Jag har aktivt sökt golfnördar då det är ett intresse som jag vill kunna dela med en framtida partner, men vad gäller mitt starka intresse för hundar och hästar, som båda ligger på is i dagsläget, ser jag helst att han bara gillar dem men att jag får ha det för mig själv. Jag vill sköta allt med mina hundar själv, men ser gärna att han tar dem på en promenad någon gång om jag skulle vara sjuk.Hejsan alla! Nu var det läääääääänge sen! Mitt dejtande har legat på is ett tag, men på sistone har jag börjat smygläsa lite härinne igen... jag känner att jag hade velat träffa nån och funderar kring det igen..
En sak som jag funderat på (som säkert avhandlats förr, men tråden/trådarna är låååånga) är det här med gemensamma intressen. Det kan man ju tycka olika om, men hur känner ni? Vill ni ha erat intresse "ifred", träffa nån som har intresset, men på en annan nivå än ni eller någon som är som ni?
Jag vet inte riktigt hur jag känner i den här frågan, faktiskt... Hmm.
Jag kan säga att jag kvävt ett antal ”golfnördar” med golf och mitt golfprat. Det funkar uppenbarligen inte om de inte brinner för det.