Exakt. Som ulv skulle jag nog vara mindre bekymrad faktiskt iom att det isf gäller dl2 och då kan man ff styra lite som ulv.Samma här, och rent krasst ligger det väl inte bara i ulvarnas intresse att undvika Medusa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt. Som ulv skulle jag nog vara mindre bekymrad faktiskt iom att det isf gäller dl2 och då kan man ff styra lite som ulv.Samma här, och rent krasst ligger det väl inte bara i ulvarnas intresse att undvika Medusa.
Förvisso. Men tänker att goda inte känner lika stor panik över det som ondaSamma här, och rent krasst ligger det väl inte bara i ulvarnas intresse att undvika Medusa.
Här håller jag med helt !Men det hade väl varit viktigare att undvika medusa i ett senare skede? Det kan påverka leken mer än i början när ingen har koll på något?
Så vilken veckodag ville jag starta den här ulvleken......Wednesday!
Tror du lyan känner panik över det?Förvisso. Men tänker att goda inte känner lika stor panik över det som onda
Så vilken veckodag ville jag starta den här ulvleken......
Men varför vill man så gärna undvika medusa nu?Om man ska följa @qitis idé om röständring för att undvika medusa, så skulle mirtai, hemlig och hedinn kunna vara ulvar. Dvs hemlig röstar på mirtai och ändrar sen till blacksmithfarm. Hedinn röstar på hemlig och ändrar sen till lobelia.
Meh...Så vilken veckodag ville jag starta den här ulvleken......
Men varför vill man så gärna undvika medusa nu?
För att du inte har lekt på så länge helt enkeltSkulle vara intressant att höra varför cirkus väljer Hedinn och inte mig att rösta på? Om det nu är två ulvar som snickesnackar enligt hennes teori?
Men det beror väl på ? Och ju fler dl som går desto större risk (chans ) att medusa redan varit röstad på en första gång ? Så ser inte riktgt vinsten i det för ulvarna ? Om någon gång så är väl det störst risk att någon är förstenad just i dl 2 (oavsett sida)Exakt. Som ulv skulle jag nog vara mindre bekymrad faktiskt iom att det isf gäller dl2 och då kan man ff styra lite som ulv.
Det där är väl inget svar på varför man vill UNDVIKA medusa?Så det är överstökat och så spionen snabbt hittar en god.
För att du inte har lekt på så länge helt enkelt
Det där är väl inget svar på varför man vill UNDVIKA medusa?
Snarare tvärtom?
Men då vill man väl inte undvika Medusa? Spionen hittar väl Medusa enklast om nån röstar där, eller tänker jag helt galet?Så det är överstökat och så spionen snabbt hittar en god.
Alltså - jag ser liksom inte den stora grejen med medusa. Alls.Men det beror väl på ? Och ju fler dl som går desto större risk (chans ) att medusa redan varit röstad på en första gång ? Så ser inte riktgt vinsten i det för ulvarna ? Om någon gång så är väl det störst risk att någon är förstenad just i dl 2 (oavsett sida)
Ska se om jag fattar, även jag är trött…Om man ska följa @qitis idé om röständring för att undvika medusa, så skulle mirtai, hemlig och hedinn kunna vara ulvar. Dvs hemlig röstar på mirtai och ändrar sen till blacksmithfarm. Hedinn röstar på hemlig och ändrar sen till lobelia.
Ska se om jag fattar, även jag är trött…
Jag är misstänkt ulv för att @hemlig röstar på mig och sedan ändrar? Dvs ulven hemlig lägger sin första röst på ulven Mirtai för att vara säker på att undvika medusa?
Funkar det så? Om man ändrar till medusa så räknas det inte? Vet att det stod att det var förstarösten som räknas men jag tänkte inte så långt utan bara att det inte räknas om man ändrar FRÅN medusa