Absolut. Men det har hänt förr att folk råkat försäga sig och det lär säkerligen hända igen i framtiden.
Jag tror inte att hon har outat någon med flit, men att råka försäga sig har som sagt hänt och kommer garanterat hända igen i framtiden.
Just nu får jag en liten känsla av att du bara försvarar dig för att få mig att avskriva teorin om QL (och därmed dig också), så vad tänker du själv? Vem/vilka tror du kan vara onda och varför?
Några snabba tankar, nattar ett oroligt barn samtidigt så leken har inte mitt fulla fokus.
Niyama - inte en aning, inget som jag tycker sticker ut.
Cirkus - igår misstänkte jag att cirkus var ledarvargen och hade överlevt och vinkade till K i lyan, men det var bara jag som reagerade på det och antar att ni mer rutinerade hade reagerat om det kunde vara en vink. I så fall skulle det betyda att Q och (möööjligen jag) är döda. Men sen verkar LenaH ganska säker på att cirkus är död, och räknar även Q som död, vilket jag i och för sig fattar för enkelhetens skull.
Det skulle dock kunna betyda att det är som jag tänkte innan (om jag inte har missat något, vilket är fullt möjligt), att cirkus faktiskt överlevde, Q är död, det var en vink till L i lyan där nu Cirkus är inne tillsammans med K och LenaH. Men det kan också lika gärna vara så att LenaH helt enkelt är god och att mina tankar har snurrat iväg..... så mitt resonemang känns mest förvirrat även för mig själv .
QL - Vi tjafsade om listan och kanske att jag har läst in mer mellan raderna om att hon tycker att jag är så himla skum, för nu när jag läste tillbaka hade hon faktiskt skrivit lite skum . Känner mig lite orolig för att hon trots allt ändå är god och att vi är två goda som hakat upp oss på varandra.
Heffaklumpen och BSF känns som båda nystar och försöker förstå olika scenarier, känns goda för mig.
Så vilka är då de 1-4 onda?? (har snott siffrorna från Heffaklumpens inlägg)
Ingen aning?