Jag tror du är livrädd. Jag och min sambo höll på som ni.
Det som fick mig att våga den gången var att jag gången innan inte vågade, jag miste min första kärlek och det ångrade jag som F-n! Det gick inte över, det kändes aldrig som skitsamma.
Så när jag träffade min sambo bestämde jag mig för att det kanske går åt skogen men det ska inte vara pga jag inte vågade. Han var livrädd men tog också mod till sig.
Man måste våga. Man kan bränna sig men att förlora en riktig kärlek pga feghet är så mycket värre. Ge dig en chans att kolla vart detta tar vägen iaf.
Jag håller med dig. Jag är bara rädd för att min olycka kommer att komma i en långsam normaliseringsprocess. Inte främst att det kommer att gå åt skogen. Att bli bränd känns inte hälften så läskigt som en att fastna i någonting som inte gör mig lycklig, och som jag kommer hänga kvar i p.g.a brist på bättre vetande. Det är också svårt att ge någonting en ärlig chans när varenda liten cell skriker "fly" så fort han håller om mig lite för länge, och jag kan som sagt inte alls skilja på om känslan kommer från ren rädsla eller att det faktiskt inte känns helt rätt