SVT's julkalender ❄️

Det känns som väldigt mycket att knyta i hop nu i de sista fyra avsnitten :nailbiting:

Vilken Tjelmetje är äkta? Vem är "björnmänniskan"? Vem är Sören? Har Antaris någon viktig roll? Varför kan vissa människor se Sire, och andra inte? Kommer Mat-Olle att vara till någon nytta? Vem är/var pojken i fotoalbumet, som var lik Sören? Vem är mannen som kände igen Sören, han måste väl ha en viktig roll också mer än bara att säga att Sören är lik pojken på bilden?

Jag hoppas att allt knyts i hop ordentligt så vi slipper lösa trådar! :D

Det känns som väldigt mycket att knyta i hop nu i de sista fyra avsnitten :nailbiting:

Vilken Tjelmetje är äkta? Vem är "björnmänniskan"? Vem är Sören? Har Antaris någon viktig roll? Varför kan vissa människor se Sire, och andra inte? Kommer Mat-Olle att vara till någon nytta? Vem är/var pojken i fotoalbumet, som var lik Sören? Vem är mannen som kände igen Sören, han måste väl ha en viktig roll också mer än bara att säga att Sören är lik pojken på bilden?

Jag hoppas att allt knyts i hop ordentligt så vi slipper lösa trådar! :D

Håller med om att det känns som att de ska hinna med rätt mycket på tre avsnitt nu! Spännande! Men teorin ovan bekräftades ju i alla fall idag :D

Men gud! Det är ju så få avsnitt kvar ja, jag måste haft nån tanke om att det är mitten av december nu och att avsnitten fortsätter december ut eller nått? 🤯

Tycker den är så mysig! Hoppas inte den blir alldeles för rörig sista avsnitten för att få i hop allt .

Jag tror pojken på bilden är Sören pappa som har försvunnit därifrån och därför har Sören växt upp någon annanstans. För jag fattade inte det som att pojken på bilden var död utan bara försvunnen.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 813
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 280
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 973
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar