C'mon let's twist again (Ulvlek)

Om QL är ond och nån röst där inte räknas och det även ligger en dold röst på mig...Jag skulle helst vilja hamna i en god lya istället :p.

DL3 kl 21.00
19.30 Heffaklumpen röstar på QueenLilith
19:39 QueenLilith röstar på fio
19:57 Blacksmithfarm röstar på QueenLilith
20.00 LenaH röstar på QueenLilith
20.02 Kilauea röstar på QueenLilith
20.03 Lobelia röstar på QueenLilith
20.48 fio röstar på QueenLilith
20.50 Niyama röstar på Kilauea
20.52 Harrysen röstar på Kilauea
20.54 cirkus röstar på Kilauea
20.56 qitis röstar på Kilauea
20.57 bollen__ röstar på Kilauea
20.58 Niyama ändrar röst till QueenLilith

QueenLilith 7
Kilauea 4
fio 1

Dock var det flera troligt döda som röstade på Kilauea (bollen, cirkus/qitis och kanske jag?) . Och om Niyama också skulle vara död så är det bara typ 1 röst på K.

Det är ju iofs nåt som LL har kunnat göra förr, Bang liksom! Kan man hoppas på det?
Den här LL kan ju göra vad som helst så kanske bör vara försiktig med vad jag önskar. Men jag gillar att vänta på uppdatering och sen utvärdera och i denna lek har det ju inte riktigt varit nåt värt att vänta på.

Den här LL kan ju göra vad som helst så kanske bör vara försiktig med vad jag önskar. Men jag gillar att vänta på uppdatering och sen utvärdera och i denna lek har det ju inte riktigt varit nåt värt att vänta på.
Nej, men jag tänker ändå att det kan börja klarna snart? Svårt när man inte vet vilka som lever eller ej men nån sorts mönster borde ändå snart ta form?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 575
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30