Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några gånger i veckan.På tal om våg och att väga sig..
Hur ofta väger ni er?
Jag väger mig max en gång om året, brukar bli innan påsk..
Jag ställer mig i träningsvärksklubben. Jävlar anåda vad ont jag har i benen och rumpan! Ska strax iväg och jobba natt. Å @zassoo den rackarn är alldeles brevid mig och jobbar.Synd att det inte finns tid och säga hej!
En annan gång helt enkelt.
![]()
Jag är också vaken nu!Ja det var ju typiskt! Inte så värst ofta jag är i Öregrund
-----------
Hemma. Har tänt en brasa och sitter och äter tacos. Halv tre på natten. Det börjar bli ljust ute igen. Helt normaltFy faaaaaan vad trött jag är, och har sån otrolig värk i ländryggen
Jobbade drygt 11 timmar och på slutet var det inte det minsta roligt. Tur att jag inte jobbar inom restaurangbranschen, säger jag bara! Skulle bli knäckt direkt.
Jag är också vaken nu!Det där med att cykla till Birdie kändes som en jättebra idé igårkväll. När jag skulle hem nu var det inte lika smart. Rödgråten och dan efter en hyllning till sambon och så cykla 10 min i nattkylan. Hur trött jag än var innan så är jag klarvaken nu!
![]()
Åh gud vilken syn jag fick framför ögonen nuJag har träningsvärk i magen efter gårdagens omgång på studsmattan
Och i morse plockade jag fram mina nipple tassels och twirlade lite framför spegeln (och maken) och HERREGUD vad roligt det är! Inte minst för att brösten inte är några jättepattar längre, utan helt rimligt perky, och att det inte är magen som skakar mest. Älskar att ej vara någon slags jell-o längre! Sen så är det ju också roligt för att det är så himla roligt.
Så om ni inte har några tassels – köp! Livet blir roligare. Jag lovar!