Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men hur tycker du att man ska göra i en situation när man vill vara diskret av en eller annan anledning? Att gå ut med sitt riktiga namn som man är ensam om i världen är ju VERKLIGEN att ge en okänd människa ett enormt stort förtroende.

Jag är också ensam om mitt namn.
Men skulle aldrig orka vara diskret, det ligger inte för mig.

Men hur tycker du att man ska göra i en situation när man vill vara diskret av en eller annan anledning? Att gå ut med sitt riktiga namn som man är ensam om i världen är ju VERKLIGEN att ge en okänd människa ett enormt stort förtroende.

Om du har ett smeknamn skulle jag använda det eller hitta på ett utifrån ditt namn .
Nu är inte Juliana så ovanligt men skulle jag tex heta de skulle jag nog kalla mej Julia på tex Tinder... Så de blir lite mindre ovanligt och inte så lätt att hitta som sååå men ändå ingen direkt lögn...

Mitt namn är så vanligt men när alla frågar vart jag bor säger jag helt enkelt bara vid Xfältet, dvs det säger en del men då flera "delar" av stockholm angränsar till fältet så blir de svårare att hitta mej. Och ändå har jag inte ljugit... Och anger inte min bostadsadress utan grannadressen (annan gata) och ber de vänta där för att bli lotsade. (Jag ser den adressen från fönstret så står de inte där är de "jaha")
Så även om de kommer hem till mej får de inte alla fakta som så...

Det är trots allt förvånansvärt lätt att hitta folk på väldigt lite data...

Om du har ett smeknamn skulle jag använda det eller hitta på ett utifrån ditt namn .
Nu är inte Juliana så ovanligt men skulle jag tex heta de skulle jag nog kalla mej Julia på tex Tinder... Så de blir lite mindre ovanligt och inte så lätt att hitta som sååå men ändå ingen direkt lögn...

Mitt namn är så vanligt men när alla frågar vart jag bor säger jag helt enkelt bara vid Xfältet, dvs det säger en del men då flera "delar" av stockholm angränsar till fältet så blir de svårare att hitta mej. Och ändå har jag inte ljugit... Och anger inte min bostadsadress utan grannadressen (annan gata) och ber de vänta där för att bli lotsade. (Jag ser den adressen från fönstret så står de inte där är de "jaha")
Så även om de kommer hem till mej får de inte alla fakta som så...

Det är trots allt förvånansvärt lätt att hitta folk på väldigt lite data...
Jag har gjort ungefär som du beskriver. Jag har en mailadress också som jag använder för att skicka bilder och då har jag valt en efternamn som finns i familjen. Jag tror faktiskt inte att jag är omöjlig att hitta med den infon men vill inte vara för öppen. Det tog t ex bara några minuter för mig att få upp mitt ex bror, han hade angett smeknamn och hade en bild som inte var helt tydlig men jag såg direkt att det var han...

Ringde Tinderkillen på väg hem från min kompis igår. Inte hört något från honom sen dess.
Inbillar mig att det är min röst som gjorde det :( mitt självförtroende fick sig en ordentlig törn..

Då kan man helt frankt tala om att man vill vänta med att ge ut sitt riktiga namn - respekteras det inte, spring Forest spring.
Det är när det ljugs ihop saker och andra namn än i verkligheten som jag är allergisk emot. För många fejkprofiler vars syfte är att lura av en pengar eller sälja sexuella tjänster.

Slå något hårt i huvudet på mig, snälla! Inte bara en av er utan allihop! @Bison kan slå med baksidan av yxan också. :arghh::crazy::banghead:

En del av min inte så starka hjärnhalva tyckte det var jättebra att smsa narcissisten. Kan ju inte vara så farligt. Våra senaste interaktioner har ju flutit på riktigt bra och jag tycker jag kan hantera honom. Eller inte, tydligen. :meh:

Stor suck för min idiothjärna! :yuck:

Slå något hårt i huvudet på mig, snälla! Inte bara en av er utan allihop! @Bison kan slå med baksidan av yxan också. :arghh::crazy::banghead:

En del av min inte så starka hjärnhalva tyckte det var jättebra att smsa narcissisten. Kan ju inte vara så farligt. Våra senaste interaktioner har ju flutit på riktigt bra och jag tycker jag kan hantera honom. Eller inte, tydligen. :meh:

Stor suck för min idiothjärna! :yuck:

Inte slå dig huvudet för du är mänsklig. Men det är inte så smart. Alls.

Inte slå dig huvudet för du är mänsklig. Men det är inte så smart. Alls.

Jag märkte det idag. :crazy:
Har liksom de ggr vi sprungit på varandra det senaste både kunnat se vad som hänt, vända det och inte låta det komma åt mig. Och det har som sagt gjort att vi tom kunnat ha riktigt kul.

Jag ser ju det nu också och vet varför. Ändå kom det åt mig idag. :arghh::banghead:

Ok, kanske kan vara värt att testa igen som vuxen och hos annan logoped? Om du stör dig alltså, annars ska du ju inte ändra något :heart

Jag har nog vant mig! Hör det ju inte själv om jag inte blir inspelad :D stör mig bara att andra stör sig.

Har hänt på äldre dagar med att personer har härmat mig O_o

Fan, va less jag är på Tinder just nu :rage:.
Pratat med en tjej i typ 2 månader och det har flutit på bra. Sen slutade hon att svara och berättade att hon nu börjat träffa sitt ex igen.
Matchade med en annan tjej och visade sig komma från andra halvan av Sverige och pratat med en annan hela dagen innan hon släpper bomben och säger att hon har kille och är bara där för bekräftelse. Det är så sjukt mkt tid som bara försvinner och som inte leder nån vart :banghead:.
Känns som hälften av alla tjejer är bara där för bekräftelse.... Inte första gången jag stöter på upptagna tjejer.

Senast ändrad:
Fan, va less jag är på Tinder just nu :rage:.
Pratat med en tjej i typ 2 månader och det har flutit på bra. Sen slutade hon att svara och berättade att hon nu börjat träffa sitt ex igen.
Matchade med en annan tjej och visade sig komma från andra halvan av Sverige och pratat med en annan hela dagen innan hon släpper bomben och säger att hon har kille och är bara där för bekräftelse. Det är så sjukt mkt tid som bara försvinner och som inte leder nån vart :banghead:.
Känns som hälften av alla tjejer är bara där för bekräftelse.... Inte första gången jag stöter på upptagna tjejer.
Jag kände precis samma sak fast med killarna, bara massa bekräftelsekåta människor och tidsslöseri, så jag bytte till BC vilket gav mycket bättre utdelning för mig som (just nu) inte söker något seriöst :p förstår att det är extra frustrerande när man söker något seriöst dock

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 704
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 991
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 405
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 507
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna