Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Corona har ju i alla fall Gräns Roeson efter sig.
Nån mer än jag som tittade på Min-San på TV. Tycker han skötte sig fint.
Jo roeson finns men han kan ju inte jag använda då roesons mamma är syster med mitt sto.
så räknade inte roeson![]()
Jo, jag såg också Min-San. En riktig liten sötnos. Det går att se hela programmet på svt´s hemsida:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=56725&lid=index_313222&lpos=sajt&from=innehall_ao
Länken till "Maja vann drömhästen" fungerar inte just nu, men det gör "se hela senaste programmet" till höger.
Min förra var ju en sådan. Hold Patsy La Belle RC 1171.
Fast hon var inte så latIofs inte het heller, ganska lagom. Och jättesnäll. Hennes syster verkar lika snäll också men den vet jag inte var den är längre.
inte riktigt![]()
Men ser hon ut så året runt i pälsen? Våra "konstantskimlar" ändrar väldigt mycket färg över året.
jag har en rolig undran. denna ponny
![]()
ser den MÖRKBRUN ut ?är alltså 3 bast på bilden..
Jag antar att ni vet att hästägarna ska se till att det står rätt färg i passet.
Vill minnas att det var uppe hyfsat stort i Ridsport för ett tag sedan.
Jag vet.![]()
Men när det stod fel födelsedatum på Rollsbarnet. typ 2 februari 1991(han är född 29 april 2001) så tyckte MB att vi kunde ta det ihop med kastrering (nu skulle han ju inte kastreras då så hon fick det i alla fall) kastreringen kunde vi ta ihop med försäljning (han skulle inte säljas så kastrerningen är också inskriven). Så jag trot inte det är någon fara om vi skickar med det om han nu ska säljas i framtiden. Hon verkar ha tillräckligt mycket att göra i alla fall.
Bara man är medveten om det. Det kan ju bli problem när färgen är fel, tyvärr.
Svårt för oss med maror som byter färg efter årstid.
Precis. Knasiga färger. Och sen börjar de skimla på äldra dar. Våran är ju fortfarande lite gul men han kommer ju bli skimmel/vit men än har han i alla fall inte helt fel färg.![]()
Var väl en id-kontrollant som var tvungen att "göra om" id-kollen om de bytt färg? I så fall kan vi kanske göra det nästa sommar