Men Niyamas förslag var väl inte att samla rösterna på en andra kandidt? Bara att en andra kandidat skulle få röster för att inte lägga makten i ulvarna (fårulvens) händer? Jag tycker nog ändå att en andraröst är för tidigt för att kalla det att samla rösterna.Svarar lite snabbt från jobb: såg du diskussionen med bland annat Niyama om att samla rösterna på ytterligare en person som reserv om QL var död? Jag valde där att hänga på Niyama direkt.
Men om vi bortser från din röstmotivering en sekund. Vad är det som gör att du litar såpas på Niyama att du utan att tveka direkt hakar på Niyamas röst på Kilauea?
Obs att jag inte vet något om Niyama eller Kilaueas roller nu, men det kunde ju lika gärna vara så att Niyama är en av ulvarna som såg att det höll på att gå åt skogen för en kollega (i detta fallet QL) och gjorde ett försök att styra bort lychen från kollegan, vilket hon i så fall potentiellt kunde varit nära på att lyckas med eftersom det var ett gäng som hängde på och röstade på Kilauea.