Hon skulle väl iofs iväg väl?Noterar att QL inte försökte rädda sig själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon skulle väl iofs iväg väl?Noterar att QL inte försökte rädda sig själv
Jo jag är medveten om att det kan vara så. Men om det ändå inte är så så ville jag ju ändå rösta såsom jag tror är bäst!Du är säkert död ändå!
Inte jag heller, så det behöver inte betyda nåt.Noterar att QL inte försökte rädda sig själv
god lya istället?Om QL är ond och nån röst där inte räknas och det även ligger en dold röst på mig...Jag skulle helst vilja hamna i en god lya istället .
Du röstade väl redan på QL så hur skulle du kunnat göra annorlunda?Inte jag heller, så det behöver inte betyda nåt.
Försöka styra mot nån annan?Du röstade väl redan på QL så hur skulle du kunnat göra annorlunda?
Ta det som du vill. Istället för att behöva vara aktiv i tråden. Vet att du ofta hakar upp dig på mig när vi bägge varit goda, så ska försöka bortse från det.god lya istället?
Nej, jag hittade hennes röst nu, ska lägga in den i röstlistan!@Lobelia missar?
Aktiv tycks du ju behöva vara oavsett om du lever eller är dödTa det som du vill. Istället för att behöva vara aktiv i tråden. Vet att du ofta hakar upp dig på mig när vi bägge varit goda, så ska försöka bortse från det.
Jag vetAktiv tycks du ju behöva vara oavsett om du lever eller är död
Det är ju iofs nåt som LL har kunnat göra förr, Bang liksom! Kan man hoppas på det?Önskar en rejäl explosion till uppdatering nu. Trist att vänta på ingenting.
Den här LL kan ju göra vad som helst så kanske bör vara försiktig med vad jag önskar. Men jag gillar att vänta på uppdatering och sen utvärdera och i denna lek har det ju inte riktigt varit nåt värt att vänta på.Det är ju iofs nåt som LL har kunnat göra förr, Bang liksom! Kan man hoppas på det?
Nej, men jag tänker ändå att det kan börja klarna snart? Svårt när man inte vet vilka som lever eller ej men nån sorts mönster borde ändå snart ta form?Den här LL kan ju göra vad som helst så kanske bör vara försiktig med vad jag önskar. Men jag gillar att vänta på uppdatering och sen utvärdera och i denna lek har det ju inte riktigt varit nåt värt att vänta på.
Här är jävligt mulet...Nej, men jag tänker ändå att det kan börja klarna snart? Svårt när man inte vet vilka som lever eller ej men nån sorts mönster borde ändå snart ta form?
Det är milt sagt dimmigtHär är jävligt mulet...