C'mon let's twist again (Ulvlek)

Jag vill ställa en fråga till @elakLLnr1 och @elakLLnr2

Om en sia görs på en spelare som faktisk dött i leken. Får den som gjort sian veta rollen på spelaren ändå. Eller får man rent av veta att spelaren är död i så fall ?
All info om de olika rollernas förmågor finns i rollistan i trådstarten, det ingår inte dold info om specialförmågor som twist i denna lek.

Okej. Jag skulle behöva rösta nu så att jag kanske hinner sova lite innan jobbet.
Jag vet inte om jag är så mycket klokare, men tanken om att samla rösterna för att ha ett hum om vem som åker ut gillar jag. Det tillsammans med att jag har QueenLilith på min nedkokade lista av folk att titta närmare på och att hon redan har en röst göra att det blir såhär ikväll:

Blacksmithfarm röstar på QueenLilith

Jag tror att hon kanske förbisåg cirkus när hon invände mot Harrysens lista för att hon sitter i lyan och visste att cirkus redan var död. (jag finner det troligt att cirkus varit käk natt 1 pga BMdiskussionerna som var innan vi visste att alla uppdateringar skulle se ut såhär)

DL3 kl 21.00
19.30 Heffaklumpen röstar på QueenLilith
19:39 QueenLilith röstar på fio
19:57 Blacksmithfarm röstar på QueenLilith

QueenLilith 2
fio 1

Jag är också benägen att vilja samla rösterna som igår för att ha ett hum om vem som lever och iom att ingen talat till QL:s fördel eller försvarat henne och hon redan har röster så lägger jag också min röst där:

LenaH röstar på QueenLilith

DL3 kl 21.00

20.00 LenaH röstar på QueenLilith

QueenLilith 3
fio 1

Tro mig, jag skulle mer än gärna komma med vettiga inputs och tankar, men tycker inte jag har några.

Jag är för att samla röster och eftersom jag ändå röstade där igår och inte hittar nåt som styrker att hon är god så kan jag likväl rösta där idag med.

Kilauea röstar på queenlilith

DL3 kl 21.00

20.00 LenaH röstar på QueenLilith
20.02 Kilauea röstar på Queenlilith

QueenLilith 4
fio 1

Jag vill också vara med och samla rösterna så vi får en död åtminstone, sen är det den där stormen i vattenglaset.

Lobelia röstar på QL

Fast i min värld är det inte ens ett möjligt scenario att det är 12 som lever, det var det jag ville få fram. Det finns vad jag vet ett sätt att stoppa lynch och det bara en gång., jag undrar därför hur du menar det skulle gått till att vi har 12 kvar i leken?
Nej, tankevurpa. Du har nog rätt i att det max kan vara 11 levande spelare kvar. Eftersom det inte finns två lynchstopp.

Nu när jag tänker efter tror jag att jag även kom fram till/skrev det i ett tidigare inlägg igår/idag.

Ber om ursäkt för förvirringen och tankevurpan. Det var inte meningen.

Hörrni, jag röstar gärna på QL men tänk om QL är död och ulvarna då kan peta in en enda röst på nån de vill bli av med? Så kanske ha en nr 2 också med flera röster?

Alltså QL död som antingen god eller som ulv som blivit käkad.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 579
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar