Men vad är det för fel på människor? Varför inte bara skriva att man inte vill ses mer?? Hatar detta med att ghosta när man har en etablerad kontakt.
Han har svarat nu!
Ska skriva tillbaka imorgon när jag vajta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är det för fel på människor? Varför inte bara skriva att man inte vill ses mer?? Hatar detta med att ghosta när man har en etablerad kontakt.
Han har svarat nu!
Ska skriva tillbaka imorgon när jag vajta
Jag är lite rädd att jag förstörde lite igår, när jag skulle prata om oss sa jag ”singlar som du och jag” i en mening fast jag inte ser oss som singlar och inte vill vara det, det bara slank ur mig av ren vana. Men han verkar inte ha fäst så stor vikt vid det men jag försökte slingra mig ur det och klämma in saker som motvisar det jag råkade säga. Prata om oss som ett par. Nåja, vi har tid att reparera det och det var kanske inte så stort när man såg hela bilden av vad jag utstrålade och vad han sa och vad han skrev efter att han åkt hem. Känslan var ju ändå att det är vi nu, så jag kanske inte ska grotta ner mig i det jag råkade säga.
Varför inte fråga och prata om det ordentligt istället för att slingra sig och tro att det är så?Jag är lite rädd att jag förstörde lite igår, när jag skulle prata om oss sa jag ”singlar som du och jag” i en mening fast jag inte ser oss som singlar och inte vill vara det, det bara slank ur mig av ren vana. Men han verkar inte ha fäst så stor vikt vid det men jag försökte slingra mig ur det och klämma in saker som motvisar det jag råkade säga. Prata om oss som ett par. Nåja, vi har tid att reparera det och det var kanske inte så stort när man såg hela bilden av vad jag utstrålade och vad han sa och vad han skrev efter att han åkt hem. Känslan var ju ändå att det är vi nu, så jag kanske inte ska grotta ner mig i det jag råkade säga.
Varför inte fråga och prata om det ordentligt istället för att slingra sig och tro att det är så?
Så du menar att jag inte sa fel?Själv hade jag nog tyckt det var obehagligt om någon antog att vi var ett par utan att man pratat om det ordentligt innan.
Verkligen inte. Skulle påstå att man är singlar tills man har haft diskussionen om man är tillsammans som ett par.Så du menar att jag inte sa fel?
Ja vi ska träffas imorgon så kan försöka ta upp det då. Men om jag tar upp det måste jag ju säga att jag vill att vi är ett par rakt ut, det har bara smugit sig in utan att vi sagt någotI mitt fall hade jag tagit upp det med honomSådant ska inte ligga o gnaga i ditt huvud.
Okej, då känns det mycket bättre. Kanske är bättre att vara lite bakåtlutad än att vara för på. Vill ju inte skrämma iväg stackarn. Då kanske det är dumt att ta upp det imorgon för då måste vi ju ta den diskussionen och jag vet inte om jag är redo för det. Hjälp, vad är bäst?Vi är tighta och har sagt mycket fint till varandra och umgås väldigt mycket men jag vågar inte lita på det fullt ut än.Verkligen inte. Skulle påstå att man är singlar tills man har haft diskussionen om man är tillsammans som ett par.
Det låter jätte spännande, vad ska ni göra på dejten?Jag hoppas verkligen att min dejt imorgon blir det jag tror. Jag har på riktigt aldrig varit med om en så kommunikativ man. Vi har nog skrivit mer än jag och exet gjort på 27 år. Typ. Herregud - antingen blir det totalfiasko eller så kommer jag bli förlorad i honom (också). Han har så många egenskaper jag går igång på. Det kommer inte bli mellanmjölk oavsett det är jag helt säker på.
Vi ska på författarkväll på Södra Teatern. Skälva den biten i sig är en vattendelare iom att det är fyra högprofilerade feminister som ska hålla i det. Sen är det bara resten… jag tror det blir fyrverkeri. Han är snabb och smartDet låter jätte spännande, vad ska ni göra på dejten?
Var tvungen att kolla med mina kollegor om de hade hängt med på ett sånt initiativ. En var definitivt ja, en definitivt nej (hade inte gått på författarkväll öht) han jag är kär i är icke tillfrågad - men det hade varit kul att höra vad han hade svarat.Vi ska på författarkväll på Södra Teatern. Skälva den biten i sig är en vattendelare iom att det är fyra högprofilerade feminister som ska hålla i det. Sen är det bara resten… jag tror det blir fyrverkeri. Han är snabb och smart