Dejtingtråden del 38

Han jag träffade igår är också en D, gillar att jag har då stor variation bland namnen, min bästis heter samma sak 😂
Rörigt deluxe 😅

Men han skrev direkt när han kom hem och verkade nöjd han med 😄
Han är ju min typ, dryg som fan, inga filter alls, kaxig och lite lätt osympatisk 😁
Absolut den typen som skulle skratta när jag ramlar istället för att hjälpa mig upp och fråga hur det gick!
Ganska lik S på flera sätt men betydligt mer framåt och social.
 
En man som skrev är extremt på. Skrev en kväll om intressen mm sen får jag detta;
IMG_4332.jpeg

Jag svara att detta är FÖR mycket. Vi känner liksom inte varandra
 
Nån som vet hur Happy Pankake fungerar med algoritmer eller vad som styr det? Ingen verkar ens läsa de meddelanden jag skickar och ingen hittar mig heller. Ska man lägga ner det och ta bort profilen?
 
Har en dejt ikväll, det ska bli kul 😄
Ser även fram emot att träffa D igen, blir troligen på söndag.
Han skrev förut att han inte fattar hur jag kan vara singel, ser bra ut, vältränad, rolig och trevlig.
Det hjälper ju inte när jag dras till män som S istället för män som A 🙄
Då förblir man singel 🙃
De4 beror inte på.mig, det handlar om er... (singel alltså)
 
Vi spelade kort idag på rasten, en av mina kollegor sa glatt, Bison kommer ju vinna det här! Otur i kärlek, tur i spel 😁
Min reaktion, 😑🖕
Men ja, det är ett stående skämt hos oss, fråga mig om det går bra eller om går det som vanligt.
Nu är jag rätt easy going och delar med mig rätt mycket av mitt dejtande, till mitt teams stora förtjusning. Kom upp direkt på morgonmötet igår, hur var helgens dejt?
Men de är samtidigt peppiga och gulliga hela högen 😍
Med S går det som vanligt, ingen säger ett ord och jag tror faktiskt jag kommer avboka helgens träff, känns bara som det kommer bli en upprepning av något vi redan testat.
Med D rullar det på men det är väl för att jag inte är intresserad 😅
 
Allting går bra och vi hörs fortsatt varje dag och det blir bättre och bättre konversationer hela tiden. Och lite snusk också. Och så hade vi ett riktigt bra snack om att ses och vad det är som är problemet och då berättar han att han ju är så bunden till boendeorten då han har barnen varannan vecka och jobbar varannan helg och att han inte gillar tanken på att jag ska behöva åka hela vägen till honom för att vi ska ses. Men det där redde vi ut och jag är ju mycket mer fri och ledig och har ingenting emot att köra bil.

Det har inte hänt så mycket med mannen jag träffade på ett event i somras och är helt betuttad i fortfarande. Vi chattar varje dag och det kommer en massa snappar, men jag har haft en liten svacka när jag känt att "he's just not that into you" eftersom jag tycker att han inte ger, vill styra upp etc. Men idag tog jag tag i det. Jag får väl fan vara den som är drivande i allting då! Så nu har vi ett par dagar inplanerade att ses. Äntligen!

Och nu lät det mycket bättre från hans sida och jag är mycket mer pepp nu än vad jag var i morse.

Men jag inser ju att jag har en ohälsosam attachment till honom. Vad heter det på svenska? Någon som vet vad jag menar? När man blir för beroende av någon utan att man egentligen känner personen eller har en anledning till att vara så beroende.
 
Det har inte hänt så mycket med mannen jag träffade på ett event i somras och är helt betuttad i fortfarande. Vi chattar varje dag och det kommer en massa snappar, men jag har haft en liten svacka när jag känt att "he's just not that into you" eftersom jag tycker att han inte ger, vill styra upp etc. Men idag tog jag tag i det. Jag får väl fan vara den som är drivande i allting då! Så nu har vi ett par dagar inplanerade att ses. Äntligen!

Och nu lät det mycket bättre från hans sida och jag är mycket mer pepp nu än vad jag var i morse.

Men jag inser ju att jag har en ohälsosam attachment till honom. Vad heter det på svenska? Någon som vet vad jag menar? När man blir för beroende av någon utan att man egentligen känner personen eller har en anledning till att vara så beroende.
Ja, intermittent förstärkning.
 
Plötsligt har jag lite mer tid mellan de stressiga perioderna så gav mig ut på Tinder igen och pratar nu med en person i en grammstad. Hen verkar vara himla trevlig och ser väldigt snäll ut, vilket jag gillar.
Får se om vi får möjlighet att ses framöver. 😊

Börjar dock bli smått uppgiven av allt dejtade, jag vill ju egentligen hitta den där personen att ha ett fint förhållande med. Men känns typ omöjligt.
Tror på riktigt att jag behöver bli mer kräsen i vilka jag träffar och lägger tid på.
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 177
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 264
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 047
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 105
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp