Dejtingtråden del 38

Less. Förra veckan och överlag har jag varit intiativtagare i kontakten med favorit nr1.
Förra veckan var mest jag som skrev och han kan ta 1-2 dygn på sig att svara....
Nu frågade jag om det inte var förra veckan vi skulle kunna ses. Han förklarade då att han hade barnen extra men varför inte nämna det nån gång innan?
Det skrev han i lördags, jag frågade fredag (innan helgen liksom).
Sen har jag bara lessnat på att höra av mig. Han skrev igår och fråga hur helgen varit och jag svarade några timmar senare. Det var ett dygn sen ca 😅 inte hört nått mer
Såhär hade jag gjort. Detta är enbart om han hör av sig igen, jag hade INTE dubbeltextat. Om han inte hörde av sig hade jag inte heller skrivit.

Alltså, om han hade hört av sig igen hade jag skrivit ungefär ”Hej! Det här fungerar tyvärr inte för mig. Jag önskar träffa någon som har lust att ses och höras ofta och regelbundet. Ha det så bra och lycka till med dejtandet. ”

Och sen inte svarat mer, alls.

Jag skrev nu att ”hej, jag tycker tyvärr det är för lite komunikation och är lite less på att ta initiativ. Du får ha det så bra, kram”
Han skrev direkt att han förstår och skrev tack detsamma.

Kändes jobbigt men också irriterande att han svara så snabbt 😅🙃

Jag skrev nu att ”hej, jag tycker tyvärr det är för lite komunikation och är lite less på att ta initiativ. Du får ha det så bra, kram”
Han skrev direkt att han förstår och skrev tack detsamma.

Kändes jobbigt men också irriterande att han svara så snabbt 😅🙃
Men gud vad drygt att han svarade så snabbt på just det meddelandet när han varit så långsam med att höra av sig på allt annat O_o :cautious::mad:

Inte bara att jag drar mig till emotionellt otillgängliga män, "fel" män drar sig även till mig 😅
Inte fel som dåliga, de är jättegulliga och supertrevliga men samtliga än under 25 😅
Jag ser förvisso ganska ung ut och jag har ett sätt som gör att jag uppfattas dom betydligt yngre än vad jag är. Men jag är inte intresserad av så unga killar, det går bara inte.
Varför kan de inte vara männen i min egen ålder som dras till mig 😒

Inte bara att jag drar mig till emotionellt otillgängliga män, "fel" män drar sig även till mig 😅
Inte fel som dåliga, de är jättegulliga och supertrevliga men samtliga än under 25 😅
Jag ser förvisso ganska ung ut och jag har ett sätt som gör att jag uppfattas dom betydligt yngre än vad jag är. Men jag är inte intresserad av så unga killar, det går bara inte.
Varför kan de inte vara männen i min egen ålder som dras till mig 😒
I hear you, fast i mitt fall är det lite tvärtom. Jag dras till så pass gamla män att de som är vettiga inte vill ha mig. :meh:

Jag dras oftast till de som är lite yngre, men det är mer kopplat till att de inte har barn 😄
Men ja, det är så himla störande. De jag gillar är avtrubbade eller skitstövlar och de som fastnar för mig är alldeles för unga 😆
I mitt fall är de så gamla i en kombination med att det ändå är relativt vanligt här att få barn runt typ 25 så de har vuxna barn. Och det har också sina fördelar (hade aldrig pallat nån med småbarn) men en relativt vettig snubbe tycker åldersskillnaden blir för stor så det blir lite moment 22.

Jag blev lite mobbad av en arbetsledare på avdelningen bredvid mig för att jag har så många killar på S avdelning 😅
Verkar ge ett seriöst intryck 😆
S skrev tidigare i veckan att han saknar mig och frågade om vi kan ses nästa helg. Oväntat men jag svarade ja på den, har lite grejer jag känner att jag behöver ta upp med honom.

Annars ska jag säkert hänga lite med D i helgen, det ser jag fram emot.
Kan även bli en riktig dejt med en ny förmåga som inte har någon koppling till mitt jobb. Har inga förväntningar alls, mitt dejtande har ju inte varit någon succé hittills.

Snygga snickaren frågade om jag vill ses igen och jag är på. Får bli nästa vecka när jag jobbar dagtid.

Har en dejt ikväll, det ska bli kul 😄
Ser även fram emot att träffa D igen, blir troligen på söndag.
Han skrev förut att han inte fattar hur jag kan vara singel, ser bra ut, vältränad, rolig och trevlig.
Det hjälper ju inte när jag dras till män som S istället för män som A 🙄
Då förblir man singel 🙃

Det vet en bra dejt, han hängde här i fem timmar, snackade skit och såg en film 😁
Han är ascool och väldigt rolig! Lite yngre än mig, som vanligt 😅
Men honom vill jag träffa igen!

Känner dock att det är lite rörigt nu. D är toppen men jag tror att vi borde vara vänner, att han är väldigt intresserad av mig är väldigt tydligt. Vi skriver hela dagarna 😄
Sen S, jag behöver verkligen prata med honom och det är ju en vecka kvar.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 622
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 411
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008