Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LÀckert!SÄ för er som har katter förvÀntar jag mig att ni har en julgran som denna hoppas lÀnken funkar.
https://www.instagram.com/reel/DCaaWqIu6wO/?igsh=MWc4ZDMwdnkwNWpiOA==
Visa bifogad fil 157784
Tur man flyttat hemifrĂ„n sĂ„ man fĂ„r pynta granen som man vill. Spira ska det vara, ej stjĂ€rna. Och SJĂLVKLART ska det vara en julara ocksĂ„.
Vi fyndade en gran pÄ Rusta, sÄ jag funderar pÄ om jag ska stÀlla upp den snart och lÄta valpen vÀnja sig vid sjÀlva granen och belysningen först, innan vi hÀnger spÀnnande saker i den
Jag funderar ocksÄ pÄ hur vi ska klÀ granen. Antingen klÀr vi den som vanligt, men lÄter den fÄ ett staket av kompostgaller (och hoppas att valpen inte lÀr sig att forcera kompostgaller inom de kommande veckorna) eller ocksÄ lÄter vi valpen fÄ tillgÄng till granen, men klÀr den enbart med valpsÀkra saker som inte gÄr sönder sÄ lÀtt (eller som det inte gör sÄ mycket om det skulle rÄka gÄ sönder).
Spiran Àr min gran Àr frÄn min mamma, tror den Àr efter hennes mormor? Svingammal Àr den iaf. Jag tjatade varje jul nÀr jag var mindre om att ha den men NEJ, det skulle vara stjÀrna. SÄ nÀr jag flyttade sist och bor tillrÀckligt stort för att ha gran sÄ Äkte jag helt enkelt och hÀmtade spiran hos mina förÀldrar, den anvÀndes ju ÀndÄ inteJag har stjÀrna I Är men brukar ha en spira I rött och guld som mamma hatar fast det Àr hon som köpt den en gÄng i tiden. Varje gÄng hon hjÀlper mig klÀ granen Àr det muttrande nÀr den ska upp.
Spiran Àr min gran Àr frÄn min mamma, tror den Àr efter hennes mormor? Svingammal Àr den iaf. Jag tjatade varje jul nÀr jag var mindre om att ha den men NEJ, det skulle vara stjÀrna. SÄ nÀr jag flyttade sist och bor tillrÀckligt stort för att ha gran sÄ Äkte jag helt enkelt och hÀmtade spiran hos mina förÀldrar, den anvÀndes ju ÀndÄ inte
Visst Ă€r det skönt nĂ€r man fĂ„r bestĂ€mma sjĂ€lv?... Ăr vi syskon i ett parallellt universum? Precis sĂ„ var det, ja!
3 av 3 Àn sÄ lÀnge, vilket Àr imponerandeIgÄr var det dags för det Ärliga Julmysteriet.
Hur mÄnga av förra Ärets fungerande adventsljusstakar kommer att fungera med en gÄng i Är.
1 av 4
Det finns smÄ clips man kan köpa till sladden dÀr du kan justera den genom att vrida, hur smidigt som helstSÀtter upp julstjÀrnor, gaah! Ett helvete att fÄ dem att hÀnga rakt. Har dessutom bestÀmt mig för att byta stjÀrna pÄ sovrummet och köket och dÄ passa pÄ att hÀnga den 10 cm lÀngre Ät höger. SÄ det Àr bara att ta ner och sÀtta up. Tack och lov att en i vardagsrummet Àr uppsatt. Den blev lite högre Àn jag egentligen ville ha den, men det finns inte pÄ kartan att jag rör den nu.
SÄnna vill jag ha, var hittar man det,...dvs vad söker man pÄ? Sladd dings ger inte sÄ mÄnga trÀffDet finns smÄ clips man kan köpa till sladden dÀr du kan justera den genom att vrida, hur smidigt som helst
Markslöjd har en variant iaf vet jag som finns pÄ Classe. PÄ smartasaker.se har jag för mig det ocksÄ ska finnas. Sök pÄ typ "fÄ sladden att hÀnga rakt" sÄ fÄr du nog upp massa produkterSÄnna vill jag ha, var hittar man det,...dvs vad söker man pÄ? Sladd dings ger inte sÄ mÄnga trÀff