🎄Jul 2024🎄

Jag har tÀnkt lÀnga att jag vill köpa batteridrivna ljus, sÄ nu tÀnkte jag göra slag i saken.
Lagerhaus har vĂ€ldigt fina ljusmancheter som jag Ă€ven kikar pĂ„, jag köpte nĂ„gra pĂ„ Svenskt Tenn för nĂ„gra Ă„r sedan. SĂ€msta skit, mycket av deras julpynt kĂ€ndes som kina-skit och ljusmacheterna jag anvĂ€nder stĂ„r snett och vingt i mina fönster. 🙈
1000021625.webp

(Lagerhausbild)

Jag har tÀnkt lÀnga att jag vill köpa batteridrivna ljus, sÄ nu tÀnkte jag göra slag i saken.
Lagerhaus har vĂ€ldigt fina ljusmancheter som jag Ă€ven kikar pĂ„, jag köpte nĂ„gra pĂ„ Svenskt Tenn för nĂ„gra Ă„r sedan. SĂ€msta skit, mycket av deras julpynt kĂ€ndes som kina-skit och ljusmacheterna jag anvĂ€nder stĂ„r snett och vingt i mina fönster. 🙈
Visa bifogad fil 157301
(Lagerhausbild)
AlltsĂ„ đŸ˜…đŸ€Šâ€â™€ïž

Tanken med mitt inlÀgg var att jag gÀrna tar tips pÄ ljus dÀr man anvÀnder fjÀrrkontroll!

@the_connemara
Lyssnar du pÄ Engelska ocksÄ? Jag lyssnade precis klart pÄ The wonderful crime of the year av Ally Carter
Agatha Christie vibbar med inslag av romantik, jag gillade den skarpt! 🙂

Inte tagit stĂ€llning till faktiskt! Men har ju ett gĂ€ng nördiga hĂ€stpoddar som ju Ă€r pĂ„ engelska, ska se om denna finns och lĂ€gga till den i alla fall 😊 FortsĂ€ttningen pĂ„ en serie jag lyssnat pĂ„ innan hade precis kommit med en juluppföljare sĂ„ började med den!

SĂ„ har julen Ă€ntligen kommit igĂ„ng pĂ„ riktigt 😍. Vi har vĂ€rldens mest perfekta naturliga utegran i trĂ€dgĂ„rden, som sĂ„klart har fĂ„tt julbelysning. Inomhus Ă€r det plastgran som gĂ€ller, den hĂ„ller sig fin mycket lĂ€ngre och Ă€r mindre lockande för kattbus 😅.

IMG_8239.webp

Har inte börjat julpynta Ànnu, men börjat med julklapps-shopping och andra förberedelser. Pratade senast idag med pojkvÀnnen om att jag var stressad över att inte ha köpt en enda klapp Ànnu, men nu sÄ! UpptÀckte att Hemtex hade 50% pÄ hela köpet för medlemmar, sÄ nu Àr tvÄ personers klappar i princip klara (och dubbel uppsÀttning av sÀngklÀder till mig!).

Liknande trÄdar

Relationer Eller rĂ€ttare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje Ă„r eller olika? Är alla nöjda med upplĂ€gget eller kan det...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
4 736
Senast: Anna
·
Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 439
Senast: Tranan
·
F
  • LĂ„st
TrÀdgÄrd & VÀxter Med bara fyra dagar kvar av odlingsÄret 2023 tar jag mig friheten att skapa nÀsta för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan Àr igÄng...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 614
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 Är, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 565
Senast: Acto
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama