Jag tror att det är flera döda onda än en. Annars borde leken typ vara slut?Det vore ju för festligt!
QL som den döda onda. Q dog inte i DL1. Osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att det är flera döda onda än en. Annars borde leken typ vara slut?Det vore ju för festligt!
QL som den döda onda. Q dog inte i DL1. Osv
Det antar jag att du hoppas på ?Nej, du är nog i graven!
Ond utanför lyan dåProtesterar å det bestämmaste. Jag är inte i lyan
Nope inte det heller. Läs gärna mina inlägg igenOnd utanför lyan då
Hmm ... inte omöjligt Harrysen är ju kvar på min granskningslista, men har inte hunnit gå igenom inläggen än... och nu är det tajt om tid före DL.
Klioot o klistrat, samt lagt till antal röster varje DL.
DL1 21:00
16:58 Blacksmithfarm röstar på qitis
16:59 qitis röstar på Kilauea
18.50 Harrysen röstar på QueenLilith
18.58 Cirkus röstar på Harrysen
19.46 Lobelia röstar på Cirkus
20.25 Queenlilith röstar på Harrysen
20.39 Bollen__ röstar på bsf
20.39 LenaH röstar på qitis
20.56 Kilauea röstar på qitis
20.57 Niyama röstar på Cirkus
20.59 Heffaklumpen röstar på bollen__
20.59 Qitis ändrar röst till cirkus
Qitis 3
Cirkus 3
Harrysen 2
Kilauea 1
QueenLilith 1
Blacksmithfarm 1
Bollen__ 1
DL2
17:31 Blacksmithfarm röstar på bollen__
19.43 cirkus röstar på the nick formerly known as hemlig (Kilauea)
19.44 Niyama röstar på heffaklumpen
20.47 LenaH röstar på Lobelia.
20.48 qitis röstar på LenaH
20.49 Lobelia röstar på fio
20.50 Queenlilith röstar på Cirkus
20.51 Heffaklumpen röstar på bollen__
20.53 LenaH ändrar röst till bollen_
20.56 Niyama röstar på bollen
20.56 fio röstar på Queen Lilith
20.56 Harrysen röstar på Cirkus
20.56 Kilauea röstar på queenlilith
20.59 Queenlilith ändrar röst till _bollen
21.00 Qitis ändrar röst till bollen
För sent - Bollen röstar på QueenLillith
bollen___ 6
QueenLilith 2
Kilauea 1
Fio 1
Cirkus 1
DL3 kl 21.00
19.30 Heffaklumpen röstar på QueenLilith
19:39 QueenLilith röstar på fio
19:57 Blacksmithfarm röstar på QueenLilith
20.00 LenaH röstar på QueenLilith
20.02 Kilauea röstar på QueenLilith
20.03 Lobelia röstar på QueenLilith
20.48 fio röstar på QueenLilith
20.50 Niyama röstar på Kilauea
20.52 Harrysen röstar på Kilauea
20.54 cirkus röstar på Kilauea
20.56 qitis röstar på Kilauea
20.57 bollen__ röstar på Kilauea
20.58 Niyama ändrar röst till QueenLilith
QueenLilith 7
Kilauea 4
fio 1
Äh förresten, skit i det. Jag fick en tanke till!Hmm ... inte omöjligt Harrysen är ju kvar på min granskningslista, men har inte hunnit gå igenom inläggen än... och nu är det tajt om tid före DL.
Det håller jag inte med om. Fårulven kan ha lagt sin dolda röst på Cirkus (eller Q men inte sin dolda). Alternativt att fårulven lagt sin öppna röst på någon av dem. Det gör att utslagsrösten inte används.Nu när vi vet att vi inte får info vid DL kan vem som helst vara BM. Men annars är cirkus den enda kandidaten då BM har utslagsröst och lynchstopp ( Q hade röstat på cirkus, cirkus hade inte röstat på q).
.....
.....
Du har rätt det är jäkligt många om, jag har tappat bort mig själv en aning...
Oavsett är du, tyvärr, kvar på min lista av potentiella onda, högre upp på den än fio i nuläget. Så min röst ligger kvar.
Jag ser vart det lutar med samlade röster på mig idag. Det borde i så fall betyda att ulvarna inte har försökt käka mig in alla fall och att jag troligtvis lever. Så då är frågan om ulvarna nu försöker lyncha mig eller om det är goda som är på fel spår.
