Jäkligt snabb att hoppa på. Är ni i samma lya?Harrysen röstar på Kilauea för att samla rösterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäkligt snabb att hoppa på. Är ni i samma lya?Harrysen röstar på Kilauea för att samla rösterna.
Jo skumt många faktisktMen hallå? Blir det inte för många röster på Kilauea nu? Tänker om det är så att de dödas röster räknas så står det ju lika i tråden just nu?
Edit: Alltså, två av rösterna på Kilauea borde ju rimligtvis inte räknas (pga resultatet i lynch 1 och 2), men vi vet ju inte heller om alla röster på QL räknas...
Jag blir också nojig över detNiyama ändrar röst till QueenLilith
för mitt syfte var att Kila skulle bli nr 2, och nu trillar det in misstänkt många
För sent.Jag blir också nojig över det
Qitis ändrar röst till QueenLilith
Jag tror jag blev en minut senJag blir också nojig över det
Qitis ändrar röst till QueenLilith
Jag vet inte alls om det var en bra idé att rösta på Kila men jag hade ingen bättre och tyckte hennes reaktion på mitt förslag var skum. Men tanken var ju verkligen inte att det skulle bli så jämnt, jag var ju rätt tydlig i förslaget om en tydlig 1a och tydlig 2a...Jag hoppas QL inte är död för jag tror inte Kilauea är ond. Fast jag vet inte men hade en tanke igår som jag inte har bäring på än.
Fast jag vet åas inte om QL är god eller ond heller.
Du är säkert död ändå!Jag tror jag blev en minut sen