Dejtingtråden del 38

Har som jobb-frun uttryckt det unnat mig en liten man (4s). Det var bra för själen. Han tappade inte fattningen när jag berättade om läget (ville göra det irl så har väntat).

Den andra som kör lastbil också ( hahaha ) har inte heller tappat fattningen och är rätt bra på att vara lagom distraherande. Tonen är liksom gemensamt lite dryg men vänlig.

Den som bor för långt bort förstår jag mig inte på. Han är nu inom rimligt avstånd och jobbar och jag har rätt kraftigt hintat om att ses men det blir liksom inget. Får väl fortsätta vara trevligt att skriva bara.

Nu hörde visst en situationship av sig som ska passera "min" stad. Vet ju vad han vill men jag vet inte än om jag vill..

Nu har jag frågat favorit nr1 rakt ut om helgplaner iaf 🙈
Vi skrev nästan hela dagen igår om saab, rymden, raketer mm så 😅 vi har väldigt roligt när vi väl hörs.
Märker att han är mer lugn än jag och inte alls så på som killar jag brukar träffa är (vilket kan va bra faktiskt)
Får se när jag får svar

Träffade chefens kompis igår, det blir ju lite väl långt så vi kan kalla honom D.
Han bor bara några minuters promenad från mig och jag gick dit vid 21,30 och kom hem vid midnatt. Gick upp 05 idag för att jobba övertid, jättepigg 😆

Men det var jättetrevligt! Vi satt bara och pratade och han verkar vara en härlig människa. Sen vet jag inte om han är min typ riktigt men jag skulle gärna fortsätta hänga med honom. Han är väldigt fascinerande, har levt ett spännande liv och har ett jävla driv och framåtanda!

Nu hörde visst en situationship av sig som ska passera "min" stad. Vet ju vad han vill men jag vet inte än om jag vill..

Nu har jag frågat favorit nr1 rakt ut om helgplaner iaf 🙈
Vi skrev nästan hela dagen igår om saab, rymden, raketer mm så 😅 vi har väldigt roligt när vi väl hörs.
Märker att han är mer lugn än jag och inte alls så på som killar jag brukar träffa är (vilket kan va bra faktiskt)
Får se när jag får svar

Rymdmannen (favorit nr 1) har visst barnen i helgen. Såklart nemas men skulle uppskatta att han kanske komunicerade de 😅 Eller iaf ”ja kan inte denna helg” typ

Hängt med D hemma hos honom i fyra timmar, ska upp 07 imorgon så sömnbristen kommer vara total imorgon också 😆
För jävla trevligt dock! Han pratar väldigt mycket vilket passar mig jättebra som gillar att lyssna och bara komma med lite inputs då och då.
Vi har levt så totalt olika liv och jag tycker det är jätteintressant att lyssna på honom, som en spännande dokumentär som liksom aldrig tar slut 😁

Hängt med D hemma hos honom i fyra timmar, ska upp 07 imorgon så sömnbristen kommer vara total imorgon också 😆
För jävla trevligt dock! Han pratar väldigt mycket vilket passar mig jättebra som gillar att lyssna och bara komma med lite inputs då och då.
Vi har levt så totalt olika liv och jag tycker det är jätteintressant att lyssna på honom, som en spännande dokumentär som liksom aldrig tar slut 😁
Haha, det där kan jag känna igen mig i 😁
Har också en person (kanske två) som jag aldrig vill sluta lyssna på. Det finns människor som är otroligt dryga när de bara pratar om sig själva, och så finns det de här. Som är precis som du säger, en dokumentär som aldrig tar slut (älskar liknelsen 😍)!

Haha, det där kan jag känna igen mig i 😁
Har också en person (kanske två) som jag aldrig vill sluta lyssna på. Det finns människor som är otroligt dryga när de bara pratar om sig själva, och så finns det de här. Som är precis som du säger, en dokumentär som aldrig tar slut (älskar liknelsen 😍)!

Ja, det beror ju helt på hur personen gör det.
Jag ställer frågor, jag vill veta, jag vill höra! Han är inte personen som håller en självupptagen monolog, det är något helt annat.
Jag vill bara höra mer hela tiden 😁

När jag berättade för min närmsta kollega vem jag träffar svarade han bara, herregud 😅
Lycka till 🙄
En kompis till mig frågade idag hur han egentligen är som person.
Tänk en blandning mellan Clark Olofsson och Robinson Robban 😆
Jag hade verkligen ingen aning om vem han var. Vi är nära i ålder men jag är en hästnörd som är uppväxt i grannkommunen.

Men ja, väldigt intressant att lyssna på, han skulle kunna åka runt i skolor och föreläsa om sitt liv.
Han är ordentligt sen flera år tillbaka, utbildat sig, jobbar och är ordningsam. Det känns dock som jag har levt världens tråkigaste liv i jämförelse 😂

När jag berättade för min närmsta kollega vem jag träffar svarade han bara, herregud 😅
Lycka till 🙄
En kompis till mig frågade idag hur han egentligen är som person.
Tänk en blandning mellan Clark Olofsson och Robinson Robban 😆
Jag hade verkligen ingen aning om vem han var. Vi är nära i ålder men jag är en hästnörd som är uppväxt i grannkommunen.

Men ja, väldigt intressant att lyssna på, han skulle kunna åka runt i skolor och föreläsa om sitt liv.
Han är ordentligt sen flera år tillbaka, utbildat sig, jobbar och är ordningsam. Det känns dock som jag har levt världens tråkigaste liv i jämförelse 😂

4s har väldigt mkt roliga saker att berätta och jag känner med hans stackars mamma som måste åldrats i förtid. 🙈😱😂

Less. Förra veckan och överlag har jag varit intiativtagare i kontakten med favorit nr1.
Förra veckan var mest jag som skrev och han kan ta 1-2 dygn på sig att svara....
Nu frågade jag om det inte var förra veckan vi skulle kunna ses. Han förklarade då att han hade barnen extra men varför inte nämna det nån gång innan?
Det skrev han i lördags, jag frågade fredag (innan helgen liksom).
Sen har jag bara lessnat på att höra av mig. Han skrev igår och fråga hur helgen varit och jag svarade några timmar senare. Det var ett dygn sen ca 😅 inte hört nått mer

Less. Förra veckan och överlag har jag varit intiativtagare i kontakten med favorit nr1.
Förra veckan var mest jag som skrev och han kan ta 1-2 dygn på sig att svara....
Nu frågade jag om det inte var förra veckan vi skulle kunna ses. Han förklarade då att han hade barnen extra men varför inte nämna det nån gång innan?
Det skrev han i lördags, jag frågade fredag (innan helgen liksom).
Sen har jag bara lessnat på att höra av mig. Han skrev igår och fråga hur helgen varit och jag svarade några timmar senare. Det var ett dygn sen ca 😅 inte hört nått mer
Jag hade nog släppt honom om jag var som du.

Beroende hur irriterad jag var hade jag antingen skrivit nått i stil med "eftersom det tydligen bara är jag som har ett intresse i det ta så lägger jag ner nu. Lycka till med allt!" (kan med fördel läsas med något passiv-aggressiv ton 🤣🙈) eller bara slutat skriva 😂

Ja det är inte för att knäppa han på näsan men då kan jag liksom gå vidare själv 😅 radera appen mm
Har bara han där jag snackar med

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 622
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 411
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008