Det har jag, men verkar inte riktigt attrahera eller välja ut rätt personer.Ja rekryteringen är a och o… men du verkar ha väldigt lätt för att hitta personer att dejta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag, men verkar inte riktigt attrahera eller välja ut rätt personer.Ja rekryteringen är a och o… men du verkar ha väldigt lätt för att hitta personer att dejta!
Insåg att det där inte lät bra. Jag menade alltså snygg enligt någon slags samhällsnorm, inte att en smal vältränad person ÄR ”snyggare” än en överviktig.Snygg som nån slags objektiv faktor är ett totalt feltänk. Det handlar inte om det. Jag har varit tillsammans med såväl en inbiten maratonlöpare som en otränad överviktig person, har varit lika kär och attraherad av båda.
Insåg att det där inte lät bra. Jag menade alltså snygg enligt någon slags samhällsnorm, inte att en smal vältränad person ÄR ”snyggare” än en överviktig.
Jag menar bara att jag tror att det sällan handlar om utseende när det inte klickar, utan om kompatibilitet. Men det suger ju att bli avvisad oavsett.
Jag rekommenderar en psykolog. Sådant brukar ligga djupt o behöver lyftas.Jag ber om ursäkt för mitt spammande med meddelanden. Jag klarar uppenbarligen inte av att bli avvisad. Och ger man sig in i leken får man ju leken tåla. Men jag gör inte det tyvärr
Jag förstår ändå lite hur du menar, för jag har varit där. För tio år sen resonerade jag likadant som du och jag slog alltid på mig själv om en kille inte var intresserad. Det behöver ju inte alls vara att han tycker att du är "ful" utan att det inte klickar på något annat sätt. Jag blev till och med upprörd över killar som jag egentligen inte var intresserad av själv, för att jag kände mig så ratad och misslyckad. Det ledde också lite till att jag försökte tvinga mig själv att vilja vara med en kille bara för att han visade intresse för mig, och det är så fel.Jag ber om ursäkt för mitt spammande med meddelanden. Jag klarar uppenbarligen inte av att bli avvisad. Och ger man sig in i leken får man ju leken tåla. Men jag gör inte det tyvärr
Jag ber om ursäkt för mitt spammande med meddelanden. Jag klarar uppenbarligen inte av att bli avvisad. Och ger man sig in i leken får man ju leken tåla. Men jag gör inte det tyvärr
Jag ber om ursäkt för mitt spammande med meddelanden. Jag klarar uppenbarligen inte av att bli avvisad. Och ger man sig in i leken får man ju leken tåla. Men jag gör inte det tyvärr
Jobbigt att höra hur många som mår dåligt (detta är män som jag skrivit med på Tinder jag hänvisar till)
Nu skrev en av de jag skrivit med ett tag att han inte finner nån glädje i nått. Han har visst haft de jättejobbigt i flera års tid..
Såklart INTE min uppgift att lyssna/hjälpa men det är fler som berättat om deprission, ångest, ptsd mm
Annars är det många som vill ha barn igen då (jag vill inte o de är tydligt i min presentation)
Sen de som bara frågar hur de är men inget mer om intressen, drömmar mm
Mycket bittra presentationer jag mest ignorerar även om killen är snygg mm
Ja sorry för spam men en lite uppdatering
Oj, hur pass väl känner ni varandra om dom börjar skriva om sådant?Jobbigt att höra hur många som mår dåligt (detta är män som jag skrivit med på Tinder jag hänvisar till)
Nu skrev en av de jag skrivit med ett tag att han inte finner nån glädje i nått. Han har visst haft de jättejobbigt i flera års tid..
Såklart INTE min uppgift att lyssna/hjälpa men det är fler som berättat om deprission, ångest, ptsd mm
Varför ville han då träffas en andra gång efter den första träffen? Känns tbh osannolikt att det skulle ha med ditt utseende att göra? Och folk kan skifta i kontaktintensitet, även om jag fattar att det väcker frågor så behöver det inte betyda att intresset dött. Bästa är väl att fråga, så slipper du förhoppningsvis ovissheten.Ok, då jag inte är snygg så kommer jag att få ett negativt svar. Och jag besparar mig det genom att inte fråga om han vill ses igen
Oj, hur pass väl känner ni varandra om dom börjar skriva om sådant?
Är det du eller dom som tar upp ämnet om psykisk ohälsa?Vi har bara skrivit några dagar.
Tror att det är ett uttryck för den manliga ensamheten? Det finns inte så många att lyfta psykisk ohälsa med om man lever i en kultur där män inte pratar om känslor. "Vilken kvinna som helst" som dessutom inte är nära nog att kunna såra dem blir nog lätt en slasktratt då. Själv vill jag gärna ha en öppenhet om vad som finns i bagaget, men det kan ju inte vara det primära samtalsämnet.
Jag sållar ganska hårt på hur de skrivit sin presentation, och ofta stämmer första intrycket med hur konversationen blir på den punkten tycker jag. Sen har jag ju själv en väldigt koncis presentation men skriver långa filosofiska dialoger om jag väl börjat skriva med rätt person, så det talar väl emot.
Är det du eller dom som tar upp ämnet om psykisk ohälsa?
Ja denna killen i fråga har fått hjälp av vården så han verkar ändå kunnat ta hjälp/prata om det.
Men endel män (och kvinnor) har säkerligen svårare att öppna sig och då blir de svårt att läka.
Nä o den behöver ju inte säga mycket men jag iaf föredrar nått Men de som skriver rakt igenom negativt så orkar jag inte matcha även om annat stämmer.