Dejtingtråden del 38

Intressant ändå med fb-dejting. Man får alltså inte upp folk man är vän med, även om personen ifråga skulle matcha ens övriga önskemål eller vad man ska säga? Jag får hela tiden reklam av Facebook på just dejting-sidan och största anledningen till att jag inte ens velat pröva är att jag är rädd för att få upp folk jag känner. Av samma anledning är jag lite skeptisk till Tinder eftersom jag vet att flera från mitt jobb hänger där som jag absolut inte vill matcha med. 😝

Nej, man får upp de med gemensamma vänner men om det är ju inget konstigt. Annars skulle det knappt bli en enda människa kvar 😆
Jag får upp massor från mitt jobb men känner igen kanske 10 % iom stort företag.
 
Nej, man får upp de med gemensamma vänner men om det är ju inget konstigt. Annars skulle det knappt bli en enda människa kvar 😆
Jag får upp massor från mitt jobb men känner igen kanske 10 % iom stort företag.
Gemensamma vänner är nog ändå rätt rimligt, ja. Slipper däremot gärna få upp typ gamla klasskompisar från grundskolan och sysslingar som man redan är vän med på Facebook. 😝
 
Gemensamma vänner är nog ändå rätt rimligt, ja. Slipper däremot gärna få upp typ gamla klasskompisar från grundskolan och sysslingar som man redan är vän med på Facebook. 😝

Ja, jag tycker bara det är positivt när jag ser att han är vän med den och den som jag vetr vettiga personer 😄
 
Ja, jag tycker bara det är positivt när jag ser att han är vän med den och den som jag vetr vettiga personer 😄
Det är sant! Nu är det typ tusen år sen jag provade nätdejting och då var det på Happy Pancake (så vet egentligen ingenting om hur transparent det är med Tinder, om man heter det man heter på riktigt eller så) men det känns ändå hyfsat tryggt med Facebook så att man ser att personen faktiskt finns på riktigt och om man har gemensamma vänner så borde människan i alla fall inte vara helt borta.
 
Har alltid så roligt åt den här bilden när jag gått igenom listan av de som gillat mig och inte gillat någon tillbaka 😆
1000029188.jpg

Nej fb, det finns en anledning att mina kollegor kallar mig för Kato 😂
 
De goda samtalen med den som bor för långt bort fortsätter. Det är ju helt klart en lite knepig situation. Men vore bra att ses snart. Jag får väl ligga på lite. Så fort förkylningen gett sig 😒
 
Har en tjej på min utbildning som jag lyckats bli lite förtjust i, dock är hon nog straight. Men sjukt snygg, fantastisk utstrålning och en härlig personlighet.
Så istället för att fortsätta tänka på och falla för henne gör jag något konstruktivt och bokar in en dejt med en icke-straight tjej från tinder istället. Ska bli roligt att ses. 😊
 
Har jobbat på S avdelning idag, vi samarbetar men gör helt olika saker.
Jag kan vissa delar och vissa kan jag inte öht 😅
S var så himla snäll, hjälpte mig och visade hur jag skulle göra. Jag känner dock inget för honom alls och det verkar vara ömsesidigt. Men det känns väldigt skönt att få hans hjälp på jobbet och att det är bra stämning mellan oss.
 
Ikväll har jag träffat en sjukt snygg snickare. Det var toppen och precis vad jag behövde 😁
Något kravlöst, utan förväntningar på fler dejter, ingen koppling till mitt jobb osv.
Så ja, jag kan väl konstatera att jag är fortsatt emotionellt otillgänglig utan något större intresse av att dejta seriöst.
 
Var på S avdelning nästan hela dagen idag också, haft så mycket att göra och pratat i telefon eller med de andra ledarna konstant. Inte sagt mer än hej till S.
Efter jobbet fick jag ett meddelande att det var härligt att se mig så mycket idag.
Alltså wtf 😅
Bara för att jag var helt övertygad om att han inte är intresserad längre.
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 708
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 151
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
93 94 95
Svar
1 884
· Visningar
92 787
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 379
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp