Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet många som gör det.
Inte för mig.
Föredrar att ligga med folk jag har koll på. Finns gott om dem som tur är :D
Är det av säkerhetsskäl? Alltså för att du är rädd för att råka illa ut? Jag tänker att reaktionen kanske hade sett annorlunda ut om jag var en man som ville träffa en kvinna.

Åh jag började tro att jag var extremt promiskuös. Skönt det finns flera :laugh:

Arbetsmyran kom också hem till mig och även där blev det sex, mitt på blanka dagen, i soffan :d

Jag går rätt mycket på magkänslan, för att lära känna någon, veta om de visar upp en fejkfasad eller inte tar ju en halv evighet och har de en ful, elak sida och vill en illa så lär de inte visa den offentligt bland folk ändå, om man så träffas 100 gånger offentligt..

Är det av säkerhetsskäl? Alltså för att du är rädd för att råka illa ut? Jag tänker att reaktionen kanske hade sett annorlunda ut om jag var en man som ville träffa en kvinna.
Jag är en kvinna som träffar icke-män (oftast kvinnor) och skulle inte ses på ett hotellrum första gången vi ses. Först och främst för min egen säkerhetsskull, jag vet inte på riktigt vem det är jag kommer att mötas av. Jag har ingen lust att mötas i dörren av en man som vill annat än jag vill.
Sedan kan man såklart aldrig vara säker även om man träffat personen innan på att den inte utsätter en för saker man inte vill.

Jag skulle heller inte mötas upp på en icke-offentlig plats för att ha sex direkt för att det är svårt att veta om man själv eller den andra verkligen vill i slutänden. Det är inte så lätt att ångra sig när man har förväntningarna på sig att man ska ha sex.
Vi kanske inte blir attraherade av varandra? Eller så känns något annat inte bra..

För mig är skillnaden rätt stor mot att gå hem från krogen med någon.

I de kretsar jag umgicks i tidigare så var det helt normalt att gå hem med någon man nyss träffat. Men det är några år sedan, folk är kanske försiktigare nu?

Jag gör det fortfarande. Och gjorde tidigare. Är nog rätt blåögd och naiv. Personen kan ju vara vem som helst liksom.

Hade jag inte gjort det så hade jag väl aldrig fått ligga :D har gått bra hittills, så jag fortsätter!

Jag är en kvinna som träffar icke-män (oftast kvinnor) och skulle inte ses på ett hotellrum första gången vi ses. Först och främst för min egen säkerhetsskull, jag vet inte på riktigt vem det är jag kommer att mötas av. Jag har ingen lust att mötas i dörren av en man som vill annat än jag vill.
Sedan kan man såklart aldrig vara säker även om man träffat personen innan på att den inte utsätter en för saker man inte vill.

Jag skulle heller inte mötas upp på en icke-offentlig plats för att ha sex direkt för att det är svårt att veta om man själv eller den andra verkligen vill i slutänden. Det är inte så lätt att ångra sig när man har förväntningarna på sig att man ska ha sex.
Vi kanske inte blir attraherade av varandra? Eller så känns något annat inte bra..

För mig är skillnaden rätt stor mot att gå hem från krogen med någon.
Jag är inte rädd för att inte kunna säga nej till saker som jag inte vill. Och jag menar inte heller att jag skulle gå upp direkt på rummet, klä av mig och säga åt honom att göra detsamma. Utan att möjligheten skulle finnas om tycke uppstod. Om man inte blir attraherad så säger man väl tack men nej tack?

Jag har också sett oväntat många bilder på halvnakna män med sina hundar. Känns också lite märkligt...

Jag tror säkert inte det behöver vara det det handlar om när det gäller just de profilerna, men när jag hade en profil på en sexsida där jag nämnde att jag är hundmänniska fick jag en brutal insikt i hur vanligt det tydligen är med fetischen sex med hundar. :crazy::yuck::confused::(

Jag är inte rädd för att inte kunna säga nej till saker som jag inte vill. Och jag menar inte heller att jag skulle gå upp direkt på rummet, klä av mig och säga åt honom att göra detsamma. Utan att möjligheten skulle finnas om tycke uppstod. Om man inte blir attraherad så säger man väl tack men nej tack?

Problemet där är väl dock att karln kanske inte tar ett nej?

För mig är det väldigt stor skillnad. Jag känner ingen rädsla öht över att träffa män.
Jag vill bara veta vem det är jag ska träffa, som sagt, att personen är den han säger.
Det är dessutom så himla lätt att kolla.
Men vad är grejen med att veta? Är jag kanske inte tillräckligt nyfiken? Han vet inte vad jag heter på riktigt (vill vara väldigt diskret och det finns inga fler som har mitt namn) men det betyder ju inte att jag är en galning. Det skulle inte förvåna mig om han heter något annat han heller. Det verkar dumt att gå ut med namn, bostadsort och en massa annan info när man är gift. Det har ju kommit upp tidigare i tråden att en del inte drar sig för att kontakta en fru de inte känner.

Men vad är grejen med att veta? Är jag kanske inte tillräckligt nyfiken? Han vet inte vad jag heter på riktigt (vill vara väldigt diskret och det finns inga fler som har mitt namn) men det betyder ju inte att jag är en galning. Det skulle inte förvåna mig om han heter något annat han heller. Det verkar dumt att gå ut med namn, bostadsort och en massa annan info när man är gift. Det har ju kommit upp tidigare i tråden att en del inte drar sig för att kontakta en fru de inte känner.

Jag är nyfiken. Är själv väldigt öppen så vill träffa likasinnade.

Kommer jag fram till att någon heter något annat än de uppger så är det intensivt blockande av dem överallt!

Äh för "bara" sex är det inte nödvändigt att veta allt...
Jag har pratat med killar som kommit över samma kväll (dag) som jag började prata med dom (okej de va bara en gång de va 2 ;) ) Och då alltså kommit hem till mej. Utan träff på "valfri offentlig plats". Lever fortfarande...
Har inga stalkers efter mej (vad jag vet)
Men alla har ju sin egen "säkerhetszon". Så jag säger inte att det jag gör är rätt eller fel. Bara att vi alla har olika syn på hur mkt (eller lite) vi vill veta om de vi har sex med. Inte haft några problem med att säga nej till killar heller. Skulle vilja säga att 25-40% av de som kommer hit går härifrån utan att ha fått sex. De va helt enkelt inte min typ...

Jahapp... Pratade en del med han som jag träffat massor men knappt kunnat umgås med alls senaste tiden, för att våra liv helt enkelt inte passar ihop. Vi kom inte fram till något vettigt alls, förutom att han känner sig så beroende av mig att han något skämtsamt kallar sig själv för narkoman och att jag inte har någon lust alls att bryta kontakten med honom eftersom jag mår så bra i hans sällskap. Han tycker ändå att jag ska träffa någon annan, och jag började spontant skratta av att i tanken jämföra tinderdejten med honom.

Det är fan skrattretande hur uselt allt det här är. Men ja, vi ska prata mer om allt och försöka komma fram till vad vi båda tycker om allt, klura ut någon form av tanke kring framtiden osv. Vi kan åtminstone inte fortsätta såhär, för det blir bara rörigt och tokigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 704
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 991
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 405
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 507
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna