🎄Jul 2024🎄

LÀste ett bra uttryck i lokaltidningen hÀromdagen; "Fixa i november, chilla i december". Det ska jag anamma!

Och en frÄga; ni som bor stort, pyntar ni i hela huset eller bara utvalda rum?

Det har jag försökt med i alla Ă„r, först nu börjar det kĂ€nnas som att jag kanske kommer lyckas 😅 Hinner liksom inget utöver stallet pĂ„ veckorna och stall/tvĂ€tt/matlagning en av helgdagarna. SĂ„ tiden gĂ„r alldeles för fort om man vill göra saker utöver stallet sista helgdagen!

Det har jag försökt med i alla Ă„r, först nu börjar det kĂ€nnas som att jag kanske kommer lyckas 😅 Hinner liksom inget utöver stallet pĂ„ veckorna och stall/tvĂ€tt/matlagning en av helgdagarna. SĂ„ tiden gĂ„r alldeles för fort om man vill göra saker utöver stallet sista helgdagen!

FörstÄr det! Gött att det kÀnns som om du kanske lyckas i Är dÄ!

Jag tycker jag ligger rÀtt bra till faktiskt... peppar peppar.
Alla julklappar Àr inte köpta Ànnu, men tror jag vet vad alla ska fÄ! Ska verkligen försöka bli klar i november.

Verkar god!

Bifogade filer

• IMG_2707.webp
    IMG_2707.webp
    468,4 KB · Visningar: 38
Jag tycker jag ligger rÀtt bra till faktiskt... peppar peppar.
Alla julklappar Àr inte köpta Ànnu, men tror jag vet vad alla ska fÄ! Ska verkligen försöka bli klar i november.

Jag har köpt de flesta, men det Àr ju lite lurigt med eventuella bytestider om det Àr 30 dagar man har pÄ sig sÄ det jag inte Àr helt hundra pÄ fÄr vÀnta ett par veckor.

Ligger stĂ€ndigt back i denna trĂ„d 🎄🎄🎄

Men vill frÄga om tips pÄ mysig julljudbok! Lyssnar pÄ kvÀllen för att varva ner och sova sÄ inga lÀskigheter direkt utan simpla pusseldeckare eller lÀttsamma romaner typ. Som utspelar sig i juletid, feelgood!

Och vill tipsa om denna svingoda rulltĂ„rtan! Alla pĂ„ mötet tog tvĂ„ efter att en rĂ€knat ut att det skulle rĂ€cka 😅 https://victoriasprovkok.se/2022/11/saffransrulltarta-med-kramig-vaniljfyllning.html Tog dubbel saffran bara annars stĂ€mde receptet perfekt!

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 884
F
  • LĂ„st
TrÀdgÄrd & VÀxter Med bara fyra dagar kvar av odlingsÄret 2023 tar jag mig friheten att skapa nÀsta för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan Àr igÄng...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 484
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 Är, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 558
Senast: Acto
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nÀsta Är. Mycket Àr sÄnt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa Är sedan och har sÄledes...
2
Svar
20
· Visningar
764
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar