Hur ser era julmuggar ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en röd med guldtext, med tomte och framförallt mullemuggarHur ser era julmuggar ut?
Julostchips Àr jÀttegott. Jag kan ha Àtit nÄgra pÄsar redan.Jag tror jag ska Àta julostchips och dricka must i helgen.
Det lÄter som en god idé! Jag tror jag hakar pÄJag tror jag ska Àta julostchips och dricka must i helgen.
Jag fick det i en korg full med delikatesser sÄ det ska bli spÀnnande att prova.Julostchips Àr jÀttegott. Jag kan ha Àtit nÄgra pÄsar redan.
Men bara sÄ jag vet att dom Àr godkÀnda till jul.
Jag KAN ha rĂ„kat hissa dem jĂ€ttehögt i hisstrĂ„den, och jag KAN ha rĂ„kat Ă€tit tvĂ„ pĂ„sar redan och jag KAN rĂ„ka vara sugen fortfarande, pĂ„ mer, mer julostchips! Ălskar dem!Jag fick det i en korg full med delikatesser sĂ„ det ska bli spĂ€nnande att prova.
Var efter dina inlĂ€gg jag bara var tvungen att leta upp och köpa en pĂ„se för att prova. OchJag KAN ha rĂ„kat hissa dem jĂ€ttehögt i hisstrĂ„den, och jag KAN ha rĂ„kat Ă€tit tvĂ„ pĂ„sar redan och jag KAN rĂ„ka vara sugen fortfarande, pĂ„ mer, mer julostchips! Ălskar dem!
Samma hÀr! MÄste prova!Var efter dina inlÀgg jag bara var tvungen att leta upp och köpa en pÄse för att prova. Och
FÄr se om jag kommer ihÄg vid nÀsta handling.
Den Àr jÀttegoda. Har nog köpt/ Àtit 3 pÄsar redan.Samma hÀr! MÄste prova!
Och fÄr jag ett nytt beroende kan jag skylla pÄ Buke
Oj dĂ„, baksidan med att hissa kan vara att de sĂ€ljs slut För alla tycker om dem! De ĂR jĂ€ttegoda juVar efter dina inlĂ€gg jag bara var tvungen att leta upp och köpa en pĂ„se för att prova. Och
FÄr se om jag kommer ihÄg vid nÀsta handling.
Visa bifogad fil 157575
Har ett gÀng olika!
Den fick jag i julklapp förra Äret! StÄr Ambiente och en webbadress pÄ undersidan: Ambiente.euà h! Typ den nÀst lÀngt till höger Àr liknande vad jag söker Vad Àr det för nÄgon?
160 gram baraJulostchipsen ĂR jĂ€ttegoda! Har inte köpt nĂ„gra Ă€nnu i Ă„r dock. Jag stör mig nĂ€mligen pĂ„ priset och pĂ„ den pyttelilla pĂ„sen (den mĂ„ste ha blivit mindre??)...