Vad är skillnaden mellan walking och fitness walking? Tänker då främst i endomondo
Tempo och stavar, vad jag förstått
Typ som promenad vs pw.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är skillnaden mellan walking och fitness walking? Tänker då främst i endomondo
Stavgång?Tempo och stavar, vad jag förstått
Typ som promenad vs pw.
Får man förresten vara nyfiken och fråga vad detta Birdie är?
Den gode snow känner sig också lite bakis efter drygt 22 km som loppet blev för min del. Jag sprang ca 500 m fel och fick vända och springa tillbaka på ett ställe (låg bakom en annan tjej som missade snitslarna - jag vände när jag förstod att vi sprungit fel men det gjorde inte hon. Hon sprang säkert 2-3 km för kort istället medan jag sprang 1 km för långt). Denna incident inträffade efter ca 8 km och efter det var jag helt ensam resten av loppet. Tappade glöden helt ska erkännas och lufsade mest på i lagom takt - när man inte ser eller hör någon varken framför eller bakom sig och dessutom vet att man sprungit längre än alla andra (och att minst en person fuskat...) så är viljan att kämpa rätt så låg. Jaja, jag fick ett bra långpass i alla fall och bättrade väl på bonnbrännan en del då solen stekt hela dagren.
Nu har jag frossa och mår illa. Träning är inte alltid superglammigt.
Jag överlevde stockholm marathon4.20 blev tiden, jag hade hoppats på några minuter snabbare men mellan 25 och 35 km var det motigt psykiskt och sista milen värkte hela kroppen brutalt. Så på det stora hela är jag fett nöjd
![]()