Vem skulle annars lynchas?Det förutsätter iofs att den med flest röster utöver de döda lynchas? Vilket LLs inte har vare sig bekräftat eller förnekat ?
Fast vem vet ifall dödas röster räknas eller inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem skulle annars lynchas?Det förutsätter iofs att den med flest röster utöver de döda lynchas? Vilket LLs inte har vare sig bekräftat eller förnekat ?
Jag tror i och för sig inte på att Niyama är ond, för mig är det hennes resonerande kring röstningen igår som mest talar både för och emot. Bra att föreslå det tyder på att hon är god (eller desperat ond som försöker rädda en lyakompis) men att hon sen ser till att det mesta pekar på att den ursprungliga lychnades väger upp det. Jag tror att det är det @heffaklumpen är inne på.Jag tror ju att du är god och nu tänker du väldigt likt mig måste jag säga!
Jsg tror inte heller att niyama är ond. Inget hon skrivit eller anfört tyder på det
Ja men eller hur ! Jag trodde inte så från start men är öppen för att så kan det vara eller inte.Vem skulle annars lynchas?
Fast vem vet ifall dödas röster räknas eller inte?
Fair enough! Då jag har Liknande tankar om digJag behöver rösta jag med och tänker svänga skeppet. Om det i DL1 stod mellan mig och q. Så visar det sig att q är ulv så kan ju fårulvens dolda röst ha hamnat på mig. Jag dog (i detta scenario) Q lever kvar för hon lär icke ha blivit käk i så fall. Och hon har varit hyffsat drivande både igår och idag. Kanske är det hon som luras?
Därför: cirkus röstar på qitis
Du kan ha en poäng där, om du fått någon indikation på att du kan leva så är q ett självklart val att granska, eller annars också men inte i första hand. Det är så pass många som potentiellt dött så det kan vara dags att även de halvdöda.Jag behöver rösta jag med och tänker svänga skeppet. Om det i DL1 stod mellan mig och q. Så visar det sig att q är ulv så kan ju fårulvens dolda röst ha hamnat på mig. Jag dog (i detta scenario) Q lever kvar för hon lär icke ha blivit käk i så fall. Och hon har varit hyffsat drivande både igår och idag. Kanske är det hon som luras?
Därför: cirkus röstar på qitis
@cirkus, det samma gäller ju för dig också, det går ju att vända på teorin, så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.Du kan ha en poäng där, om du fått någon indikation på att du kan leva så är q ett självklart val att granska, eller annars också men inte i första hand. Det är så pass många som potentiellt dött så det kan vara dags att även de halvdöda.
Största indikationen är hur rösterna i DL1 låg. I övrigt har jag ingen aningDu kan ha en poäng där, om du fått någon indikation på att du kan leva så är q ett självklart val att granska, eller annars också men inte i första hand. Det är så pass många som potentiellt dött så det kan vara dags att även de halvdöda.
Då blir du genast mycket skummare för mig jag tycker inget tyder på att Harrysen skulle vara ond. Faktiskt.Queenlilith röstar på Harrysen
Jag är säkert död men här får ni min röst ändå. Jag tycker fortfarande hon är skummast i stan så därför får hon min röst
Visst gör det. Men jag vet min roll.@cirkus, det samma gäller ju för dig också, det går ju att vända på teorin, så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Det vore ju för festligt!Har lyan outat sig nu?
Harrysen, qitis, Lobelia och queenlilith?
Nu när vi vet att vi inte får info vid DL kan vem som helst vara BM. Men annars är cirkus den enda kandidaten då BM har utslagsröst och lynchstopp ( Q hade röstat på cirkus, cirkus hade inte röstat på q).Jag hänger inte alls med i ditt resonemang, i DL 2 misstänkte du mig pga min uddaröst och lade ner misstanken pga flera hade uddaröster. Och i DL3 talar menar du att det talar för att jag är fårulv för att jag inte lägger en uddaröst utan följer strömmen.
Det är bra att du kommer fram till att jag inte är fårulv, men jag fattar inte varför. Jag fattar alltså att lyan har koll på var fårulvsrösten hamnade och därmed potentiellt kan veta vem av de 3 kandidaterna som lynchades. Därefter blir det för många om och men som för mig leder till att både Q och C kan vara BM (och även Harryson mindre troligt - eller tom någon av de med 1 röst -ganska otroligt). Sen kan det vara mer eller mindre sannolikt, men du tappade mig helt där.
Protesterar å det bestämmaste. Jag är inte i lyanHar lyan outat sig nu?
Harrysen, qitis, Lobelia och queenlilith?
När @cirkus påpekade att lyan kan försöka styra röstningen så kom jag på att @Harrysen visst kan vara ulv, kanske tom fårulv, vad tror du om det?Nu när vi vet att vi inte får info vid DL kan vem som helst vara BM. Men annars är cirkus den enda kandidaten då BM har utslagsröst och lynchstopp ( Q hade röstat på cirkus, cirkus hade inte röstat på q).
.....
.....
Du har rätt det är jäkligt många om, jag har tappat bort mig själv en aning...
Oavsett är du, tyvärr, kvar på min lista av potentiella onda, högre upp på den än fio i nuläget. Så min röst ligger kvar.
Nej, du är nog i graven!Protesterar å det bestämmaste. Jag är inte i lyan