Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske bör tillägga att den förvånade minen avser ombyte och handduk .4 pass i januari
Men kul är det!
OCH vi ska kanske (hoppas, hoppas!) byta kontorshotell. Till ett som ligger 2min promenad från det egentligen alldeles för dyra gymmet jag betalar för, där man får ombyte och handduk. Lunchträning, UNLOCKED.
Haha ja, känns orimligt fancy, men hagglade till oss bra pris när vi startade vårt medlemsskap så det har fått vara kvarKanske bör tillägga att den förvånade minen avser ombyte och handduk .
Mvh/ Gymmar i ett traktorgarage
4 pass i januari
Men kul är det!
OCH vi ska kanske (hoppas, hoppas!) byta kontorshotell. Till ett som ligger 2min promenad från det egentligen alldeles för dyra gymmet jag betalar för, där man får ombyte och handduk. Lunchträning, UNLOCKED.
Gissar på ett av de där ställena där kläder och tvätt av desamma tillhandahålls!Ombyte? Får man gymkläder?!
/känner mig trög
Men va, går alla omkring på gymmet med likadana kläder?Gissar på ett av de där ställena där kläder och tvätt av desamma tillhandahålls!
Jag vet faktiskt inte! Jag har bara hört att det finns i Sverige också men aldrig sett upplägget. Men i USA finns det en kedja som funkar så (har jag sett på youtube…) och där var alla likadant kläddaMen va, går alla omkring på gymmet med likadana kläder?
Måste se roligt ut och jag fattar inte hur alla ens kan gilla samma kläder, jag är så petig med hur de ska sitta.Jag vet faktiskt inte! Jag har bara hört att det finns i Sverige också men aldrig sett upplägget. Men i USA finns det en kedja som funkar så (har jag sett på youtube…) och där var alla likadant klädda
Ombyte? Får man gymkläder?!
/känner mig trög
TACK för att ni frågar det alla (eh, jag) undrar! Jag vågade inte, trodde att det var jag som missade något som var helt självklart för andraMen va, går alla omkring på gymmet med likadana kläder?
Finns det någon mycket enkel app där jag kan lägga in rep/vikt?