Mina tankar så här långt in i leken
Deltagare:
1. Niyama. Har egentligen inget att direkt gå på men frånvaron av viftande får mig att tro att hon troligen är på goda sidan. Kommer med en hel del inlägg som sammanfaller med mina tankar (och det måste ju vara bra
)
2. bollen__. Troligen död. Vet inte riktigt dock vart jag tror om vilken sida hon är /var på? Skrivit lite för lite för jag ska kunnat bilda mig en uppfattning om det helt enkelt. Så ingen aning
3. cirkus verkar som många håller som död efter första speldygnet. Kanske rentav dubbeldöd ?
Läser in lite i spelet att hon kan ev vara ledarvargen ? I så fall får vi hoppas hon är dubbeldöd -annars är hon ju i lyan (dock ska ju i så fall en annan ulv dö så en ond är ju ute oavsett )
4. Blacksmithfarm. Känns ändå som en god grävande BSF tycker jag !(enda plumpen i protokollet är rösten på mig i Dl 1
) liten brasklapp för att jag kan vara lurad här -ffa om bollen är god ? Men väger ändå över till goda sidans för mig pga hennes resonemang och inlägg som jag tycker för leken framåt
5. QueenLilith troligen död ? Hakade upp sig med Harrysen igår. Harrysen känns genuinare i sina inlägg totalt sett. Även vid tankevurpor.
Hoppas att QL kan vara en död ond -hennes inlägg känns mer åt det hållet för mig när jag läser om leken ändå
6. qitis det är jag det !
7. Kilauea. Lite svår att få grepp om tycker jag. Ibland känns det som det är en god person. Och ibland en ond person.
Är faktiskt en kandidat för mig att vara ledarvarg pga det.eller fårulven ?
Kanske var det ändå inte helt fel att hon fick röster på sig igår ?
Hon röstade också på mig i dl1-såg till att jag hamnade i ledning där Röstade på QueenLilith i dl 2 och om nu QL är ond så osar det lite alibiröst om den , ffa om bollen nu är god. Röstade sedan på QL i Dl 3 när lynchen såg ut att gå i strömröster ditåt
Oavsett verkar det vara fler än jag som tycker att hon är lite skum. Totalt sett lite övervikt åt onda hållet för mig
8. Lobelia. Har skrivit en del inlägg som jag ändå tycker verkar vettiga. Har heller inte hamnat i clinch med mig som hon brukar när hon är ond. ? Hon är neutral för mig , kan vara vilket som
9. Lena! Kände lite skumvibbar av henne tidigare i leken men svängt i min uppfattning om henne senare delen. Tillsammans med BSF en av de jag håller som säkrast god ändå med tanke på hennes inlägg och det hon framför i dem. Det enda är att hon skulle kunna vara lika ”vettig ” även som ond , och även rösten på mig i Dl 1 känns lite sådär. Men totalt en liten övervikt åt det godare hållet för mig ändå
10. heffaklumpen skrivit mycket och utförligt under leken. Har egentligen. Inte hängt upp mig på något hon skrivit. Men har ändå inte på fötterna för att kunna hålla henne åt något håll egentligen så är neutral för mig
11. Harrysen. Skrivit mycket och frågat en hel del. Känns genuin i det hon skriver även när det är lite tokigt tänkt. Om hon skulle vara ond så tror jag inte i lyan , utan i så fall ledarvarg. Känns som hon spelar ensam har trots allt inga ondvlbbar av henne så får hamna som neural. Kan vara god , kan vara ond
12. fio. Lite svårt att veta vart man har henne ? Det brukar jag iofs tycka
men väldigt anonym vilket är en varningsflagga för mig , om det är någon som skulle smyga med så skulle det kunna vara hon
Så lite mer åt ondare hållet pga det för mig
Edit. Rättat lite stavfel och autocorrect