R
Raderad medlem 6459
Vilket fint sätt att tänkaMen har du tänkt på att rösten kanske passar dig, just för att det är en del av dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket fint sätt att tänkaMen har du tänkt på att rösten kanske passar dig, just för att det är en del av dig?
Misstänker det är mobbandet mer än rösten som skaver då. Hade de inte kommit åt att trycka till dig för rösten hade de försökt med något annat.
Men har du tänkt på att rösten kanske passar dig, just för att det är en del av dig?
Nåja, förr eller senare får de reda på det och blir de sura så får det. Jag är inte oärlig, bara försiktig.Då kan man helt frankt tala om att man vill vänta med att ge ut sitt riktiga namn - respekteras det inte, spring Forest spring.
Det är när det ljugs ihop saker och andra namn än i verkligheten som jag är allergisk emot. För många fejkprofiler vars syfte är att lura av en pengar eller sälja sexuella tjänster.
Jag märkte det idag.
Har liksom de ggr vi sprungit på varandra det senaste både kunnat se vad som hänt, vända det och inte låta det komma åt mig. Och det har som sagt gjort att vi tom kunnat ha riktigt kul.
Jag ser ju det nu också och vet varför. Ändå kom det åt mig idag.![]()
Har liksom de ggr vi sprungit på varandra det senaste både kunnat se vad som hänt, vända det och inte låta det komma åt mig. Och det har som sagt gjort att vi tom kunnat ha riktigt kul.
Var på jobbet igår.
Så sjukt nöjd med att jag och kollegan har en helt odramatisk relation till varandra. Det är alltid så himla enkelt och okomplicerat mellan oss.
Märktes extra tydligt igår med allt kaos runt omkring
Skrev till honom förut att jag är glad att han är han.
Vi kom fram till att vi borde få nobels fredspris, tal av statsministern, medalj av kungen, parad på stan med blåsorkester, tårta till alla osv.
Älskar våra konversationer![]()
"Parad på stan" läste jag först på ett helt annat sätt än det var tänkt, misstänker jag
![]()
Var på jobbet igår.
Så sjukt nöjd med att jag och kollegan har en helt odramatisk relation till varandra. Det är alltid så himla enkelt och okomplicerat mellan oss.
Märktes extra tydligt igår med allt kaos runt omkring
Skrev till honom förut att jag är glad att han är han.
Vi kom fram till att vi borde få nobels fredspris, tal av statsministern, medalj av kungen, parad på stan med blåsorkester, tårta till alla osv.
Älskar våra konversationer![]()
Nu kanske jag överanalyserar, men kan detta vara en form av självskadebeteende för dig? Att du (o)medvetet gör skit för dig själv för att du kanske helt enkelt känner att du förtjänar det? Och om andra tycker du är dum i huvudet så bekräftar det dina egna känslor för dig själv?Lyckades med ett nytt lågvattenmärke igår som verkligen fick mig att ifrågasätta vad jag håller på med. Jag och frukostkillen var på fest på olika håll och pratade om att mötas upp med våra vänner ute. Jag såg verkligen fram emot att träffa hans kompisar och att träffa honom i en mer social miljö. Vi går ut, och någon gång på natten börjar jag messa med min KK. Han vill att jag ska komma över, och jag skriver att jag ska träffa någon. Han undrar varför jag skriver med honom då, och jag svarade att jag inte vet. Säger något om att han jag ska träffa är för bra. Då svarar han "Och jag är lagom dålig eller? Jag fattar. Kom hit bara." Och jag åker
Vi ligger och jag ser hur telefonen lyser upp i ögonvrån. Det är mina kompisar som skriver "Singo!!! Namn är här nu!" Det är han som ringer. Sen kommer ett mess "Gör vad du vill. Du måste förstå hur dum jag känner mig just nu." Min vän hade dragit någon nödlögn om att jag druckit för mycket och åkt hem, men han förstod att jag var med någon. Såklart. Jag blev så himla disträ och kände mig genomrutten, så var tvungen att avsluta och åka mitt upp i sexet. Min KK undrade om jag skulle åka till han som försökt ringa mig. Jag kände mig rutten mot honom också.
Jag svarade "Förlåt" på vägen hem. Han sa att jag gör vad jag vill, jag har ju sagt att jag vill vara singel. Jag frågade om han ville mötas upp och prata, och det visade sig att vi befann oss på varsin sida av en bro i stan. Så vi började promenera mot varandra och möttes upp på bron. Han var full, och besviken. Han sa "Så du visste att jag skulle komma dit, och du valde ändå att gå med någon annan?" Undrade om jag sålt in honom som dum till mina vänner, så genomskinlig som deras lögn varit. Jag var helt stum. Han sa att han förstår att jag träffar andra, men att han inte väntat sig att jag skulle åka hem med någon när vi sagt att vi skulle mötas upp. Jag visste verkligen inte vad jag skulle svara. Jag var så himla ställd över mitt eget agerande att jag inte ens kunde formulera ord. Jag sa bara att jag är hemsk. Jag vet inte vad jag ska säga. Försökte förklara att jag känner mig helt ställd över hur jag agerat. Vi började promenera mot honom och jag sa att jag förstår om han inte vill ha mitt sällskap hem, men det ville han. Jag sa att jag precis varit med någon annan och han sa "Men du kom hit. Du är här nu." Jag duschade, vi sov. I morse sa jag att jag förstår om han inte vill träffa mig mer, och att jag vet om att jag agerat väldigt illa. Men om han vill ses igen så lovar jag att något liknande inte ska hända igen. Han var tyst en stund och sen svarade han "Jag vill träffas".
Jag kan fortfarande inte förstå varför jag åkte till min KK igår. Men någonting mitt i vimlet av människor och tequila shots och rökmaskin så kändes hans mess tryggt och bekant. Vi tjafsar, han är en douche, vi ligger. Jag vet hur det funkar, det är liksom min planhalva. Jag undrar om jag sabbar något bra med flit för att det är nytt och läskigt, eller om jag bara är en lika stor douche själv. Hur som helst så blir det en rejäl självrannsakan. Det är inte den här typen av människa som jag vill vara![]()
Alkohol har ju en tendens att ta bort impulskontrollen en hel del, på gott och ont. Hade du inte druckit kanske du inte gjort samma grej?Lyckades med ett nytt lågvattenmärke igår som verkligen fick mig att ifrågasätta vad jag håller på med. Jag och frukostkillen var på fest på olika håll och pratade om att mötas upp med våra vänner ute. Jag såg verkligen fram emot att träffa hans kompisar och att träffa honom i en mer social miljö. Vi går ut, och någon gång på natten börjar jag messa med min KK. Han vill att jag ska komma över, och jag skriver att jag ska träffa någon. Han undrar varför jag skriver med honom då, och jag svarade att jag inte vet. Säger något om att han jag ska träffa är för bra. Då svarar han "Och jag är lagom dålig eller? Jag fattar. Kom hit bara." Och jag åker
Vi ligger och jag ser hur telefonen lyser upp i ögonvrån. Det är mina kompisar som skriver "Singo!!! Namn är här nu!" Det är han som ringer. Sen kommer ett mess "Gör vad du vill. Du måste förstå hur dum jag känner mig just nu." Min vän hade dragit någon nödlögn om att jag druckit för mycket och åkt hem, men han förstod att jag var med någon. Såklart. Jag blev så himla disträ och kände mig genomrutten, så var tvungen att avsluta och åka mitt upp i sexet. Min KK undrade om jag skulle åka till han som försökt ringa mig. Jag kände mig rutten mot honom också.
Jag svarade "Förlåt" på vägen hem. Han sa att jag gör vad jag vill, jag har ju sagt att jag vill vara singel. Jag frågade om han ville mötas upp och prata, och det visade sig att vi befann oss på varsin sida av en bro i stan. Så vi började promenera mot varandra och möttes upp på bron. Han var full, och besviken. Han sa "Så du visste att jag skulle komma dit, och du valde ändå att gå med någon annan?" Undrade om jag sålt in honom som dum till mina vänner, så genomskinlig som deras lögn varit. Jag var helt stum. Han sa att han förstår att jag träffar andra, men att han inte väntat sig att jag skulle åka hem med någon när vi sagt att vi skulle mötas upp. Jag visste verkligen inte vad jag skulle svara. Jag var så himla ställd över mitt eget agerande att jag inte ens kunde formulera ord. Jag sa bara att jag är hemsk. Jag vet inte vad jag ska säga. Försökte förklara att jag känner mig helt ställd över hur jag agerat. Vi började promenera mot honom och jag sa att jag förstår om han inte vill ha mitt sällskap hem, men det ville han. Jag sa att jag precis varit med någon annan och han sa "Men du kom hit. Du är här nu." Jag duschade, vi sov. I morse sa jag att jag förstår om han inte vill träffa mig mer, och att jag vet om att jag agerat väldigt illa. Men om han vill ses igen så lovar jag att något liknande inte ska hända igen. Han var tyst en stund och sen svarade han "Jag vill träffas".
Jag kan fortfarande inte förstå varför jag åkte till min KK igår. Men någonting mitt i vimlet av människor och tequila shots och rökmaskin så kändes hans mess tryggt och bekant. Vi tjafsar, han är en douche, vi ligger. Jag vet hur det funkar, det är liksom min planhalva. Jag undrar om jag sabbar något bra med flit för att det är nytt och läskigt, eller om jag bara är en lika stor douche själv. Hur som helst så blir det en rejäl självrannsakan. Det är inte den här typen av människa som jag vill vara![]()
Nu kanske jag överanalyserar, men kan detta vara en form av självskadebeteende för dig? Att du (o)medvetet gör skit för dig själv för att du kanske helt enkelt känner att du förtjänar det? Och om andra tycker du är dum i huvudet så bekräftar det dina egna känslor för dig själv?
Obs! Möjligtvis en överanalys![]()
Lyckades med ett nytt lågvattenmärke igår som verkligen fick mig att ifrågasätta vad jag håller på med. Jag och frukostkillen var på fest på olika håll och pratade om att mötas upp med våra vänner ute. Jag såg verkligen fram emot att träffa hans kompisar och att träffa honom i en mer social miljö. Vi går ut, och någon gång på natten börjar jag messa med min KK. Han vill att jag ska komma över, och jag skriver att jag ska träffa någon. Han undrar varför jag skriver med honom då, och jag svarade att jag inte vet. Säger något om att han jag ska träffa är för bra. Då svarar han "Och jag är lagom dålig eller? Jag fattar. Kom hit bara." Och jag åker
om jag bara är en lika stor douche själv.
I just detta fall, så är ju i af så som du framstår.
Att säga "jag vet inte", hade du accepterat det och tyckt övrigt vaga svammel kring det hela var helt okej om det hade kommit från en man som gjort samma sak mot dig, som du gjorde mot honom?
Nej jag tycker ju inte det är okej, alls. Det är ju det jag säger. Jag var ett tvättäkta svin igår.
Mina 5 cent
Om jag va du skulle jag nog sluta se frukostkillen med... Så som du sa nej till den andra som ville mer...
Jag tror du vill ha frukostkillen... Och att det här va ditt eget sätt att säga "nej jag vill inte alls" som en unge som vägrar ge efter... Och ge dej själv rätt i att du inte förtjänar honom...
Så sluta se honom och se hur länge du pallar att inte se honom... Pallar du att inte se honom ja då är du inte så intresserad. Om du ger upp efter ett tag för att du saknar honom får du ta de från de... MEN det känns helt klart som att han även om han sagt annat ÄR intresserad... Och då är du ju i samma sits som han du ville veta mer om MEN ändå se andra ändå...
Här har du bara sett frukostkillen ett tag och nu "tog snedsteg" bara för att..
Ett dåligt exempel
Men hade en kk som jag träffat i ca 3 mån. Hade sex på fyllan med en annan. Som jag såklart berätta för kkn som blev JÄTTELEDSEN, då kröp de ju fram att han fått känslor.
Jag såg de ju inte så ... Vi va ju bara kk... Efter de ville han inte kalla de bara kk längre... Jag va inte kär i honom men vi va ihop till och från i 1,5 år... Innan jag såg att de inte funka då han verkligen va mer intresserad än jag nånsinn skulle bli... Och gjorde därför slut.
Nu klagar han inte på vår tid. Men de va ju inte rätt... Även om killen va "perfekt" på pappret...
Det här beslutet är ju bara nåt du kan ta...
Och jag måste erkänna "ge hit frukostkillen"![]()
![]()