2
2xKavat
Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd
Det är så synd att det inte funkar, o det är som du säger att det går till en viss gräns det här med att lägga ut pengar på det hela! Men jag håller mina tummar så innerligt på att det ska bli ngt...
Det var tråkigt att inte få se Kenny o Lisa in action, men flyttern gick före! Hon ska nog ner till riksen, får se om jag tar mig dit...har inte mkt semester i år. Min två kusar mår toppen. De har fått gå själva då Amber har fölat o de går me Kajsa. Mina har varit ute sen 5 maj på grönbete så de är rätt runda.
Ska ni till riksen med någon av era kusar`?
Hon är den enda av damerna som inte brunstar. Står och piper i hörnet av hagen mot Rod. Får nog inse att det inte kommer att bli något mer föl för henne. Hon får bli familje- eller skogsmulle ponny istället. För det känns inte som att det är lönt att lägga ner en massa till pengar när hon bara blir infekterad. Det är läget just nu. Men det kan ju ändra sig.
Om man hade pengar så skulle jag prova embryotransfer. För hon verkar ju bli dräktig bara det att det inte stannar kvar.
Hur går det för dina pojkar då? Synd att du inte kunde följa med upp till hingstpremieringen. Men vi får ses en annan gång.
Det är så synd att det inte funkar, o det är som du säger att det går till en viss gräns det här med att lägga ut pengar på det hela! Men jag håller mina tummar så innerligt på att det ska bli ngt...
Det var tråkigt att inte få se Kenny o Lisa in action, men flyttern gick före! Hon ska nog ner till riksen, får se om jag tar mig dit...har inte mkt semester i år. Min två kusar mår toppen. De har fått gå själva då Amber har fölat o de går me Kajsa. Mina har varit ute sen 5 maj på grönbete så de är rätt runda.
Ska ni till riksen med någon av era kusar`?