Dejtingtråden del 38

Och på tal om kommunikation så skrev jag till S tidigare och frågade om han fortfarande vill ses i helgen och att det känns som han undviker mig på jobbet.
Fick svar direkt, han vill gärna träffa mig och han undviker mig inte alls, tvärtom så blir han glad när han ser mig.

Han är en genuint fin kille, det vet jag ju. Blir nog bra att ses i lugn och ro och prata lite. Han är ju väldigt chill med det mesta så det är väl snarare jag som behöver berätta hur jag är, tänker mycket, känner mycket, impulsiv och utan tålamod 😅
Så får vi se hur han bemöter det.
 
Ja för dig kanske. Du är uppenbarligen snygg och omtyckt av det motsatta könet, jag är det inte. Skulle gärna vilja vara snygg men har en uppförsbacke där tyvärr

Men det här handlar ju inte om att vara snygg eller inte.
Utan om att fråga istället för att anta saker.
Kommunikation är viktigt i alla relationer, dejting, vänskap, kollegor. Att anta saker blir aldrig bra.
Sen kan man såklart få negativa svar men då vet man.
 
Men det här handlar ju inte om att vara snygg eller inte.
Utan om att fråga istället för att anta saker.
Kommunikation är viktigt i alla relationer, dejting, vänskap, kollegor. Att anta saker blir aldrig bra.
Sen kan man såklart få negativa svar men då vet man.
Ok, då jag inte är snygg så kommer jag att få ett negativt svar. Och jag besparar mig det genom att inte fråga om han vill ses igen
 
Ok, då jag inte är snygg så kommer jag att få ett negativt svar. Och jag besparar mig det genom att inte fråga om han vill ses igen
@Bison pratar om kommunikation och du går på om att hon är snygg istället för att bemöta den delen? Är det inte bättre att försöka kommunicera med personen du dejtar istället för att anta en massa negativt om dig själv och ta ut det på någon i denna tråd? Han kan ha känt att ni inte passade ihop men som andra säger kan han också vänta på ett meddelande. Bättre att riva av det plåstret hur jobbigt det än är om oron över det hela får en att bli... ja detta :confused:
 
Plötsligt har jag lite mer tid mellan de stressiga perioderna så gav mig ut på Tinder igen och pratar nu med en person i en grammstad. Hen verkar vara himla trevlig och ser väldigt snäll ut, vilket jag gillar.
Får se om vi får möjlighet att ses framöver. 😊

Börjar dock bli smått uppgiven av allt dejtade, jag vill ju egentligen hitta den där personen att ha ett fint förhållande med. Men känns typ omöjligt.
Tror på riktigt att jag behöver bli mer kräsen i vilka jag träffar och lägger tid på.

Ja rekryteringen är a och o… men du verkar ha väldigt lätt för att hitta personer att dejta!
 
Ja för dig kanske. Du är uppenbarligen snygg och omtyckt av det motsatta könet, jag är det inte. Skulle gärna vilja vara snygg men har en uppförsbacke där tyvärr

Snygg som nån slags objektiv faktor är ett totalt feltänk. Det handlar inte om det. Jag har varit tillsammans med såväl en inbiten maratonlöpare som en otränad överviktig person, har varit lika kär och attraherad av båda.

Om det inte klickar mellan dig och den här personen så beror det inte på att det är något fel på dig.
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 177
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 264
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 047
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 096
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp