P
prallan
Jag har jättesvårt att läsa din textMina 5 cent
Om jag va du skulle jag nog sluta se frukostkillen med... Så som du sa nej till den andra som ville mer...
Jag tror du vill ha frukostkillen... Och att det här va ditt eget sätt att säga "nej jag vill inte alls" som en unge som vägrar ge efter... Och ge dej själv rätt i att du inte förtjänar honom...
Så sluta se honom och se hur länge du pallar att inte se honom... Pallar du att inte se honom ja då är du inte så intresserad. Om du ger upp efter ett tag för att du saknar honom får du ta de från de... MEN det känns helt klart som att han även om han sagt annat ÄR intresserad... Och då är du ju i samma sits som han du ville veta mer om MEN ändå se andra ändå...
Här har du bara sett frukostkillen ett tag och nu "tog snedsteg" bara för att..
Ett dåligt exempel
Men hade en kk som jag träffat i ca 3 mån. Hade sex på fyllan med en annan. Som jag såklart berätta för kkn som blev JÄTTELEDSEN, då kröp de ju fram att han fått känslor.
Jag såg de ju inte så ... Vi va ju bara kk... Efter de ville han inte kalla de bara kk längre... Jag va inte kär i honom men vi va ihop till och från i 1,5 år... Innan jag såg att de inte funka då han verkligen va mer intresserad än jag nånsinn skulle bli... Och gjorde därför slut.
Nu klagar han inte på vår tid. Men de va ju inte rätt... Även om killen va "perfekt" på pappret...
Det här beslutet är ju bara nåt du kan ta...
Och jag måste erkänna "ge hit frukostkillen"![]()
![]()