C'mon let's twist again (Ulvlek)

Ja alltså jag vet ju inte ens om det är så att det blir den med näst flest som lynchas i så fall, jag bara ser framför mig hur ulvarna kan styra precis allt...
Jag är med på hur du tänker men vi har ju ett dilemma iom att vi inte heller vet vilka av de som röstar som lever?
Jag vet ju inte själv om jag är vid liv liksom?

Behöver ju inte vara många röster. Bara så det inte blir att QL får alla förutom den från QL själv (då kan fårulven välja vem som ska lynchas om QL är död och det blir nr 2).

Skrev inte LL nåt om att dödas röster inte räknades?
Om det är så "enkelt" så är jag med på det och har inget att invända mot.

Men då ska ju helst någon röst på den som är nr2 också vara levande, vilket är svårt att veta mtp att bara ulvarna (och ev den med spioninfo) vet vem/vilka ulvarna försökt käka :)

Tycker ändå att @Niyama har en mycket vettig tanke måste jag säga som jag inte sett någon annan lyfta innan. Liksom. Vad händer om QL är död ? Kan ju vara antingen god eller ond i det scenariot oavsett sida. Lynchas då ingen eller är det den med bäst flest röster som ryker
Jag tycker nog att det är bra att säkra upp med en kandidat till som man tror är ond just in case
Håller med dig. Är nog bäst att säkra upp för vem vet vad som händer här!

Det här är väl senaste:
DL3 kl 21.00

19.30 Heffaklumpen röstar på QueenLilith
19:39 QueenLilith röstar på fio
19:57 Blacksmithfarm röstar på QueenLilith
20.00 LenaH röstar på QueenLilith
20.02 Kilauea röstar på Queenlilith

QueenLilith 4
fio 1

Behöver ju inte vara många röster. Bara så det inte blir att QL får alla förutom den från QL själv (då kan fårulven välja vem som ska lynchas om QL är död och det blir nr 2).

Skrev inte LL nåt om att dödas röster inte räknades?
Fårulven kan väl bara skapa lottning då? Om den nu lägger sin röst på nån utan röst.

Jag är med på hur du tänker men vi har ju ett dilemma iom att vi inte heller vet vilka av de som röstar som lever?
Jag vet ju inte själv om jag är vid liv liksom?
Minns du om LL skrivit att dödas röster inte räknas som jag fick för mig? Men även om de inte gör det, kan man ju försöka få till en nr 1 och nr 2.

Jag kan lösa en färgad röstlista åt dig :D

DL1
16.58 Blacksmithfarm röstar qitis
16.59 qitis röstar Kilauea
18.50 Harrysen röstar QueenLilith
18.58 Cirkus röstar Harrysen
19.46 Lobelia röstar Cirkus
20.25 Queenlilith röstar Harrysen
20.39 bollen__ röstar Blacksmithfarm
20.39 LenaH röstar qitis
20.56 Kilauea röstar qitis
20.57 Niyama röstar Cirkus
20.59 Heffaklumpen röstar bollen__
20.59 qitis ändrar röst till cirkus
För sent: fio röstar cirkus

DL2
17.31 Blacksmithfarm röstar bollen__
19.43 cirkus röstar the nick formerly known as hemlig (Kilauea)
19.44 Niyama röstar heffaklumpen
20.47 LenaH röstar Lobelia
20.48 qitis röstar LenaH

20.49 Lobelia röstar fio
20.50 Queenlilith röstar Cirkus
20.51 Heffaklumpen röstar bollen__
20.53 LenaH ändrar röst till bollen_
20.56 Niyama röstar bollen
20.56 fio röstar QueenLilith
20.56 Harrysen röstar cirkus
20.56 Kilauea röstar QueenLilith
20.59 Queenlilith ändrar röst till bollen__
21.00 Qitis ändrar röst till bollen__
För sent: bollen__ röstar QueenLillith

Sorry, kunde inte låta bli :p

Och nej, jag gör inte vad jag egentligen ska göra just nu pga detta var roligare :angel::bag:
Aaaww :love: :D

Minns du om LL skrivit att dödas röster inte räknas som jag fick för mig? Men även om de inte gör det, kan man ju försöka få till en nr 1 och nr 2.
Det står ju bara att de ska fortsätta teoria, inget om röstning så jag utgår ifrån att rösterna inte räknas.

Om det är så "enkelt" så är jag med på det och har inget att invända mot.

Men då ska ju helst någon röst på den som är nr2 också vara levande, vilket är svårt att veta mtp att bara ulvarna (och ev den med spioninfo) vet vem/vilka ulvarna försökt käka :)
Nä det är verkligen inte enkelt, det var bara en tanke om att man kanske ska försöka att inte låta ulvarna få möjlighet att styra.

Nä det är verkligen inte enkelt, det var bara en tanke om att man kanske ska försöka att inte låta ulvarna få möjlighet att styra.
Ja, det är jag helt med på och gillar idén. Tycker det låter mycket klokt att inte låta ulvarna styra och få mer övertag än de redan har.

Ber om ursäkt om det lät som att jag dissade din idé, det var inte meningen. Just nu känner jag att jag snarare vill dissa min hjärna för det börjar bli alldeles för många bollar att jonglera samtidigt :banghead:

Det här är väl senaste:
DL3 kl 21.00

19.30 Heffaklumpen röstar på QueenLilith
19:39 QueenLilith röstar på fio
19:57 Blacksmithfarm röstar på QueenLilith
20.00 LenaH röstar på QueenLilith
20.02 Kilauea röstar på Queenlilith

QueenLilith 4
fio 1
Jag gör så som så att jag lägger min röst på någon annan än Queenlillith för att säkra upp att ingen fårulv kan avgöra detta precis som @Niyama så bra har skrivit -det sammanfaller faktiskt nästan 100% med mina egna
Vete fasen vem dock Jag sorterar bort bollen dock som jag tror mest säkert är död. Det hjälper ju inte för att kunna förhindra. Fårulven att kunna avgöra cirkus hamnar lite i samma fack -tycker ändå att jag sett en del inlägg som skulle kunna tyda på att hon faktiskt är död. Med brasklappen att jag läser leken fel och är grundlurad? Lite rädd för det

Får grunna och grubbla lite till innan jag röstar
Och min röst kan dessutom vara betydelselös eftersom även jag kan vara död O_o

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 577
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar