Dejtingtråden del 38

Less. Förra veckan och överlag har jag varit intiativtagare i kontakten med favorit nr1.
Förra veckan var mest jag som skrev och han kan ta 1-2 dygn på sig att svara....
Nu frågade jag om det inte var förra veckan vi skulle kunna ses. Han förklarade då att han hade barnen extra men varför inte nämna det nån gång innan?
Det skrev han i lördags, jag frågade fredag (innan helgen liksom).
Sen har jag bara lessnat på att höra av mig. Han skrev igår och fråga hur helgen varit och jag svarade några timmar senare. Det var ett dygn sen ca 😅 inte hört nått mer
Såhär hade jag gjort. Detta är enbart om han hör av sig igen, jag hade INTE dubbeltextat. Om han inte hörde av sig hade jag inte heller skrivit.

Alltså, om han hade hört av sig igen hade jag skrivit ungefär ”Hej! Det här fungerar tyvärr inte för mig. Jag önskar träffa någon som har lust att ses och höras ofta och regelbundet. Ha det så bra och lycka till med dejtandet. ”

Och sen inte svarat mer, alls.
 
Jag skrev nu att ”hej, jag tycker tyvärr det är för lite komunikation och är lite less på att ta initiativ. Du får ha det så bra, kram”
Han skrev direkt att han förstår och skrev tack detsamma.

Kändes jobbigt men också irriterande att han svara så snabbt 😅🙃
 
Jag skrev nu att ”hej, jag tycker tyvärr det är för lite komunikation och är lite less på att ta initiativ. Du får ha det så bra, kram”
Han skrev direkt att han förstår och skrev tack detsamma.

Kändes jobbigt men också irriterande att han svara så snabbt 😅🙃
Men gud vad drygt att han svarade så snabbt på just det meddelandet när han varit så långsam med att höra av sig på allt annat O_o :cautious::mad:
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 905
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 179
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
100 792
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 561
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp