Bison
Trådstartare
Jag ser det som att han inte är intresserad längre och jag har typ gått vidare
Efter två dagar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser det som att han inte är intresserad längre och jag har typ gått vidare
Nja, men nästanHördes ni varje dag tidigare?
Ja från att höras på tele nästan varje dag till detta. Så ja han är ointresseradEfter två dagar?
Ja från att höras på tele nästan varje dag till detta. Så ja han är ointresserad
Har bara setts 2 ggr, men hörts av i två veckor kanske. Nej jag har inte hört av mig. Vad ska jag säga?Har du hört av dig?
Hur länge har ni träffats?
Har bara setts 2 ggr, men hörts av i två veckor kanske. Nej jag har inte hört av mig. Vad ska jag säga?
Fast har han inte hört av sig så är han inte intresserad och är han inte det så antar jag att han inte vill ses igen.Är du fortfarande intresserad och ni brukar höras så är det ju bara att skriva om sånt ni brukar skriva om.
Fråga om han vill ses igen kanske?
Fast du har väl inte hört av dig heller?Fast har han inte hört av sig så är han inte intresserad och är han inte det så antar jag att han inte vill ses igen.
Fast har han inte hört av sig så är han inte intresserad och är han inte det så antar jag att han inte vill ses igen.
Jag vet redan svaret, därför jag inte hört av mig…Och han kan tänka precis likadant
Man kan inte gå runt och anta saker, bättre att kommunicera och fråga istället.
Jag vet redan svaret, därför jag inte hört av mig…
Ja för dig kanske. Du är uppenbarligen snygg och omtyckt av det motsatta könet, jag är det inte. Skulle gärna vilja vara snygg men har en uppförsbacke där tyvärrOkej
Ja, alltså det är ju upp till dug men det låter ju lite överdramatiskt.
Ja för dig kanske. Du är uppenbarligen snygg och omtyckt av det motsatta könet, jag är det inte. Skulle gärna vilja vara snygg men har en uppförsbacke där tyvärr
Ok, då jag inte är snygg så kommer jag att få ett negativt svar. Och jag besparar mig det genom att inte fråga om han vill ses igenMen det här handlar ju inte om att vara snygg eller inte.
Utan om att fråga istället för att anta saker.
Kommunikation är viktigt i alla relationer, dejting, vänskap, kollegor. Att anta saker blir aldrig bra.
Sen kan man såklart få negativa svar men då vet man.
Kanske dags o jobba lite med sig själv?Ok, då jag inte är snygg så kommer jag att få ett negativt svar. Och jag besparar mig det genom att inte fråga om han vill ses igen
Men ni har ju pratat och haft trevligt och träffats två gånger redan, så varför inte fortsätta? Om han sitter och tänker samma sak är det självklart att ingenting händer.Ok, då jag inte är snygg så kommer jag att få ett negativt svar. Och jag besparar mig det genom att inte fråga om han vill ses igen
@Bison pratar om kommunikation och du går på om att hon är snygg istället för att bemöta den delen? Är det inte bättre att försöka kommunicera med personen du dejtar istället för att anta en massa negativt om dig själv och ta ut det på någon i denna tråd? Han kan ha känt att ni inte passade ihop men som andra säger kan han också vänta på ett meddelande. Bättre att riva av det plåstret hur jobbigt det än är om oron över det hela får en att bli... ja dettaOk, då jag inte är snygg så kommer jag att få ett negativt svar. Och jag besparar mig det genom att inte fråga om han vill ses igen
Plötsligt har jag lite mer tid mellan de stressiga perioderna så gav mig ut på Tinder igen och pratar nu med en person i en grammstad. Hen verkar vara himla trevlig och ser väldigt snäll ut, vilket jag gillar.
Får se om vi får möjlighet att ses framöver.
Börjar dock bli smått uppgiven av allt dejtade, jag vill ju egentligen hitta den där personen att ha ett fint förhållande med. Men känns typ omöjligt.
Tror på riktigt att jag behöver bli mer kräsen i vilka jag träffar och lägger tid på.
Ja för dig kanske. Du är uppenbarligen snygg och omtyckt av det motsatta könet, jag är det inte. Skulle gärna vilja vara snygg men har en uppförsbacke där tyvärr