Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ligger nedbäddad i sängen och har stoppat i mig migränmedicin Så bilderna får vänta ett tag... Ffa måste jag ju klura ut vilken sladd det är
Här har jag och @Ninnurur roat oss idag (hon får komma med fler bilder sen, för dom ligger på hennes kamera )
När jag kom hem gav jag mig ut och sprang strax över 3 km. I solen. Utan att äta lunch eller dricka ordentligt först. Årets sämsta idé. Har dock inte lagt in det från gpsklockan än
Nej vad trist Hoppas att det går över snarast.Jag ligger nedbäddad i sängen och har stoppat i mig migränmedicin Så bilderna får vänta ett tag... Ffa måste jag ju klura ut vilken sladd det är
Vad räknar ni som en "okej" tid på 5 km ? Sist jag sprang var jag otränad och sprang på 30 min, den här gången har jag bättre kondis. Men tjejen springer på 21-24 min och jag tvivlar på att jag orkar hänga med i det tempot =)
Testade min nya medicin som är en nässpray och det känns redan bättre! Bröt fastan och åt också. Kroppen behöver det nu. Jag är inte 100% än men skulle dottern komma hem nu så kan det funka om vi tar det lugnt.Nej vad trist Hoppas att det går över snarast.
Haha ja det är väl inget bråttom med dom ändå
Det låter vettigt. Man ska lyssna på kroppen!Testade min nya medicin som är en nässpray och det känns redan bättre! Bröt fastan och åt också. Kroppen behöver det nu. Jag är inte 100% än men skulle dottern komma hem nu så kan det funka om vi tar det lugnt.
Här har ni en däckad tjej. Lite pensionärsvarning på det hela, men jag känner mig rentav bakis idag Men ja, att jobba 11 timmar ståendes och gåendes utan någon direkt rast och utan middag (!) och inte komma i säng förrän klockan fyra, det tog visst knäcken på mig. Har inte åstadkommit någonting idag. Skulle vilja promenera i det fina vädret men mina ben är sååå trötta... Kanske ikväll om jag känner mig piggare då.
Förresten är jag nyfiken hur det har gått för @snow på loppet idag! (åh vad jag vill springa traaaaiiiilll.......!! skogen, fjällen, you name it!)
Om vi skäller på varandra så får vi också lyssna på varandra, ok?Det låter vettigt. Man ska lyssna på kroppen!
(och det där antar jag att jag inte får säga egentligen, eftersom jag inte följer det själv...)