Igår skrev Lena att hon är ovillig att rösta på Fio och Kilauea. För mig ser det ut som att hon antingen är ulv tillsammans med dem eller är god som vet något?
Jag håller heffa och Niyama åt det godare hållet på grund av hur de funderat tidigare. Möjligen också bsf och Q. Men har för mig att bsf lurade mig som tusan förra gången jag var med och lekte .
Fio tycker jag kanske har glidit med lite och det skaver lite att hon ansåg att Niyama skulle vara lyan och att jag följde lyan. Om hon var säker på att Niyama är ulv, varför inte rösta där direkt? Kan det vara så att Fio vet att både jag och Niyama är goda och försöker rikta misstankarna mot den kanske enklaste måltavlan?
Lobelia vet jag inte, neutral för mig.
Kilauea är jag också osäker på, typ godförklarad av Lena H liksom Fio men som jag skrev ovan kan jag inte räkna ut hur det ligger till. Vore ju för enkelt att peka ut hela lyan så.
Nä jag vet inte riktigt faktiskt men med tanke på att jag funderar mest på Fio just nu så lägger jag min röst där. Är öppen för att ändra om något annat dyker upp.
Harrysen röstar på Fio
Detta reagerar jag nog på. Utan att ha total koll på Harrysens tidigare resonemang.Nej inte bara därför. Jag har tyckt hon skrivit kloka saker genom leken och igår kände jag mig själv först tvärsäker på QL som ond och sedan tveksam. Kändes inte riktigt hundra att rösta på henne då vi kanske var två goda som hakat upp oss och kanske spelade Lyan rakt i händerna…(även om jag nog tror hon var ond kanske). Tyckte också Niyamas förslag var bra eftersom QL ju kan vara död så tycker det var smart att samla rösterna och känner mig osäker på Kilauea, möjligen lutandes åt ond tillsammans med Fio (och då även Lena??). Så Niyama kan absolut ha lurat med mig, men jag tyckte resonemanget lät gott.
Att hon bytte tillbaka till QL var ju för att Kilauea fick oväntat många röster direkt och tanken var ju (även för mig) att ändå rösta på QL även om jag inte riktigt hann fundera färdigt.
Gick det att hänga med ?
Skippar röständring idag då.Äh förresten, skit i det. Jag fick en tanke till!
Jag tror inte harrysen är ond. Som jag sagt idag och även tidigare så känns hon genuinDetta reagerar jag nog på. Utan att ha total koll på Harrysens tidigare resonemang.
Att faktum att hon fått röster betyder att hon inte är käkad? Njaäe? Det kan ju vara goda som röstar och som inte har en aning om vem som käkats.
Sen börjar det spridas misstankar mot spelare som jag har som troligt goda, dvs Niyama och LenaH.
@LenaH och @heffaklumpen jag kan byta till Harrysen om ni är med på det?
Jag vet inte vart jag har dig längre, så jag vet inte om jag ska känna mig lugnad eller stressad av det...Jag tror inte harrysen är ond. Som jag sagt idag och även tidigare så känns hon genuin
eh ok nu kändes inte du god längre. Hur har Harrysen spridit misstankar mot mig och LenaH, tvärtom ju?Detta reagerar jag nog på. Utan att ha total koll på Harrysens tidigare resonemang.
Att faktum att hon fått röster betyder att hon inte är käkad? Njaäe? Det kan ju vara goda som röstar och som inte har en aning om vem som käkats.
Sen börjar det spridas misstankar mot spelare som jag har som troligt goda, dvs Niyama och LenaH.
@LenaH och @heffaklumpen jag kan byta till Harrysen om ni är med på det?
Det är jag som skenar runt och kommer på en massa saker och hetsar @Blacksmithfarm ...eh ok nu kändes inte du god längre. Hur har Harrysen spridit misstankar mot mig och LenaH, tvärtom ju?
Men om bsf vill försöka lura med LenaH mot Harrysen kanske det då ändå betyder att det är rätt att rösta på Lobelia.eh ok nu kändes inte du god längre. Hur har Harrysen spridit misstankar mot mig och LenaH, tvärtom ju?
Hoppas du är lugnadJag vet inte vart jag har dig längre, så jag vet inte om jag ska känna mig lugnad eller stressad av det...
Hm ok ska läsa igenom sen.Det är jag som skenar runt och kommer på en massa saker och hetsar @Blacksmithfarm ...