Nä, är man negativ i sin presentation där man bör ha funderat på vad som är ens bästa sidor tänker jag att man är en riktig jäkla gnällspik irl. Jag trivs inte så bra med klämkäcka människor som inte alls vill beröra svåra saker, men någon måtta får det ju vara. Väldigt rimligt att rätt tidigt berätta att det finns en viss sårbarhet men i dejtingskedet vill jag att man håller kontakten till när man är sitt bra jag och i ett tillstånd där man kan möta den andra människan och inte bara vräka av sig sitt eget.
(För egen del kan det innebära att jag inte svarar alls om jag haft en tuff dag och har väldigt lite social energi kvar. Den som inte fixar det kommer aldrig funka tillsammans med mig ändå. I nära relationer finns jag ju där 24/7 för det mesta, och som vuxen bör man förstå skillnaden om det inte ska kännas gränslöst.)
Ja så är det för mig med. Har haft en tuff period men brukar inte ta upp det
Brukar försöka hålla de kul o enkelt till en början. Lära känna varandra i vad en gillar typ!
Brukar också hålla mig från apparna när jag har dåliga dagar
Ja den senaste jag läste va bitter att folk hade hundar, blommor, katter o hästar på bilderna
Har en visat sitt fejs på några bilder kan ju de andra bilderna visa sånt en gillar tänker jag!