Onda. Men jag säger också att jag tror jag ser saker som inte existerar.Men alltså roller. Menar du att vi är goda som använder kodordet "vass" eller är vi tre onda som använder det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Onda. Men jag säger också att jag tror jag ser saker som inte existerar.Men alltså roller. Menar du att vi är goda som använder kodordet "vass" eller är vi tre onda som använder det?
Har du något bättre förslag?Hörrni, jag röstar gärna på QL men tänk om QL är död och ulvarna då kan peta in en enda röst på nån de vill bli av med? Så kanske ha en nr 2 också med flera röster?
Alltså QL död som antingen god eller som ulv som blivit käkad.
Nej jag har inget bättre förslag än QL men tänkte att vi kanske ska se till att inte i princip alla röstar där. Jag vet bara vilka jag inte vill rösta på.Har du något bättre förslag?
Du menar så vi har två som vi inte vet vem som får flest röster och troligen åker?Hörrni, jag röstar gärna på QL men tänk om QL är död och ulvarna då kan peta in en enda röst på nån de vill bli av med? Så kanske ha en nr 2 också med flera röster?
Ja, jag satt just här och funderade i liknande banor. Jag tycker inte det känns helt rätt att rösta på någon, men det skaver ändå med att rösta på QL. Hennes felskrivning (?) om cirkus död eller levande eller hur det nu var, kanske gör henne till en lätt måltavla för ulvarna nu?Hörrni, jag röstar gärna på QL men tänk om QL är död och ulvarna då kan peta in en enda röst på nån de vill bli av med? Så kanske ha en nr 2 också med flera röster?
Nej? Menade att det finns en klar nr 2. För om QL är död och det betyder att hon inte lynchas, utan nästa gör det så innebär det att ulvarna kan styra HELT vem som lynchas.Du menar så vi har två som vi inte vet vem som får flest röster och troligen åker?
Låter inte så smart tycker jag. Möjligen för ulvarna, för att förvirra oss ännu mer.
Jag vet inte om det är bättre att nån annan än QL får majoritet, men jag gillar inte tanken på att QL får typ alla utom en eller två OM hon är död och den med näst flest lynchas.Ja, jag satt just här och funderade i liknande banor. Jag tycker inte det känns helt rätt att rösta på någon, men det skaver ändå med att rösta på QL. Hennes felskrivning (?) om cirkus död eller levande eller hur det nu var, kanske gör henne till en lätt måltavla för ulvarna nu?
Jag satt precis och tänkte exakt samma sak !Hörrni, jag röstar gärna på QL men tänk om QL är död och ulvarna då kan peta in en enda röst på nån de vill bli av med? Så kanske ha en nr 2 också med flera röster?
Om du kan peka ut en ond så absolut. Känns dock som att om nån kan det så borde det redan (stavfel) vara gjort. Dumt att chansa på vem som helst tycker jag.Nej? Menade att det finns en klar nr 2. För om QL är död och det betyder att hon inte lynchas, utan nästa gör det så innebär det att ulvarna kan styra HELT vem som lynchas.
Jag kan lösa en färgad röstlista åt digNu har jag tid, men om jag har några tankar vette sjutton.
Jättesvårt att sätta folk åt olika håll eftersom dom enda som vet om andras roller (beroende på vad spioninfon visar) är ulvarna. Föredrar färgade röstlistor, men det är ju omöjligt i denna lek.
Så du är säker på att QL är ond? Eller varför är det en chansning att rösta på en till? Som dessutom bara är backup om QL redan är död?Om du kan peka ut en ond så absolut. Känns dock som att om nån kan det så borde det redan (stavfel) vara gjort. Dumt att chansa på vem som helst tycker jag.
Jag gillar idén, men vi vet ju inte vilka som är döda och om de dödas röster räknas eller ej. Blir det inte väldigt komplicerat om vi också måste ta in i beräkningen att X antal röster riskerar att inte räknas men vi vet inte vilka?Hörrni, jag röstar gärna på QL men tänk om QL är död och ulvarna då kan peta in en enda röst på nån de vill bli av med? Så kanske ha en nr 2 också med flera röster?
Behöver ju inte vara många röster. Bara så det inte blir att QL får alla förutom den från QL själv (då kan fårulven välja vem som ska lynchas om QL är död och det blir nr 2).Jag gillar idén, men vi vet ju inte vilka som är döda och om de dödas röster räknas eller ej. Blir det inte väldigt komplicerat om vi också måste ta in i beräkningen att X antal röster riskerar att inte räknas men vi vet inte vilka?
Annars har jag inte något emot att ha en nr2 bara för att inte låta ulvarna styra.
Med det sagt så har fio ändå lagt en uddaröst när bollen__ redan hade 4 röster. Hon hade själv en röst och 2 spelare kvar att rösta, ändringar borträknade.
Så varför röstade inte du på bollen__ @fio? om så bara för att rädda dig? Det kan ju annars se ut som om du vet att Lobelias röst inte räknas och därför sitter lugnt i båten?
Nu tänker vi väldigt lika igenBehöver ju inte vara många röster. Bara så det inte blir att QL får alla förutom den från QL själv (då kan fårulven välja vem som ska lynchas om QL är död och det blir nr 2).
Skrev inte LL nåt om att dödas röster inte räknades?
Ja alltså jag vet ju inte ens om det är så att det blir den med näst flest som lynchas i så fall, jag bara ser framför mig hur ulvarna kan styra precis allt...Tycker ändå att @Niyama har en mycket vettig tanke måste jag säga som jag inte sett någon annan lyfta innan. Liksom. Vad händer om QL är död ? Kan ju vara antingen god eller ond i det scenariot oavsett sida. Lynchas då ingen eller är det den med bäst flest röster som ryker
Jag tycker nog att det är bra att säkra upp med en kandidat till som man tror är ond just in case
Jag panikröstade för precis när jag skulle sätta mig och gå igenom leken börjar min dum i huvudet sambo gorma om totalt meningslösa saker och eftersom jag måste säga emot och hålla ner honom under tummen gick det åt för mkt tid til det.
Är sen in idag oxå . Har varit hos veterinären halva dagen.
Ja det är lite tråkigt. Jag vet ju egentligen inte om jag lever heller.(Men man tappar lite i intensitet när man inte vet om man lever eller dött -det tror jag även @cirkus och @bollen__ håller med om oavsett vilken sida de nu råkar vara på