🎄Jul 2024🎄

1000010013.webp
Köpte vĂ€rldens mysigaste julfilt pĂ„ Dollarstore. Fanns Ă€ven i grĂ„tt sĂ„ övervĂ€ger att köpa en sĂ„dan ocksĂ„. Filten fick klart godkĂ€nd av katten ocksĂ„ 😄 :love:

Har plockat fram min jul/vinterpyjamas (flanellpyjamas, skotskrutig i rött och grönt) och bÀddat med flanellakan ikvÀll, sÄ mysfaktorn Àr hög och julkÀnslan börjar infinna sig sÄ smÄtt. Maken och jag ska ha lite glöggmys och adventspynta pÄ torsdag eftersom jag sedan försvinner ivÀg till Sverige en svÀng, sÄ vi tÀnkte fÄ upp ljusslingor, stakar och stjÀrnor innan jag Äker och sÄ tar vi resten nÀr jag Àr tillbaka. KÀnns rÀtt skönt att dela upp det i tvÄ omgÄngar!

Liknande trÄdar

Relationer Eller rĂ€ttare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje Ă„r eller olika? Är alla nöjda med upplĂ€gget eller kan det...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
4 731
Senast: Anna
·
Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
5 343
F
  • LĂ„st
TrÀdgÄrd & VÀxter Med bara fyra dagar kvar av odlingsÄret 2023 tar jag mig friheten att skapa nÀsta för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan Àr igÄng...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 609
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 Är, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 563
Senast: Acto
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama