Nej det hade jag inte. Jag tycker det är imponerande hur många som ändå har gjort det.Hade du svept höger på en landskapsbild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det hade jag inte. Jag tycker det är imponerande hur många som ändå har gjort det.Hade du svept höger på en landskapsbild?
Vad står det i din presentationstext?Nej det hade jag inte. Jag tycker det är imponerande hur många som ändå har gjort det.
Inte hänt något där alls ännuflyttat mattan lite närmare bara. Haha. En vacker dag kanske!
Du skulle kunna testa ett gruppass bara för att se om träningen är kul. Behöver inte direkt analysera hur troligt det är att man kan få ut en dejt ur det. Det är nog ungefär obegränsat med mycket större chans att träffa någon när man faktiskt gör något snarare än när man analyserar om det skulle funka.Haha, ok.
Jag har själv funderat på att testa nåt gruppass. Det är ju dit de flesta tjejer går. Men de flesta är väl så fokuserade på träningen att det är nog inget bra ställe att träffa nån kanske...
Haha, ok.
Jag har själv funderat på att testa nåt gruppass. Det är ju dit de flesta tjejer går. Men de flesta är väl så fokuserade på träningen att det är nog inget bra ställe att träffa nån kanske...
Japp, lika feeeg ja med...Tycker det är svårt att börja haffa nån just på passet. Är ju så jäkla mycket folk runtomkring... och jag är så feeeg. Haha
Yep, planerar att prova lite olika pass bara för skojDu skulle kunna testa ett gruppass bara för att se om träningen är kul. Behöver inte direkt analysera hur troligt det är att man kan få ut en dejt ur det. Det är nog ungefär obegränsat med mycket större chans att träffa någon när man faktiskt gör något snarare än när man analyserar om det skulle funka.
Jag har träffat frukostkillen två gånger den här veckan. Igår låg vi i sängen och drack glögg och lyssnade på julmusik, intill min gigantiska kungsgran som jag släpat in i ettan. En stund somnade han på min axel och jag låg och funderade på om det är såhär man smittas av känslor. Har vi något bra han och jag, eller påverkas jag bara av den romantiska sättningen? Jag har i alla fall börjat bli smått förtjust i små saker han gör. Som att han alltid har med sig sin kostym i ett kostymfodral när han ska sova hemma hos mig, eller att han alltid putsar skorna på morgonen. Eller att han alltid bestämmer snabbt vad vi ska äta när jag är trött, grinig och hungrig och säger "vad som helst" så är varukorgen fylld några minuter senare. Sen kan jag heller inte riktigt släppa hur omtänksam han är. I morse hjälpte han mig att få i mina nya linser som jag inte lyckades med. Det måste sett jättedumt ut när vi stod där intryckta i badrummet och bara "På kaaanten, ooooch så tippa in!"
Just nu är jag bara väldigt glad att vi kan hänga med premissen att det är casual. Som jag skrev till @parellikusken så kan man lita på att man förr eller senare kommer till vägs ände, och att någon form av beslut måste tas.
Japp, lika feeeg ja med...
Så det är nog ett nollsummespel. Men som @durachiny säger så är ju chansen större än om jag tränar ensam iaf![]()
Hade precis tänkt efterlysa dig? Sen såg jag att jag missat hur många inlägg som helst + ditt
Låter hur fint som helst! Lev bara i nuet och var ärlig med dina känslor till honomträffar du "bara" honom nu?
Har en kompis som är i ungefär samma sits som dig nu! Hon vet varken ut eller in, de träffas, har väldigt kul osv.. han verkar vilja mer än henne dock..
Ja, jag träffar bara honomDet har väl egentligen inte varit ett aktivt val att det skulle bli så, mest att jag brutit med andra och p.g.a bristande tid och intresse så har jag inte tagit tag i att träffa nya. Men eftersom saker jag gillar med honom liksom kommer krypandes mer och mer så känner jag att jag gärna vill lära känna honom bättre, och eftersom han vill ses varje vecka så ser jag inte direkt någon mening med att träffa flera just nu. Han tar hand om mina sexuella behov med råge dessutom
Intressant hur olika människor kan vara. M är charmig och karismatisk, stor i orden. Det är lätt att falla för honom, men det tar inte lång tid att inse att det inte ligger mycket bakom han stora ord. Frukostkillen har inte yttrat ett ord om sina goda egenskaper, det har tagit mig över två månader att se hur oerhört både pålitlig och omtänksam han är.
Känner igen mig!
När jag träffade dejten så träffade jag ingen annan (förutom en som jag hånglade med, men avbröt) kände verkligen inte för det p.g.a det du beskriver!
Han vet om allt du känner väl?
Vi borde ha en singelbuketräff i sommar efter april när jag har nya semesterdagarbara jag har nån att sova hos!
@Singoalla Frukostkillen låter som ett kap!Han är kanske bara väldigt omtänksam som person oavsett om han är i "casual-mode " eller "relations-mode".
Sarkastiska killen fortsätter att höra av sig då och då och tjata trots att jag uttryckt mitt ointresse. Tjata om vad kan man fråga sig, umgås, sex eller förhållande? Nope, han vill spela mobilspel.![]()
Det hade det helt klart kunnat vara men jag har intrycket att han inte är så intresserad av att umgås, åtminstone inte med mig. Jag har heller inte sagt att jag inte vill umgås. Och ligga vill han inte heller. Min närmaste gissning är att han är ensam men samtidigt har jag inte fått det intrycket. Jag är ganska förvirrad.
En fot i dörren? Eller vad man säger. M lyckades ju rätt bra med den strategin.