Perfekt, redan hittat flera butiker som har tackMarkslöjd har en variant iaf vet jag som finns pÄ Classe. PÄ smartasaker.se har jag för mig det ocksÄ ska finnas. Sök pÄ typ "fÄ sladden att hÀnga rakt" sÄ fÄr du nog upp massa produkter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt, redan hittat flera butiker som har tackMarkslöjd har en variant iaf vet jag som finns pÄ Classe. PÄ smartasaker.se har jag för mig det ocksÄ ska finnas. Sök pÄ typ "fÄ sladden att hÀnga rakt" sÄ fÄr du nog upp massa produkter
Med tabke pÄ att du inte ska Àta nÄgot av det sÄ Àr det nog braKöpte Mor Annas klassiska pepparkakor pÄ vÀgen hem som kommer förtÀras under lucia och jul. Jag Àr Konservativ med stort K vad gÀller julen sÄ ser redan fram emot Lucia nÀr jag fÄr Àta lussekatter.
Med tabke pÄ att du inte ska Àta nÄgot av det sÄ Àr det nog bra
Vi Àr inne pÄ gran 2 sedan kissarna kommit hit för 3 Är sedan. Förra Äret ramlade den 2-3 ggr. Kulorna brukar hamna lite varstans. Kommer fram under hela Äret under byrÄer mm Àr jÀtteroligt att dribbla med oavsett Ärstid.LÀckert!
VÄr plastgran Àr kattsÀker vad det verkar. Bubbis har klÀttrat i den sedan han var bebis. Vad som inte Àr sÀkert Àr hÄllarna för diverse kulor osv som ramlat ner naturligtvis inte glaskulor men det Àr en konstant jakt pÄ pynt som ramlat ner.
16 av 16 inkl 7 stjÀrnor. Vi brukar klara allihopa.IgÄr var det dags för det Ärliga Julmysteriet.
Hur mÄnga av förra Ärets fungerande adventsljusstakar kommer att fungera med en gÄng i Är.
1 av 4
PÄ jobbet idag sa vi. -hur vet man var chefen Àr under november/december? Jo man kÀnner pepparkakslukten. Ja han vrÀker i sig bÄde deg och kakor.Köpte Mor Annas klassiska pepparkakor pÄ vÀgen hem som kommer förtÀras under lucia och jul. Jag Àr Konservativ med stort K vad gÀller julen sÄ ser redan fram emot Lucia nÀr jag fÄr Àta lussekatter.
âTack för att ni tittade. Verkligen.â
/naturvetaren
Edit: Jag har samma instÀllning till den sk "svarta graniten" som sÀljs som bÀnkskivor. En granit kan för f-n inte vara svart!
âTack för att ni tittade. Verkligen.â
NÀr vi (mamma) hade rödgran med katt var lite intresserad av den, tyckte konstig sak slÀpat in. Men bÀsta var första katten vi hade (i min livstid) , nÀr han blev grön igelkott var dags hutta ut granenNÀr vi hade katt skaffade vi den stickigaste rödgran vi kunde hitta. SÄ den kunde försvara sig Sen hÀngde vi inget i den nedre delen av granen för att undvika att en rolig julgranskula skulle locka katten att börja leka med granen.
Jag Àr uppvÀxt med hundar och har aldrig upplevt att nÄn hund vi haft med vilje gjort nÄt med granen. Ibland har ju en glad svans piskat den för att hunden rÄkade stÄ nÀra granen. Men inget mer.