Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
HJÄLP!

Jag har hittat en helt perfy sport-bh som inte finns i min storlek och som är på väg ut ur sortiment. Den är från HM. Kan någon beachare hjälpa mig?

Det är den här, jag behöver den i storlek M. Kostar 149 kronor.
Finns i hela Karlstad och jag börjar bli desperat. Please help!
hmprod

(Är för övrigt EXTREMT nöjd med att ha gått från L till M på vissa kläder.)
Kan du ringa butikerna i Uppsala? Finns den inne så lägg undan så går jag och köper den idag :)

Apropå sportbh, jag har äntligen äntligen hittat en jag är helt nöjd med och inte får ont av på något sätt. Använder den t.o.m som vardagsbh. Tips till er som tycker det är svårt att hitta sportbh:
144003_020.jpg

Har shoppat ett par till av mina favoritshorts:
091203040382_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg

@Niyama - har du någon tidspreferens på söndag? Gärna fm för min del för jag ska köra dottern till farmor i Herrhagen på samma veva :)

*kl*
4 timmar på badhuset med tre barn. Jösses vad jag är trött! :o Men det är sånt bra springväder så jag har packat kläder och tänkte springa lite backintervaller ute vid stallet innan grillfesten :)

Okej Beachisar hjälp mig nu. Jag jobbade till 2 inatt, sovit dåligt, ätit halvtaskigt senaste dygnen (alldeles för lite pga jobb) och är rätt trött. Huvudet vill träna på ett sätt, men ändå inte. Kroppen är trött men vill ändå röra på sig. Har ridit idag redan. Åh, vet inte hur jag ska göra.

Okej Beachisar hjälp mig nu. Jag jobbade till 2 inatt, sovit dåligt, ätit halvtaskigt senaste dygnen (alldeles för lite pga jobb) och är rätt trött. Huvudet vill träna på ett sätt, men ändå inte. Kroppen är trött men vill ändå röra på sig. Har ridit idag redan. Åh, vet inte hur jag ska göra.
Ta en promenad bara, det tycker jag kan räcka! :)

@Niyama - det är ju väldigt enkelt :)

@Blueberry Jag vet inte om/hur sortimenten skiljer sig mellan olika länder, men jag piper gärna in på HM här imorgon förmiddag och kollar om den finns ifall du vill? Ska till sverige om en vecka, så kommer inte behöva skicka den ända här ifrån om den nu finns.

@Ninnurur Jag tog mig iväg ändå. :) Har ännu svårare att ta mig iväg på promenader tyvärr. Kroppen kändes tung men fick till ett bra pass ändå. Och kom upp i handstående hela tre gånger!!! Tjoho vad glad jag är för det! Här ska jobbas på handstående. Sjukt jobbig övning må jag säga. Varenda muskel får ju jobba.

Härligt att det blev ett bra pass @Linisen!

Jag har precis kommit in från ett härligt löppass. 9 km i ett jämnt tempo i 20 grader, sol och vackra omgivningar. Strax över 6 min/km låg tempot på och jag kände mig pigg och stark, härligt!

Här är det en tjej med glatt humör och välmående kropp som sitter och skriver. Hade PT-pass 3 av 4 idag och hans fokus vat enligt honom själv "to shock your muscles". Oookej sa jag med lätt darr på rösten, och sedan körde vi. Fortsatt fokus på överkopp då det är det jag bett om, men lite cardio i form av löpning samt ben i form av leg curls och front squats blev det också. Nu känner jag mig som att jag blivit överkörd av ett tåg och särskilt ryggmusklerna skriker, men hoppas återhämta mig tillräckligt för att vara med på Metafit imorgon bitti kl 9.30. Den här gången hade jag tänkt faktiskt vakna av alarmet också och inte stänga av det i sömnen som jag gjorde förra lördagen...

Och åååh, heta hunken från i onsdags har hört av sig och vill ses igen. Det är nästan för bra för att vara sant! :love: :bump:

Ganska slö dag och maten kommer inte bli någon höjdare idag heller. Har dock varit i stallet nu på eftermiddagen, red barbacka vilket jag kommer ha träningsvärk från imorgon kan jag tänka mig, herr häst är dessutom som ett staket --> skavsår på otrevliga ställen :o Men kul var det!

JA! Det är det jag också älskar, annars korvar mina shorts upp sig när jag springer och jag får skav.

Ja gud, ja! Sprang en del i vanliga shorts när jag var yngre och det var fruktansvärt, fick ordentliga skavsår. Springa i stora mjukisbyxor har samma effekt :meh:
Köpte nyligen ett par Soc med cykelbyxor under, funkar suveränt! En liten antydan till skavsår efter 10 km men knappt nämnvärt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
778
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
32 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat