Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom upp i tid i morse och stod på gymmet 9.30 för ett pass Metafit...trodde jag. Ledaren frågade dock om vi var intresserade av att prova ett nytt koncept istället, så det blev ett pass av ngt som hette Insanity Workout. Vi kan väl bara säga som så att vi ville dö hela bunten efter 10 minuter - och då hade vi bara klarat av själva uppvärmningen! Men attans vad peppad jag var, och attans vad hårt jag jobbade! För en gångs skull kände jag att jag faktiskt kunde ta åt mig av berömmet om hur bra vi jobbat allihopa, för jag tog verkligen ut mig i både ben, armar och cardio. Det enda jag saknade var övningar för magen, men å andra sidan finns det en risk för att min frukost hade kommit upp igen ifall jag ansträngt magmusklerna ;) Nu ska jag ut i solen och äta lunch på en uteservering i stan, gud vad hög på livet jag är idag! :D

Ha en helt fantastisk dag kära bukare! Jag återkommer med rapport om din sportbh @Blueberry och kollar av vad de andra hittat, så att du inte riskerar att plötsligt ha 7 exemplar i olika delar av världen ;)

@Mineur - vilken rolig morgon! :)

Själv började jag i stallet. Massage av häst och arbete från marken. Lossa lite på muskler hos oss båda mao. Själv har jag träningsvärk lite överallt fortfarande. Men resten av dagen blir det nog bara mys med dotra och vila för ikväll/natt ska jag hänga på Birdie igen :) Vet att sambon ska hyllas på något sätt så då vill jag ju väldigt gärna vara med :)

@Ninnurur Det var det verkligen! Helt underbart att börja dagen med en rejäl endorfinkick ju, eller med lite luddterapi som i ditt fall! Ååh jag saknar ett stall att åka till!

@Blueberry Din sportbh finns i vit/beige färg (lite orange i ryggen) i strl M här, och jag har lagt undan en till imorgon. Som svart/grå fanns den tyvärr bara i strl S, antar att det inte är intressant? Vill du ha den även i den här färgen (se bild)? Det fanns två st M i så fall, och jag kan gärna köpa båda två åt dig om du vill. De kostar £12.99 vilket jag får till ca 140 kr.

hmprod

Aj aj kapten! PM:ar innan jag åker så fixar vi med adress och allt sådant då. Landar i Sverige torsdag förmiddag och ska ändå in till stan direkt, så jag svänger förbi Posten och skickar upp den till dig då.

Träningsvärk sedan gårdagens bodybalance. Jösses.
Bokade av passet idag eftersom höften gjorde ont igår. Bihålorna har dock blivit bättre :D

Jag ställer mig i träningsvärksklubben. Jävlar anåda vad ont jag har i benen och rumpan! Ska strax iväg och jobba natt. Å @zassoo den rackarn är alldeles brevid mig och jobbar. :) Synd att det inte finns tid och säga hej! ;) En annan gång helt enkelt. :)

Jag har träningsvärk i magen efter gårdagens omgång på studsmattan :D

Och i morse plockade jag fram mina nipple tassels och twirlade lite framför spegeln (och maken :angel:) och HERREGUD vad roligt det är! Inte minst för att brösten inte är några jättepattar längre, utan helt rimligt perky, och att det inte är magen som skakar mest. Älskar att ej vara någon slags jell-o längre! Sen så är det ju också roligt för att det är så himla roligt. :D Så om ni inte har några tassels – köp! Livet blir roligare. Jag lovar!

Jag ställer mig i träningsvärksklubben. Jävlar anåda vad ont jag har i benen och rumpan! Ska strax iväg och jobba natt. Å @zassoo den rackarn är alldeles brevid mig och jobbar. :) Synd att det inte finns tid och säga hej! ;) En annan gång helt enkelt. :)

Ja det var ju typiskt! Inte så värst ofta jag är i Öregrund :p

-----------

Hemma. Har tänt en brasa och sitter och äter tacos. Halv tre på natten. Det börjar bli ljust ute igen. Helt normalt :D Fy faaaaaan vad trött jag är, och har sån otrolig värk i ländryggen :( Jobbade drygt 11 timmar och på slutet var det inte det minsta roligt. Tur att jag inte jobbar inom restaurangbranschen, säger jag bara! Skulle bli knäckt direkt.

Ja det var ju typiskt! Inte så värst ofta jag är i Öregrund :p

-----------

Hemma. Har tänt en brasa och sitter och äter tacos. Halv tre på natten. Det börjar bli ljust ute igen. Helt normalt :D Fy faaaaaan vad trött jag är, och har sån otrolig värk i ländryggen :( Jobbade drygt 11 timmar och på slutet var det inte det minsta roligt. Tur att jag inte jobbar inom restaurangbranschen, säger jag bara! Skulle bli knäckt direkt.
Jag är också vaken nu! :D Det där med att cykla till Birdie kändes som en jättebra idé igårkväll. När jag skulle hem nu var det inte lika smart. Rödgråten och dan efter en hyllning till sambon och så cykla 10 min i nattkylan. Hur trött jag än var innan så är jag klarvaken nu! :banghead:

Jag är också vaken nu! :D Det där med att cykla till Birdie kändes som en jättebra idé igårkväll. När jag skulle hem nu var det inte lika smart. Rödgråten och dan efter en hyllning till sambon och så cykla 10 min i nattkylan. Hur trött jag än var innan så är jag klarvaken nu! :banghead:

Haha jag piggade också på mig lite när jag kom hem :D Men får försöka ta mig i säng nu, jag är ju egentligen kvällstrött :meh: :p

Jag har träningsvärk i magen efter gårdagens omgång på studsmattan :D

Och i morse plockade jag fram mina nipple tassels och twirlade lite framför spegeln (och maken :angel:) och HERREGUD vad roligt det är! Inte minst för att brösten inte är några jättepattar längre, utan helt rimligt perky, och att det inte är magen som skakar mest. Älskar att ej vara någon slags jell-o längre! Sen så är det ju också roligt för att det är så himla roligt. :D Så om ni inte har några tassels – köp! Livet blir roligare. Jag lovar!
Åh gud vilken syn jag fick framför ögonen nu :rofl: Komplett med höftskynke med sånna där klirrande metallgrejer.

kl

Idag väntar premiärbesök på nya utegymmet. Ska bli himla spännande! Blir inget tungt pass för min del med tanke på bihålorna (som faktiskt bättrat sig nu, tack gode gud för kortisonnässpray!), men lite ska jag testa i alla fall.
@Ninnurur Tar du med kamera så jag kan fota dig? Eller ska jag ta med min kompaktkamera?

Här tränas det för fullt inför vårruset på onsdag =) Tänkte springa rundan med flickvännen då den skulle vara "väl utmärkt" jo tjena! Missade avfarten och det blev en runda på 10km istället för 5km ;) Ikväll ska vi göra ett nytt försök och se om vi lyckas :P

Vad räknar ni som en "okej" tid på 5 km ? Sist jag sprang var jag otränad och sprang på 30 min, den här gången har jag bättre kondis. Men tjejen springer på 21-24 min och jag tvivlar på att jag orkar hänga med i det tempot =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
778
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
32 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat