Träning och hälsa del 12

Lyckades klämma in ett kort pass mellan hämtning av barn och kvällens aktivitet. Drog fram ett gammalt pass så jag behövde inte ens planera och tänka 🤩
Well but... (1).webp

Hej alla :D

Jomen precis, man får ett litet skåp där man till exempel kan ha skor/deo/hårborste vad man nu vill. (De har stora skåp i omklädningsrummet också för under tiden man är där.) Och så får man lägga in i systemet vilken storlek man vill ha på alla olika saker.

Det finns shorts, tights, linne, T-shirt och sport-bh. Och strumpor! Så första gången provade jag lite olika storlekar och har ändrat lite fram och tillbaka sen dess med.

Det är inte perfekt, men värt det i smidighet!
Jag är extra nöjd eftersom tightsen råkade passa mig så bra 😅

Men japp, lånar man kläder ser man lite likadan ut som alla andra 😁
Handduk får man också.

Många är där i sina egna kläder också, men ska jag betala extra för ombyte så tänker jag utnyttja det med!
Bra bonus utöver läget.

Idag hade jag inte huvudet med mig plus att jag har ont i en fot. Fick ge upp knäböj för jag bara svajade och skruvade mig. Dippade mentalt efter det och var på väg att bara gå hem. Gjorde iaf klart resten av passet och totalen blev ändå tyngre än sist. Så jag får ändå vara nöjd.

Jag tränar, sporadiskt och har dålig ordning på att annteckna när och vad så dyker upp här lite nu och då :D

Träna förre veckan och fick sån träningsvärk att jag tänkte jag inte skulle gå så hårt ut idag.
Meaning, jag tog mindre reps men tyngre på allt 😅
Den strategin kanske va sådär (märker vi imorgon)

Jag har börjat hoppa mina 15 min kondition. Hatar det tyvärr. Jag går 2-4 timmar med hunden + cykel så det känns som det räcker. Ska även börja cykla till jobbet och då har jag 8km enkel.. (det är iaf planen)

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 763
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 117
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 876
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
76 395
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka