C'mon let's twist again (Ulvlek)

Jag gör så som så att jag lägger min röst på någon annan än Queenlillith för att säkra upp att ingen fårulv kan avgöra detta precis som @Niyama så bra har skrivit -det sammanfaller faktiskt nästan 100% med mina egna
Vete fasen vem dock Jag sorterar bort bollen dock som jag tror mest säkert är död. Det hjälper ju inte för att kunna förhindra. Fårulven att kunna avgöra cirkus hamnar lite i samma fack -tycker ändå att jag sett en del inlägg som skulle kunna tyda på att hon faktiskt är död. Med brasklappen att jag läser leken fel och är grundlurad? Lite rädd för det

Får grunna och grubbla lite till innan jag röstar
Och min röst kan dessutom vara betydelselös eftersom även jag kan vara död O_o
Jag är inne på samma sak.
Frågan är mest vem i så fall?

Jag är oxå med på att samla rösterna. Jag tyckte hon var skummast igår och jag tycker inte det har förbättrats idag.

Inte för att hon röstar på mig för det kan jag ändå fatta då jag varit väldigt inaktiv.

fio röstar på Queen L

Jag är oxå med på att samla rösterna. Jag tyckte hon var skummast igår och jag tycker inte det har förbättrats idag.

Inte för att hon röstar på mig för det kan jag ändå fatta då jag varit väldigt inaktiv.

fio röstar på Queen L
Vad är det du tycker är skumt med QL?

Jag tycker det är skumt att Kilauea dissade min idé så pass hårt, när ingen egentligen borde veta vad som är bäst? Jag undrar om det är för att ulvarna hoppades på att kunna styra?
Niyama röstar på Kilauea

Du menar så vi har två som vi inte vet vem som får flest röster och troligen åker?
Låter inte så smart tycker jag. Möjligen för ulvarna, för att förvirra oss ännu mer.

Om du kan peka ut en ond så absolut. Känns dock som att om nån kan det så borde det redan (stavfel) vara gjort. Dumt att chansa på vem som helst tycker jag.

Jag tycker det är skumt att Kilauea dissade min idé så pass hårt, när ingen egentligen borde veta vad som är bäst? Jag undrar om det är för att ulvarna hoppades på att kunna styra?
Niyama röstar på Kilauea
Svårt att övertyga mig om att vi ska rösta på nån annan med när du lägger din röst på mig :p.

DL3 kl 21.00
19.30 Heffaklumpen röstar på QueenLilith
19:39 QueenLilith röstar på fio
19:57 Blacksmithfarm röstar på QueenLilith
20.00 LenaH röstar på QueenLilith
20.02 Kilauea röstar på Queenlilith
20.48 fio röstar på QueenLilith
20.50 Niyama röstar på Kilauea
20.52 Harrysen röstar på Kilauea

QueenLilith 5
Kilauea 2
fio 1

Tror att detta var senaste listan?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 577
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar