Han vill att jag kör fast, så jag får väl försöka.Vad ska han göra om du INTE kör fast då?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han vill att jag kör fast, så jag får väl försöka.Vad ska han göra om du INTE kör fast då?!![]()
Han vill att jag kör fast, så jag får väl försöka.![]()
Det kan nog lösa sig utan att jag försöker, blött gräs och upptrampad hage + uppförsbacke knappt traktorväg för att ta sig därifrån ...Dra på gasen vid fel tillfälle så är ju det lätt ordnatFråga inte hur jag vet det...
![]()
Är det nu jag ska nämna Pedalpumping?Har eventuellt dejt i em, är en karl som vill hjälpa mig när jag kör fast i leran vid vinterhagen när jag kör halm.![]()
Vet faktiskt inte vad det är?Är det nu jag ska nämna Pedalpumping?ja alltis det är en grej och nej jag kinkshamear inte men det är udda.
Pedalpumping är en väldigt specifik kink som går ut på att någon går igång på att se en bil ha kört fast och panikgasar/varvar så de fastnar ännu mer. Är betydligt större än vad man skulle kunna gissa.Vet faktiskt inte vad det är?
Sannolikheten för att jag ska köra fast är dock stor, blött gräs, ingen riktig väg och uppförsbacke. Gruvar mig lite, har ju dessutom en automat och jag har aldrig ägt en tidigare, vet inte hur lätt det är att köra fast med en sån.
Skulle kunna vara, skulle kunna vara.Pedalpumping är en väldigt specifik kink som går ut på att någon går igång på att se en bil ha kört fast och panikgasar/varvar så de fastnar ännu mer. Är betydligt större än vad man skulle kunna gissa.
Nu är säkert personen som erbjöd sig att hjälpa till bara snäll och hjälpsam men min hjärna är konstig och den vet att Pedalpumping är en grej såatteh hej dumma associationer![]()
AjdåSkulle kunna vara, skulle kunna vara.![]()
Skulle kunna vara, skulle kunna vara.![]()
Jag har skickat foton att det inte blir någon fastkörning, har ju inte kört ner där på flera månader så grässvålen är hel. Det gör inget, han ska hjälpa mig lasta av halmen iaf så vi får träffas.Vi får se vilket underrede han är mest intresserad av![]()
![]()
Alltså ja, det är roliga grejer, men känns inte som precis rätt grej för att träffa folk? På visningar och sånt är jag fokuserad på vad som visas, inte människorna därJust dansen vet jag att du måste ha partner med dig, men annars så behövs ingen för att gå på visningar.![]()
Träffa mina vänners vänner gör jag redan när det inte är pandemi, tänkte att jag behöver lite nya sätt också. Kanske även för att mina vänners vänner oftast inte är min typ av folk heller.Kan du inte utöka din bekantskapskrets genom dina vänner då? Att du hänger med dem på grejer de brukar göra, eller att nån vän tar med en annan vän för att äta lunch, ta en öl, gå på bio/nån annan aktivitet? Inte så att tanken är att du nödvändigtvis ska börja dejta dina vänners vänner men utöka bekantskapskretsen. Nästa gång kan du hänga med vännens vän på nåt osv.
Det finns också en app som heter GoFrendly som är till för att träffa nya vänner, tänker samma där, den kan kanske vara ett sätt att utöka bekantskapskretsen och i förlängningen träffa människor som man klickar lite extra med.
Heteronormativt är inte för migHemma i Norrland går alla sorter på bugg.
Inte jag dock, lite för heteronormativt.
Så länge de inte tar betalt såJa alltså, visst kan jag också ha meningsskiljaktigheter vad gäller LRF (och andra föreningar) men de anordnar ju en hel del som kan vara intressant och roligt att vara med på och på så vis kunna komma i kontakt med andra.
Många bra tips! TackHär i småland kan man gå utan partner speciellt om man är kille (alltid brist på dom vid styrdans tillfällen). @Nahar det finns ju en del som håller på med positiv förstärkning inom häst och det finns kurser och träffar inom det. Balett finns det väll för vuxna med du kanske kan hålla i kursen tex på en vuxenskolan/medborgarskolan/ABF om det inte finns någon balettdans där du är. Man kan bli partipolitiskt aktiv inom tex miljöpartiet om det är där du känner att din lojalitet finns eller bara gå med i någon av alla de hållbarhetssammanslutningar som finns. Framförallt skulle jag kolla kurser på just studieförbunden (vuxenskolan/abf/medborgarskolan). Om man gillar slöjd finns ju hemslöjdsföreningar också och det finns också ganska många som är intresserade av hållbart skogsbruk inom lrf, man kan ju förändra inifrån.
Gillar inte Skogsstyrelsen hellerSkogsstyrelsen har också utbildningar och sånt, om du nu inte gillar fd LRF (numera Ludvig & Co).
När det begav sig för mig så fick man då delta vid föreläsningar, kurser och sånt även utan häst. Kollade då hos Föreningen Nordsvenska hästen. Men jag tog aldrig tag i det för jag har inte tid med fler projekt, det fick räcka med dressyr inom häst![]()
Kul! Får höra med mina vänner i Malmö om de har koll på var det kan vara@Nahar försökte leta på min Facebook men hittade inte, sämst på att sökamen typ medborgarskolan eller något liknande (i Malmö dock men jag tänker på liknande arrangemang) hade massa intressanta olika studiegrupper, föreläsningar, helgfestivaler osv inom områden jag tror du och jag delar. Det var alltså främst en plats där olika typer av grupper o föreningar använde lokalerna för att ses. Tex XR rebellion hade någon intro där jag var på och jag hittade Jordens vänner via en feministisk festival där.
Alltså det är inte brist på gemensamma intressen som gör att jag inte vill använda appar.Jag har hittat folk med dom/liknande intressen på Tinder.
Så glad jag blir av att läsa dettaSå fint att en annan människa kan få dig på lite bättre humör, det är du så värd ❤
Men vad är det för fel på människor? Varför inte bara skriva att man inte vill ses mer?? Hatar detta med att ghosta när man har en etablerad kontakt.Jägaren har inte svaratimorgon tar jag väl hem tinder igen. Bleeeh.