lyan tillsammans var min första röst ”säker” när jag sen ändrade till någon som redan hade en röst.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 317
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp