SÄ gör jag ocksÄ.Jag har ljusstakar/stjÀrnor kvar sÄ lÀnge jag inte skÀms, det brukar bli i slutet av jan.
Tomtar o övrig pynt ryker efter nyÄr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÄ gör jag ocksÄ.Jag har ljusstakar/stjÀrnor kvar sÄ lÀnge jag inte skÀms, det brukar bli i slutet av jan.
Tomtar o övrig pynt ryker efter nyÄr.
Vi tÀnker vÀldigt lika
Jag har iofs aldrig haft nÄgot kvar i mars, men jag vill att det ska bli ljusare ute och börja kÀnnas vÄr innan jag plockar bort de sista ljusslingorna
JÀttefin gran! Tror jag har en exakt likadan. Perfekt storlekVi tog fram alla granar för nÄgon vecka sedan och i förrgÄr kunde jag inte lÄta bli att pynta köksgranen
Visa bifogad fil 157474
Och jag har börjat med barnets! KÀnner mig nöjd men kommer ju bli panik i helgen (vi Àr bortresta)Jag har de senaste tvÄ kvÀllarna slagit in paketen till den adventskalender jag gör till mina förÀldrar. Det tar förvÄnansvÀrt mycket tid att slÄ in 24 smÄ paket, sÀrskilt dÄ jag har 4 olika julklappspapper och dÄ jag inte vill att presenter med samma papper sen hÀnger bredvid varandra. SÄ lite "logistikarbete"
Nu har jag bara tvÄ presenter kvar och dom Àr inte inslagna dÄ jag inte har köpt dom Àn. Börjar bli lite tight om tid!
JĂ€ttefin gran! Tror jag har en exakt likadan. Perfekt storlek
IgÄr?NÀr kan man börja Àta pepparkakor och dricka julmust? Lussekatter kommer förtÀras den 13.
Du Àr redan för sent uteNÀr kan man börja Àta pepparkakor och dricka julmust? Lussekatter kommer förtÀras den 13.
Julmust har jag redan druckit i flera veckor. Pepparkakor har vi ocksÄ haft ett tag.NÀr kan man börja Àta pepparkakor och dricka julmust? Lussekatter kommer förtÀras den 13.
NÀr kan man börja Àta pepparkakor och dricka julmust? Lussekatter kommer förtÀras den 13.
Hoppas pÄ att du slipper paniken!Och jag har börjat med barnets! KÀnner mig nöjd men kommer ju bli panik i helgen (vi Àr bortresta)