Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
V gav mig en superlike och det var tur det.
Det är enda gången jag faktiskt öppnar och går in på profiler och tittar ordentligt.
Annars sveper jag på första bilden, blir det match går jag ibland in och tittar lite mer, de flesta brukar tas bort då 🙄
Hade inte dragit höger på Vs första bild.
Okej, jag kollar nog de flesta bilderna innan jag swypar höger på någon. Men om någon super likeat mig har nog ingen betydelse för mig hurvida jag swypar höger/vänster.

Jag blir nyfiken till varför folk superlikat och kan ha en något större benägenhet att Swipa höger då.
Jag kan förstå att man blir nyfiken, det blir jag också. Men jag har generellt så svårt att bli intresserad av någon jag inte träffat.

Okej, jag kollar nog de flesta bilderna innan jag swypar höger på någon. Men om någon super likeat mig har nog ingen betydelse för mig hurvida jag swypar höger/vänster.

Jag kan förstå att man blir nyfiken, det blir jag också. Men jag har generellt så svårt att bli intresserad av någon jag inte träffat.

Nångång har jag superlikeat bara för att jag har slut på likes :P

Jag har inte tålamod med det 😂
Drar igenom i full fart 😁

Nångång har jag superlikeat bara för att jag har slut på likes :P

På tiden jag hade Tinder så råkade jag ofta super-likea folk för att jag ville bläddra uppåt och läsa deras presentation men glömde klicka in på den först så det blev en superlike :meh: Och matchade man inte direkt då utan senare så kunde jag heller inte ta bort den utan nästa gång jag gick in på Tinder så möttes jag av ett: ”Hej! Vad roligt att få en superlike av dig!!” så var man helt ointresserad och fick sjukt dåligt samvete att jag inte svarande då😅

På tiden jag hade Tinder så råkade jag ofta super-likea folk för att jag ville bläddra uppåt och läsa deras presentation men glömde klicka in på den först så det blev en superlike :meh: Och matchade man inte direkt då utan senare så kunde jag heller inte ta bort den utan nästa gång jag gick in på Tinder så möttes jag av ett: ”Hej! Vad roligt att få en superlike av dig!!” så var man helt ointresserad och fick sjukt dåligt samvete att jag inte svarande då😅
Haha, det känns igen såå väl!

Hahaha! Jag var inne på en av Facebooks dejtinggrupper, telefonen laggade medan jag scrollade bland inläggen och jag råkade skicka en vänförfrågan till en helt okänd man. Jag tog bort den omedelbart innan han hann besvara den men han skickade ändå BÅDE ett messengermeddelande ("Hej :D Hur mår du?") och en egen vänförfrågan till mig bara minuten efter att jag tog bort min. Please, chilla liksom.

Angående det begränsade antal likes:

De tar slut även av vänsterswipes... så bor man nånstans där det finns tillräckligt många personer så tar de slut oavsett om man swipar höger eller vänster, till slut... (kanske måste swipa höger en viss andel, vettefan dock, men vet att det tagit slut för mig nångång efter ett gäng vänster-swipes.)

Det är nog betydligt vanligare att de tar slut för män dock. Det är helt klart så att jag ibland inte orkar kolla på alla selfies som ser exakt likadana ut eller läsa alla "jag gillar vin"-bios och således bara swipeswipeswipeswipeswipeswipe för att se om nån likat mig, och isf om de verkar intressanta eller ej.

Nåt som ingen kvinna jag känner har upptäckt, men de flesta män😅
jag lyckades när jag precis installerat Tinder. Men det var ju några år sen, nu när de flesta män i mitt åldersspann ser ut som gubbar är det svårare.

Har insett att min FWB inte har någon TV. Vi har träffats sen juni, och ALDRIG tittat på tv. jag saknar det inte med det är första gången jag träffat någon så här länge det aldrig ens kommit på tal. Vi spelar en del Yatzy och Alfapet. Och lagar mat... Kom på det i morse. Synd att vi inte har någon kärlekskemi. Allt annat funkar jättebra.

Angående det begränsade antal likes:

De tar slut även av vänsterswipes... så bor man nånstans där det finns tillräckligt många personer så tar de slut oavsett om man swipar höger eller vänster, till slut... (kanske måste swipa höger en viss andel, vettefan dock, men vet att det tagit slut för mig nångång efter ett gäng vänster-swipes.)

Det är nog betydligt vanligare att de tar slut för män dock. Det är helt klart så att jag ibland inte orkar kolla på alla selfies som ser exakt likadana ut eller läsa alla "jag gillar vin"-bios och således bara swipeswipeswipeswipeswipeswipe för att se om nån likat mig, och isf om de verkar intressanta eller ej.

Jaså? Det märkte jag inte. Då swipade jag ändå slut på folk i Stockholm ibland :angel: Alltså att det stod att det inte finns några personer kvar i min närhet 😅 Men fick aldrig meddelande om att mina vänster- eller högerswipe var slut. Det var ju dock några år sedan så det kanske har ändrats.

Jaså? Det märkte jag inte. Då swipade jag ändå slut på folk i Stockholm ibland :angel: Alltså att det stod att det inte finns några personer kvar i min närhet 😅 Men fick aldrig meddelande om att mina vänster- eller högerswipe var slut. Det var ju dock några år sedan så det kanske har ändrats.

Ska inte säga med säkerhet att jag vet hur det är nu eller hur det har varit. Det som hänt mig på senaste året eller så är att jag swipat bort alla i mitt område innan jag hunnit få slut på swipes tydligen..

Men om jag inte drömmer så har det tagit slut nångång pga vänsterswipes haha.

Min favorit bland karlar är annars ”jag är inte betalande medlem så jag kan inte se när du likear”
Liksom åh raring det är för att du inte får några likes 💁🏻‍♀️

Det står i presentationen alltså? Hur tänker de att man får reda på sina likes utan att vara betalande medlem då? :D Man bara har sin bild där men får aldrig någon match?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 151
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 345
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar