Inte så troligt, inte ens om vi hade varit ulvar ihop.Men det skiljde bara en minut mellan era röster. Dvs ni kan ha pratat ihop er.
Jag kan absolut tänka mig att ändra röst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte så troligt, inte ens om vi hade varit ulvar ihop.Men det skiljde bara en minut mellan era röster. Dvs ni kan ha pratat ihop er.
Jag kan inte svara för någon annan, men reaktionen på en röst mot sig i DL1 uppfattade jag som lite väl stark och fick vibbar av en potentiellt ond Lobelia.Jag ska vara ärlig och erkänna att jag inte alls fattar vad Lobelia-rösterna handlar om?
Jag kan inte svara för någon annan, men reaktionen på en röst mot sig i DL1 uppfattade jag som lite väl stark och fick vibbar av en potentiellt ond Lobelia.
Jag tycker det är lite skumt att misstänka nån för att vara aktiv och vrida och vända på saker inför dl1, det känns som något en ulv skulle tycka vara jobbigt.Heffaklumpen röstar på Habina för att hon har skrivit (kommenterat) om det mesta och jag hänger verkligen inte med i något av det. Kan iofs vara pga ivrig att komma igång. Men det skulle också kunna vara en ulv som försöker få oss andra förvirrade och på villovägar? Är i alla fall inget jag kan utesluta. I alla fall inte med förra leken färskt i minnet där ulvarna fick mig så totalt förvirrade att jag typ bara letade ulvar bland de som var goda
Jag har en tanke till (ovanligt !) men tänker att ulvarna iom medusa kan ha Tänkt att ja men jag lägger en uddaröst på en ulvkollega = säker på att medusa inte förstenar den -och nästa röst i Lynch inte räknas ?DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn
20:45 Harrysen röstar på heffaklumpen
20:51 Snurrfian röstar på qitis
20:54 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:58 hemlig röstar på Mirtai
21:03 Artline röstar på hemlig
21:04 Elo röstar på Blacksmithfarm
21:04 Qitis röstar på Lobelia
21:18 Habina röstar på cirkus
21:20 hemlig ändrar röst till Blacksmithfarm
21:25 Hedinn ändrar röst till Lobelia
21:27 Heffaklumpen röstar på Habina
Blacksmithfarm 3
Lobelia 2
hemlig 1
Artline 1
Harrysen 1
Hedinn 1
heffaklumpen 1
qitis 1
cirkus 1
habina
1 kvar att rösta!
Vore det bättre med enbart udda röster och lottning?Men tänk om hon är potentiellt viktig god? Så svårt i första DL.
Kan ju finnas andra potentiellt viktiga goda också.Men tänk om hon är potentiellt viktig god? Så svårt i första DL.
Men förstarösten gällde väl eller hur var det nu? (sjukt trött)Och det blir lite spännande då med röständringarna som kommit nu när jag skriker detta
Vore det bättre med enbart udda röster och lottning?
Ja det gör den ju vad det gäller medusaMen förstarösten gällde väl eller hur var det nu? (sjukt trött)
Jag har en tanke till (ovanligt !) men tänker att ulvarna iom medusa kan ha Tänkt att ja men jag lägger en uddaröst på en ulvkollega = säker på att medusa inte förstenar den -och nästa röst i Lynch inte räknas ?
Och det blir lite spännande då med röständringarna som kommit nu när jag skrivit om detta
Hemligs ändring mer förståelig (rädda sig Själv -friskriver inte att hon är god dock )
Hedinn lite mer spännande tycker jag ändå -från hemlig till lobelia ?
Bsf har fler röster på sig.Jag vet inte. Mtp Medusa kanske det är DL1 vi skulle göra så på. Men nu blir det inte så och vi får hoppas på att Lobelia är ulv helt enkelt.
Nja, första rösten på Medusa. Dvs i det här scenariot om jag och hemlig vore i lyan tillsammans var min första röst ”säker” när jag sen ändrade till någon som redan hade en röst.Men förstarösten gällde väl eller hur var det nu? (sjukt trött)
Lobelia har ju inte ens flest röster?Jag vet inte. Mtp Medusa kanske det är DL1 vi skulle göra så på. Men nu blir det inte så och vi får hoppas på att Lobelia är ulv helt enkelt.
Bsf har fler röster på sig.
Aha! Fattar. (sjukt trött! )Ja det gör den ju vad det gäller medusa
Menade bara att ändringarna är intressanta i perspektivet att rädda en ulv.
Men vänta nu !Jag vet inte. Mtp Medusa kanske det är DL1 vi skulle göra så på. Men nu blir det inte så och vi får hoppas på att Lobelia är ulv helt enkelt.
Det är ju du som gjort listorna!Såg det precis. Har inte hängt med öht hur rösterna fördelat sig när det byttes kors och tvärs.